![]() |
Eine Wolke
www.brain.com.pk/ ~iqbalmj/amazing.htm
|
Korrigierter Link
<a href="redirect.jsp?url=http://images.google.de/imgres?imgurl=http://www.brain.com.pk/~iqbalmj/Allah-clouds.jpg&imgrefurl=http://www.brain.com.pk/~iqbalmj/amazing.htm&h=667&w=946&sz=55&tbnid=-GuawF0vgYYJ:&tbnh=103&tbnw=146&start=10&prev=/images%3Fq%3Dallah%26hl%3Dde%26lr%3D%26sa%3DN" target="_blank">http://images.google.de/imgres?imgurl=http://www.brain.com.pk/~iqbalmj/Allah-clouds.jpg&imgrefurl=http://www.brain.com.pk/~iqbalmj/amazing.htm&h=667&w=946&sz=55&tbnid=-GuawF0vgYYJ:&tbnh=103&tbnw=146&start=10&prev=/images%3Fq%3Dallah%26hl%3Dde%26lr%3D%26sa%3DN</a>
|
klappt nicht o.T.
ohne Text
|
Resul olmak herkese nasip olur insaallah
Und ich will, dass die gesamte Bevölkerung der Welt durch das Wahre sich erlöst!!!
Was sagt der Islam noch?! "Hüküm vermek yargilamak sadece Allah´a mahsus!" Sevgilerimle.... Öz... |
Oruc..
...senin bedeninden ötesini tanimana vesile olan borcundur.Simdi borc kelimesi yanlis anlasilmasin. Bu senin kendi kendine borcundur.
Bu hususta önemli olan Kalb´in oruc tutmasidir!... Öz... |
enis....quatch
enis verzapf hier kein quatch!!!
Ich faste voll durch, in der Schule - das haut rein-. Und auch bei den Fußballspielen und das haut voch viiiiiiiiiel mehr rein...!! Körperliche Belastung und Fasten, ui, aber es ist machbar! |
**applaus**
stimme dir zu..
nicht fasten weil man arbeitet ? in meinen augen eine absolut dumme ausrede,wenn man nicht fastet dann sollte man dazu stehen, ist ja im endeffekt kein verbrechen, muss ja jeder selbst wissen wass er tut und was nicht, aber dann sagen *ohhh die arbeit ist so schwer, bla bla bla** also solche sachen sind meiner meinung nach nur ausreden entweder faste ich oder ich lasse es !! ich kann es nicht wegen der arbeit *tzzz* man leute in anderen ländern wo es den menschen nicht so gut geht gibt es mensche, die volbbringen noch schwerer arbeit und die haben NICHTS zu essen,bei denen ist es nicht nur ein fasten, sie haben nichts und ?? sie schaffen es auch weil der wille da ist naja muss jeder für sich selbst wissen aber komt nicht mit irgendwelchen dummena usreden i.d.s. **hayirli ramazanlar..** |
TRT INT 17:40 Kur"an Yorumu
Sevgili arkadaslar.....
Ramazan suresince TRT INT Televizyonunda Kur"an Yorumu adinda TC Din Üstadlarindan Prof. Dr. Bayraktar Bayrakli bir programm sunmaktadir..... Kendisi Maramara Üniversitesi Ilahiyat Fakültesi ögretim üyesidir ve ayni zamanda Devletimizde cok az sayida bulunan Kuran Tefsircilerindendir.... 2002 senesinde yeni Bir Anlayisin Isiginda Kur’an Tefsiri calismasina baslamistir.... Benim sahsi görüsüm bir Ahmed Hulusi, Yasar-Nuri Öztürk ve Üstad Süleyman Ates Hoca kadar kaliteli ve gercekten Kuran uzmandir..... Kurani cüz halinde bastan sona kadar en süratli bir sekilde anlatmayi planlayarak programini ona göre hazirlamis...... Bence bu gibi zamanin ve gercek Hocalri dinlememiz lagzim...... Diyanetin veya diger Hocalar olsun, bunlarin hepsi Ideoloji manyaklaridir..... o yüzden onlar bizleri Allaha tasiyamaz.... ancak uzaklastirir Selamlar Enis |
Kein Problem sen tutabiliyorsan
ne güzel.... ya senin adar dayanikli olmayanlar yada hastaliktan olamayanlar ne yapmali.....
Keindi üzerine alman dogru degil..... Selamlar Enis |
Wie du es schon sagtest
in deinen Augen, aber nicht in Augen Gottes und anderer.....
