![]() |
o.T.
Evet madem o kadar iyi anlasiyorsunuz..bir tane anlamli sarkilardan olusan bir Cd cek ona. Ya da senin siirsever oldugunu biliyorsa cep telefonuna siirli mesaj cek. Aynanin sarkisinida yazabilirsin "Anlamadinki onca zamana ragmen, sarkilarin hepsi sana duy bak ne diyor:seni cok seviyorum" falan filan.. ;-)
Bence ilk önce ne demek istedigini anlamaz yada anlamazliktan gelir..eger anlayipta anlamamazliktan gelip sana anladigini caktirmazsa devam et o tür girisimlere :-) Ama anlayipta anladigini sert bir dille "ya sen ne diyosun hic utanma yokmu sende agbi dedik bagrimiza bastik" diye cikisirsa... Hic bozuntuya verme ve "ask olsun benim siirleri sevdigimi biliyorsun, sadece paylasmak istedim" dersin. Iki yöndende bozulmamis olursun.. Nasil fikir ama? :-P |
hekate
:-)) ausnamsweise hahaha mal recht
|
bence bekleme söyle
gec olunca hic bir ümidin kalmaz kavusmak icin
|
Bu durumu diyorum iste
Anlatmaya calisiyom anladinizmi o insanda on dört yildir söylemedi Annemin vefaatinden sonra bana söyledi ve iste bu durumu size anlatmaya calisiyorum.
Ben bir genc kiz olarak söylüyorum sana arkadasim Ya simdi söyle eger evli degilsen yada ebediyen sakla cünki sana demek istedigim kimsenin hakki yok bir genc kizin duygulariyla gönlüyle gururuyla oynanmasina kimsenin hakki yok tamam. |
er muss ehrlich sein
Bir erkek eger ciddiyse ve seviyosa o zaman ispatlamali sevgisini.
Ölürüm senin icin canimi veririm bunlar bos sözler, cogu insan yeminleri kullanir yemin cok seviyom su bu diye ama bi türlü gercek seven bir insan ispatlayamiyo ne kadar sevdigni bir kizi. Dürüstlük, inanc, mert ve sevgisi icin savasabilcek. Önce sen sevgiyi haketmek icin kiza bir sey ispatlamalisin. |
SEVGIYI HAKETMEK HA??? *LACH*
KIZIM SEN KENDINI NE SANIYORSUN VE HANGI GERI KALMIS KÜLTÜRÜN ÜRÜNÜSÜN BÖYLE???
KENDINE GEL ISTERSEN, ETRAFINA SÖYLE BIR BAK VE UYAN ARTIK UYAN - YIL GELDI 2006"YA...ORTA GAGLARDA DEGILIZ ARTIK.. KOLAY GELSIN SANA... |
weil theoretisch "per Gesetz" die ....
Vergewaltigung in der Ehe ein Straftatsbestand ist(also dem Vergewaltiger Gefängnis in Ausssicht stellt)....aber die Ehefrauen oft nicht den Weg über die Instanzen wagen,um dem vergewaltigenden Ehemann Einhalt gebieten,d.h. ihn anzeigen........nun verstanden....hm?
|
sevgi karsilikli olmali
sevgi mahkeme meclisi degilki ispat yada kanaat getirsin birseyleri.
Sen ne veriyorsan onu alirsin karsilik olarak. |
haklisin
bende böyle düsünüyorum. Ispatlamasi lazim. Kuru kuruya canim cicim olmaz ;) Erkek dedigin pesinden kosmali,pes etmemeli..zaten bir kez inandimi bir kiz bircok fedakarligi yapmaya hazir olur sevdigi icin.. Önce zorlu sinavi gecmektir önemli olan bir erkek icin.. benceee
|
aaa üstüne gitmeyin kizcagizin
:-) Tabii haketsin önce kaf daginin ardindaki buzlari getirsin, gökyüzünden yildizlari toplasin..falan filan. O zaman bisiiyyleer düsünürüz bizde :p
|
sen kizkardesinede böyle dersin belki
ben kendimdeyim ama sizin gibi Allahsiz manyaklar yüzünden tüm avrupaya bile rezil oluyoz.
Kültürsüz asil sizin gibi etrafta don degisir gigi kiz degistiren yada söyle diyeyim askim seni cok seviyom diyerek kandiran insanlar. Fanta acikcasi muatabim degilsin sana niye yaziyom bilmiyom ama reklamdan aldigin nik uymus sana dogrusu ne tür bi insan oldugun ortada. |
evet sevgi beklentisiz fanta devrinde
artik sevgiyi kullanarak cok kizlarla dalga gecilir amaclarina ulastimi.
