![]() |
Bende senin yazi yazmani yasaklanmasini
istiyorum ama dinleyen yok :P
|
ANTIKURTCULARDAN BIR ISTEGIM VAR
SEVGILI ANTI KURTCU ARKADASLAR, BU IGRENC FILMIN TARTISMASI COK UZADI, OLAYLAR ARTIK SINEMANIN, SANATIN DISINA CIKDI, VE DE CIKMAYA DA DEVAM EDIYOR.
KANIMCA BU FILMI GEREKTIGINDEN FAZLA TARTISMAK BIZ ANTIKURTCULARA YAKISMIYOR! FILMI REZIL, KIRLI, SANATSAL ICERIK OLARAK SIFIR, AKIL VE ZAKA ACISINDAN MUZDARIP, SENARYA ACISINDAN ASAGILIK BULAN SEVGILI ANTI KURTCU ARKADASLAR, BU FILMI SU WAYBEENIN DERINLIKLERINE KURTLARI ISE O NE IDÜGÜ BELIRSIZ VADIYE GÖMMENIN ZAMANI GELMISTIR. SIZLERDEN RICAM BU FILM ÜZERINE HIC BIR SEY YAZMAMANIZDIR, BIZLER ZATEN BU FILMIN TARTISILMAYACAK KADAR REZIL BIR SEY OLDUGUNU BILIYORUZ. BU FILMI TARTISMAK SAHIDEN BIZE YAKISMIYOR ARKADASLAR. BU FILME EN GÜZEL TEPKI BU FILMI BUNDAN SONRA ISMINI AGZIMIZA ALMAMAK, TÜRK SINEMASI, TÜRK SANATI ADINA BIR UTANC FILMI OLARAK, BIR KARA LEKE OLARAK ANIMSAMAK VE TARTISMAMAKTIR! ZATEN TARTISMALAR CIGRINDAN CIKMIS BIR VAZIYET ALMISITR. TÜM ANTIKURTCULAR GÖMÜN BU FILMI WAYBEENIN DERINLIKLERINE, KURTLARI ISE O NE IDÜGÜ BELIRSIZ IGRENC VE KIRLI VADIYE! |
kotz
ich hab noch nie zuvor so ein scheiß gesehen. ich könnt kotzen.
|
katiliyorum sana :) o.T.
ohne Text
|
Kotz.....
Hab noch nie so nen scheiß Beitrag gelesen....;-)
|
Nö nö nö...
Hast du schonmal was von Geschmack gehört. Wenn ich jeden Film verbieten lassen könnte, der nicht meinem Geschmack entspricht gebe es wahrscheinlich nicht viele davon. Also einen Film Scheiße finden ist ok. Ihn verbieten lassen wollen ist genauso scheiße....
Ciao |
yeter artik
der film ist mittlerweile so alt, daß ich nicht verstehe was hier immer noch diskutiert wird.
Fazit ist doch : manche mögen ihn manche finden ihn grottenschlecht, manche haben gar keine ahnung wovon die rede ist. Schlimmer als der Film ist meiner Meinung nach die infantile art von uns Türken mit so etwas umzugehen...."ich find den film toll, warum findest du den schlecht...du blödmann....selber blödman....nein selber....ätschibätsch." usw. und das zieht sich ewig, dabei gibts echt andere probleme die man diskutieren sollte...aber wa solls....ich lieb euch euch trotzdem....birt |
VALLAH FILMI YAPAN KISILERIN NICIN BU ..
Filmi yaptiklarini bilemem ama, bana göre bu filmin asil konusu yazdigim yazilarda olandir.
Birileri bu filmi asiri milliyetcilikle nitelendirir birileri gercekci bir film olarak. Kim nasil anlar o zaten bam baska bir konu, bunu da tartismak istemem! Ama bir gercek var ki, oda senin haysiyetsiz olmandir!!! Bende zerre kadar asiri millieyetcilik yok, ben Vatanimi severim, bayragimi severim, vatanimla alakali herseyi severim ... ama böyle pis bir sekilde askerlerimize davranan amerikanlara keske o anda orda cevabimizi verseydik diyorum. Kesin olan baska bir sey var, sen ozaman orda olsaydin, sen seve seve o cuvali basina takar haysiyetsiz, serefsiz bir IT gibi ordan giderdin!!! Sen ki yeri gelen türk olan, yeri gelen türklere laf atanlardansin. IKIYÜZLÜLERDEN NEFRET EDERIM!!! Eyvallah! |
PROPHETEN KARIKATUR...
gilt darunter nicht oder???
Stimmt ist ja Pressefreiheit!!! Sorry mein Fehler! |
Wieso denn nur 10%???
Sogar BBC fand den film zu 70 % realistisch und das von einem Sender wie BBC.
Die Folter war wahr, der Überfall auf die Hochzeit ist wahr, die nächtlichen kontrollen der dörfer ist wahr, sogar dass USA (hier der Marshall) sich als Sohn Gottes sieht ist war, laut Bush"s aussagen. Wie oft hat Bush behauptet er tue das im Auftrag der Religion usw. Der Vorfall mit den säcken und den türkischen Soldaten ist wahr, die aufhetzung der verschiedenen Völkergruppen (Kurden, Türken und Irakis) durch die Amerikaner ist wahr... was bitte schön willst du noch hören??? Gut Polat ist erfunden, ich gebe es zu :) aber Memati gibt es :) hehe Und den jüdischen Arzt oder sowas ähnliches vermag kein Mensch je gehört oder gesehen haben, aber ich kann mir sowas da unten gut vorstellen. Wenn mann in betracht zieht dass die CIA mit Drogenhandel aus Afghanisten viele ihrer Projekte finanziert hat, warum dann nicht im Irak mit Organhandel??? Wird wahrscheinlich sogar mehr einbringen. Sicherlich ist einiges erfunden und sicherlich wünschen sich auch viele Türken und nicht nur Türken dass den Amis mal was heim gezahlt wird, aber im endeffekt ist es immer noch ein Film, der wie ich finde, es sehr gut geschafft hat den Menschen nochmals die Augen geöffnet hat. Und das in jeder hinsicht und aus jedem Blickwinkel, sowohl Stoibers als auch einem normalen Mitbürgers namens Fatih :) Eyvallah! Fatih |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 10:50 Uhr. |