Nach deiner Aussage sollte auch eine Schwangerer Frau oder ein sehr alter Mensch auch fasten..... Etwas mehr nachdenken oder ab und zu mal den Kuran lesen würde nicht schaden... Selamlar Enis |
Kabul
Hüküm vermek Allaha mahsus.....
Ama o hükümleri anlayip uygulamak insanlara mahsus..... Insanlar arasinda dini en iyi sekilde anlamayi en kidemlisi en ehliyetli olanlara mahsus.... Sevgilerimle Enis |
o.T.
ab und zu den kuran lesen ??
hey pass mal auf, es ist ja wohl klar, dass schwangere und kranke menschen da ausgenommen sind !! ich habe von denen gerdet die ihre arbeit zu schwer sehen ich lasse nicht von mir sagen ich würde den kuran nicht lesen, ich kenne vielleicht nicht alles aber ich bin jederzeit dazu bereit dazuzulernen und das mit den schwangenm ist ein doofes argument, das sollte ja wohl jeder wisse |
Nein so klar ist das alle male nicht
Orus ist ein Gebet und bei gebeten ist die eigene Meinung der Ausführung unbedeutend....
Der Kuran gibt den Rahmen..... nicht die einzelheiten, halt nich so wie wir es hören..... deshalb muss man immer aufpassen auf welchen Terrain man sich befindet..... Ist es die eigene Meinung oder sagt es der Kuran..... Die beiden sachen muss man trennen...... aber das machen hier die meisten nicht..... viele denken das die eigene Meinung über allem steht.... damit meine ich nicht dich, sondern ganz Allgemein..... Bis dann mal wieder Gruß Enis |
Sorry,...
...ich persönlich kann mich mit dieser Theorie nicht identifizieren.
"Allahi bilen insan, kendisi ile ugrasir ve üstünlügü bulur, kücük seyler ile yetinen varlik, baskalari ile ugrasir...!" Hayirli Geceler... Öz... |
???
das hat nicht mit der eigenen meinung zu tun..
FASTEN ist einerder 5 religiösen pflichten ( besser ist ich zähle sie auf kelime isaadet getrimek, hacca gitmek, oruc tutmak, zekkat, ve namaz kilmak---> weil hier scheint ja einiges nicht so selbstverständlich zu sein) und was ich dazu gesagt habe war nicht meine eigene meinung... da das fasten eine dieser pflichten ist und diese IM kuran stehen, ist es nicht aus meiner ansicht.. und diese eine glaubensplicht sagt, dass alle fasten sollten, ausgenommen reisender, kranker,schwangerer... hmmm und du meinst das alles, was cih jahrelang im rligionsunterricht in einer moschee gelernt habe ist alles meine eigene meinung ?? ich habe es gelernt, und rede hier nur von dem was ich weiß aber du wirst es jetzt so legen, dass ich eh wieder nur meine meinung zu diesem thema vertrete, deshalb denk ich mal dass es fast keinen sinn hat weiter zu diskutieren.. ich habe das gelernt, was ich hier wiedergebe, und habe es auch in vielen bücher und berichten gelesen bzw gesehen, deshalb glaube ich dran... was jemand anderes tut ist MIR egal, orasi o kisiye kalmis saygilarimla... |
Ich dafür umso mehr
Ich denke das der Kuran für die Menschen bestimmt ist, damit sie es verstehen und in Ihrem Leben umsetzen.....
Ohne einen Wegweiser, kann der Mensch nicht zum Gott finden.... zumindest nicht die heutigen...... Allahi bilen insan söylüyorsun..... ama en iyi Allahi kimin bilebilecegini söylemiyorsun veya ip ucu vermiyorsun.... Bense sadece, Allahi ancak yillarini dini arastirmalara vermis olan bir insan bunun erdemine erebilir diyorum... zaten Kuran ayni seyi söylüyor.... Zannetmaki her Müslümanim diyen Müslümanligi tam anlamiyla anliyor..... ben bile daha basindayim.... Sanada hayirli geceler. Sevgilerimle Enis |
Nein werde ich nicht
Orucunuzu zorlukla tutmanin yerine, yoksullara fidye vermek lagzim....