Ispat derken Evlilik dedim en büyük ispat ciddi ciddi evlencez böyle olcak söyle olcak diye kivirmadan direk nikahmasasina gidebilirmi hangi erkek hangi seven erkek bugüne tek basariyo bunu hic biri |
ispat derken gelincik kari usülü
kivirtma ispati demedim bos yeminlerle bi erkek gercek seviyosa sevdignin karsisina gecer ve en büyük ispati önce evlenmek istiyomu diye sorar cevabi aldiktan sonra nikah yapar evlenir budur ispat gerisi kari gibi kivirir balikci gibi olta atar. Sahte seven serefsizlerdir.
|
viele kapieren das aber nicht
viele hirnlose wissen aber nichts von diesen gesetzen die meisten machen ihre eigenen gesetze so nach dem motto was ich will das nehm ich mir ohne zu fragen oder was meins ist das will ich auch gebrauchen obs will oder nicht es ist meins.
Die meisten werden ja so behandelt als wäre man ein gegenstand oder ein nutz mittel oder so etwas. Viele trauen sich auch nichts zu sagen aus angst vor peinlichkeit rezil olmaktan korkuyolar susuyolar |
bosu bosuna dilini yorma kardes
viele männer kapieren das nicht.
Anlamakta zorluklari var, cünki cogu bencil oldugu icin benim olani alirim benim olani kullanirim bu düsünceyi önemli yerlerine baglamislar cogu nicht alle ama yüzde 70 i öledir. Ich kenne viele meiner verwandten manchmal vergleiche ich sie mit k........ im stall, milch produzieren wenns stroh gibt stroh essen und kälber zeugen am besten einen sohn damit muttersöhnchen wie ein mann darsteht. (cogu akrabalarimda görüyom ve hic biri bi sey demiyo rezil olmaktan korkarak, bazen tamdaki i........ benzetiyom saman varsa saman yesin, süt versin ve bissürü buzalasin, tabi hepsi erkek olmali erkek adamin erkek cocugu olur Anne baba gurur duymasi icin.) ich bin auch mädchen ama ALLAH kimseye öyle bir es vermesin |
KIZKARDESIMIN KAFASI BOS DEGIL KI...
...ONA BÖYLE SEYLER SÖYLEMEK DURUMU SÖZ KONUSU OLSUN. SENDE DURUM BASKA, MAALESEF...
NEYSE MUTLU OL SEN KÜCÜK TUHAF DÜNYANDA VE AKLININ ERMEDIGI INSANLARA DILINI UZATMA... *LACH* |
NE ÜSTÜNE NE DE ALTINA...;-))
GITMEYE NIYETIMIZ VAR - INSAN MUHABBETINI BILE DENGILYLE YAPMALI DEGIL MI!? *LACH*
BURADA HERKEZIN HUZURUNDA BÖYLE SACMALIKLAR ANLATAN TEPKIYI GÖZE ALMAK ZORUNDA... |
KENNST DICH GUT AUS...HMMM... o.T.
ohne Text
|
o.T.
hakkaten abartmis :-)
|
o.T.
amman ne ispat ne ispat :-) Tanimadigim erkek bana evlenme teklifi yapsa nolur yapmasa nolur.. Hemencecik nikah masasina oturtamaz beni hicbir erkek. Bu konuda farkli düsünüyoruz arkadas.
|
You know me!
Warum wissen doch nie was sie wollen!
Immer jagen sie dem nach, was sie fertig macht und danach heulen sie nur rum. Aber langsam glaube ich, ihr braucht das. Wenn sie dann mal den richtigen finden, ist er ihr zu lieb, zu brav oder was weiß ich nicht alles. In meinem Bekanntenkreis/Kumpels, passiert das ständig...echt mies! |
NEYSE UZATMAYALIM,BÜYÜKLÜK BIZDE KALSIN
;-)
|
"gönül kacani kovalar"
...sözü dogrumudur acaba? Begenmezsin melek gibi cocuklari, sonradan karsina tam sert birisi cikar..allah korusun..
|
Hayatta en çok nefret ettigim sey
Hayatta en çok nefret ettigim sey insanin duygulariyla oynanmasidir. Baskalarinin duygulari ile oynayanlar veya aska ihanet edenler asla mutlu olamaz. Bence dinden sonra en kutsal sey asktir sevgidir.
Ayrica bir seyi daha göz önünde tutmam gerekiyor ona onun layik oldugu hayati da sunabilmeliyim ve bunun için de bir 2 yil beklemem gerekiyor. Evet manevi ihtiyaçlarimiz yaninda maddi ihtiyaçlarimizi da unutmamaliyiz. Yani o beni seçtigi zaman maddi manevi olarak asla pisman olmamali Saygilar |
bosver tamam o.T.
ohne Text
|
Ja, aaaaber...
Natürlich stimmt der Spruch, dass man immer dem nachjagt, was man nicht bekommt...
Aber Frauen wollen (bestimmt unterbewußt)jemanden, der egoistisch ist. Genauer, einen der auch Macho, gefährlich und auch gemein ist. Warum werden sonst immer die Kerle abgeschoben, die die Frauen auf Händen tragen? |
o.T.