Oructa amac ibadettir...... Bir insan herhangi bir nedenden dolayi orus tutmakta zorlaniyorsa, orucun karsiliginda fidye verebilir..... kendini zorlamasi hatta günahtir... Ibedeti yapmamanin affi yok, ama yapamamanin imkanlari var.... Mehr habe ich nicht gesagt und auch nicht weniger.... yanlis anlamana gerek yok.... Selam Enis |
o.T.
was anderes sag ich ja auch nicht
von zorlamak ist auch nicht die reden, aber wenn man psychisch und physich in der lage ist, kann man nicht sagen ich zahle fidye und muss somit nicht fasten... sowas gibt es NICHT |
Einverstanden
aber auch nur dann..... den es ist ein Gebet und soll kein Folter werden.....
Tut mir Leid wenn ich dich Falsch verstanden habe.... Selamlar, Sevgiler Enis |
o.T.
wenn man im endeffekt alles klärt ist es ja halb so wild
iyi geceler dilerim saygilarmimla |
Mirt mirt yok!!!!
cenneti veya cehennemi karekterine ve kalbine göre bu dünyada yasarsin!!!
ölmeye gerek yok!!! |
Thanks!!!!
Tesekkürler! Insanlari Cehennem ve Cennet mekani varmis gibi ve o mekanda elinde sopasi ile bekleyen celalli bi Tanri varmis gibi yönlendirmeyelim...
|
Kuran for Dumbs...
Evet, sistemi okuyamayanlara gelmis olan yüce kitap Kur´an-i Kerim! Ve halada pay cikaramayanlara maalesef!
Biz dünyaliklari birakmis, tutmusuz Ask yolunu.. Kal saglicakla! |
Iyi sen ölmezsin o zaman
elbet bu dünyada bir cennettir.... ama ancak yasamasini bilirsen......
Banada su ölümsüzlük formülünü verirsen sevinirim... cünkü bende ölmeyi istemiyorum..... na wie wärs ??? Selam Enis |
Das hast du gesagt
sowas habe ich nicht behauptet....
Cehennem bir islahat yeridir.... eine Art Schule... ama azabin oldugu belli.... bedensel olmasada ruhsal.... elbet Allah bizi cehemmende yakmayacak... das ist völliger blödsinn.... Kuranda bu kullanimlar mecazi anlamdadir..... Ancak temiz bir ortama girmek istiyorsan, pis bir ruh yapisiyla girilmez... o yüzden temizlenditen sonra girilebilir.... iste bu görevide cehennem üstleniyor... Tahminler böyle... daha dogrusunu gidince görecegiz.... Der Tod ist nur ein übergang.... amn wird ewig existieren.... Selamlar Enis |
Tja jedem das seine
ich bevorzuge beides....
Hem bu dünyada saadet ve hem gelcekte saadet..... Isnsanin fitratinda olan kötülügü ancack iyilikle tedavi edilebilir.... buda dedigin gibi sadece sevgi ve askla olur.... Sanada iyi günler Enis |
:))) o.T.
ohne Text
|
ölümden mi korkuyorsunuz??
Icini güzellikle, karsindakine sevgini ver ölümü de son sevda olarak karsila.
|
o.T.
na denn ist ja allet geklärt *smilin*
hayirliii pazarlar dileriim |
Ölümsüzlük Formülü....
... Ölmeden önce ölmektir!!!! Tabikii anlayabilip idrak edebilene gecerli plan bi formül.
Ölüm olmadigi icin, ölüm tadilir ki bunu herhalde herkes idrak etmis durumda (mi) ??? Hayat her zaman devam edecek, sonsuzluk diye bi sey var ise!!!!!! Su an herkes Cehhennemin uzaklarinda yasamyior. 1400 yil öncesinin sartlarina göre dünyayi kusatacak olan Cehennemde aciklanmis zaten mecazi anlamda. Yoksa o zamanin insanina ki simdikilerden de dahil olmak üzere, Cehennemin yaninda yasadigimiz aciklansa idi, o zaman nasil bi tapinma kiligina bürünüceklerdi insanlar düsünmek bile istemiyorum! Anlasildigi gibi Cehennem ve Cennet Kavramlari iki tarz, hem hayatta yürürlüge gecirebilmek, hayatimizi güzellestirebilmek hemde bilimsel acidan. Yasama gecirme uygulamasi ve icindemi disindami yasiyoruz tartismasi?!?!?!? Üfff, simdi illaki örnekler getirmek gerekiyor degimi?! ;) "Süphesiz Cehennem herkesin güzergahindadir." (Nebe 21) " Sizden hicbiriniz istisna edinmeksizin (HEPINIZ) Cehenneme ugrayacaktir. Bu Rabbin katinda kesinlesmis hükümdür." (Meryem 71) Yasadigimiz yer Sirat, Yunus Emre´nin tabiri ile "Sirat kildan incedir, gidip üstüne evler yapasin" , gececegimiz yer, dünyayi kusatacak olan Günes, yani Cehennem, ve sonsuzluk... |
O anlamdada mümkün
ama Günesin dünyayi kusatacagi zamanda insanlar veya baska bir yaratiklar zaten yok olmus olacak.... günesin o hallerdeki siddetine hic bir sey dayanmaz ve sonuna dogru suoernova seklinde dünyayi yutacak.....