Du bist ja der Hammer, das nächste mal, wenn ich Probleme mit Fauen haben sollte, weiß ich ja, an wen ich mich wenden sollte ;)
|
woher weist du das viele diese art
von menschen wollen?
Man weis nie wo die liebe hinfällt man kann es nicht riechen. Wenn man verliebt ist merkt man spät sehr spät das man einen fehler gemacht hat. Genau so gut kann ich fragen warum trete ich immer in die scheisse und warum findet mich nicht jemand der es ehrlich meint und respekt hat und alles für mich tut ich würde so einen menschen mein ganzes herz schenken |
i don´t know?
Vielleicht machen diese kerle sich nicht interessant genug für die Frauen, ich weiss es nicht. Aber eine Frau muss auf Händen getragen werden..Ben kendime deger veriyorsam karsimdakininde bana deger vermesini isterim tabiiki.Bosu bosuna neden eziyet ettireyim kendime. also man muss mich auf Händen tragen damit ich denjenigen lieben kann. Machos finde ich nämlich sehr abstoßend.
|
:-)
Ach galatam o kadar ümitsiz olma bacim :-)
merke dir du bist ein Mädchen. Einem anständigen Mädel kann keiner so leicht das Wasser reichen ;-) Ich kenne dich zwar net aber das soll ein allgemeingültiger Formel a la gelincik abla sein :-)) |
cok
basit altina gitmeyi bu terbiyesizligi berlindemi ögrendin bilmem.
ama neyse yarasi olan gocunur |
ja du kennst mich nicht
stimmt deswegen menschen stempeln immer jeden gleich ab ich weis auch nicht ob du abla bist bilmiyom ama $öyle söyliyeyim yargisiz infaziniz yendi ich habe die mitgliedschaft beendet.
|
hm
trifft eher auf die Mädels/Jungs von 16 bis 18 zu oder ?? Also eher auf die jenigen denen es eher um Promotion geht als um Liebe...
Erwachsen und bewusst dessen was ich vom Leben erwarte, werde ich auch weniger dem unmöglichen nachlaufen!! Zumindest sollte jeder so denken, um sich und anderen die Spielchen zu schenken.. Natürlich ist es auch hier wieder "die Erfahrung" die gesammelt werden muss!! |
ah mennoooooo
dat stimmt doch garnet..
Frauen !! Frauen wollen einen Mann der Ihnen Wärme und Liebe geben kann... Der auch mal ein heulender Weichei ist!!! Mädels wollen einen Typen der auf Prahler/ Bunnymacho macht!!! |
kleines..
man könnte aber verhindern immer in die Kacke zu treten, wenn die Wege gut bedacht gewählt werden..
Gehe ich im Wald spazieren und bleibe nicht auf dem Fussgänger Weg, dann werde ich zu 100% auch in die Kacke treten.. |
fanta devri mi ? oda ne ?
evlilik ne zamandir bir ispat ?
evlilik bir ispat olsa bu kadar bosanma olmazdi bu kadar mutsuzluk olmazdi evlilik her derdin devasi olsa hersey cok kolay olurdu ! ben seninle hemfikri degilim. |
o.T.
Hah, du hast Dich selbst verraten...Kerle, die auf Prahler machen und Bunnymachos...))
|
o.T.
Hehehe...))
|
hehe NIX da ;-)
|
o.T.
Also nochmal Mädels, ich glaub ich muß erstmal etwas differenzierter schreiben...
Natürlich kann man nicht alle über einen Kamm scheeren, nicht alles verallgemeinern... Natürlich spielt ihr keine Spielchen mit Kerlen, für die ihr nix empfindet oder Ihr Euch net sicher seid. Anwesende immer ausgeschlossen, ne ;)) Wovon ich hier spreche sind nicht spätpubertierende junge Erwachsene (Mann/Frau), die sich noch die Hörner abstoßen müssen oder sowas in der art... Warum lassen sich Frauen immer wieder auf Männer ein, um erstmal zu schauen...eigentlich sieht er ja ganz gut aus, mal gucken ob ich auch was mit ihm anfangen kann...natürlich geht probieren über studieren. Aber bitte nicht wochenlang erstmal voll die Verliebte spielen und dann aus heiterem Himmel die freudige Botschaft überbringen: Sorry, Du bist es doch nicht...(da hab ich ja noch mal Glück gehabt)und mit Ausreden ergänzen, wie z.B.: Ich habe noch Gefühle für meinen Ex oder ich brauche z.Zt. meinen Freiraum, um mir selbst über mich klar zu werden blablablupp...ich bitte Euch. Es gibt auch sehr viele kerle, die es nicht verdient haben und im Grunde nur dasselbe wollen, wie Ihr auch. Denkt mal beim Nächsten drüber nach... |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 15:11 Uhr. |