Senin bahsettigin dünyevi hayttir... ama bundan sonrakide var...... Kuran sedece dünyevi sekilde cenneti cehennemi anlatmiyor.... kaldiki ölüm bir realite.... ölümle beraber hayat yani ruh bitmiyor... sadece baska bir safaya geciyor (in eine andere Ebene übergehen) Iste burada ebedilik basliyor... su andada var ama herkes farkinda degil.... Kuranin belirttigiyle... cesit cesit cennetler var.... Adn cenneti cenneti rana....ve digerleri... ayni sekilde cehennem cesitleri var.... gaya kuyusu ve digerleri...7 tane Demekki herkesin gidecegi yerler ortamlar ayri ayri olabiliyor...... Zaten Süleyman Atesinde belirttigi gibi... cennettede bizler calisip deger üretecegiz... sadece hayat orada insana bunaltici gelmeyecektir...... bu cercevede dünyada bir cennettir... yasamasini bilene..... Senin dediklerinde mantik dolu... aber erklärt den Tod und den dannach folgenden Leben nicht..... O yüzden Kurandaki cennet cehennem ayni zamandada Ahiretteki cennet cehennemi anlatir.... Selamlar, Sevgiler Enis |
Tesekkürler sanada... :)) o.T.
ohne Text
|
Evet öyle ama
insan ölümden ziyada... bilmedigi veya yasamadigi seyden korkar... ölümü tadip geri gelen olmadigi icin.... ister istemez korku oluyor....
Ama salih Amel yapan icin korku yok tabi... Selamlar Enis |
evet salih amel yapan icin bir sevda
kisisellige kalmis bir özellik.
Bir canim var onu da hic bir zaman kavga veya kötülük icin harcayamam - niyeti bozuk olanlarla da isim olmaz ....... yolum düzdür elimde ve beynimde olan varligin degerini ben bicemem. |
Mutabikiz..... :))) o.T.
ohne Text
|
Was ist Freiheit?
Die Freiheit ist Abwesendheit von Zwang.
Der Zwang ist jedoch eine beziehung und die Verneinung einer Begrenzung in Wirklichkeit eine Bejahung. Aber der Koran ist Unendlichkeit kennt keine Begrenzung und damit auch kein Zwang. Bitte meinungvoll vetreten |
Gut ausgedrückt
Der Trick ist.... die Gesetze zu respektieren, da man die Möglichkeit har es nicht zu tun.....
Gruß Enis |
JESUS
Barnabas Evangelium - anders als die anderen Evangelien!
Die Kirche vertuscht dieses Evangelium seit Jahrzehnten, da es Parallele zum Islam aufweist. Jesus wird nicht als Gottheit bezeichnet, sondern als Prophet und Gesandter! <a href="redirect.jsp?url=http://www.abendstern.de/barna_in.html http://www.wshoffmann.de/artikel/barnabas.html Thomas" target="_blank">http://www.abendstern.de/barna_in.html http://www.wshoffmann.de/artikel/barnabas.html Thomas</a> Evangelium: Wahre Jesus Worte: <a href="redirect.jsp?url=http://www-user.uni-bremen.de/~wie/texteapo/thomas.html " target="_blank">http://www-user.uni-bremen.de/~wie/texteapo/thomas.html </a> Türkcesi: <a href="redirect.jsp?url=http://www.ondokuz.gen.tr/tomasincil.htm" target="_blank">http://www.ondokuz.gen.tr/tomasincil.htm</a> |
Kuranda bunu söylüyor ama kimse
inanmiyor....
Bakara 62, Maide 69 Ayetleri tüm dinlerin bir oldugunu anlatiyor...... Süleyman Hocanin tüm dinler üzerinde aciklamasi tam bu konuya toparliyor.... Aslinda Markus Evangelium, en dogrusudur, cünkü Jesusun kardesinin yazdigi Evangelium, tam anlamiyla merkezden bilgilenip derlenmistir, yani Hz. Jesusun agzindan.... ama nedense piyasada fazla gecmedigi sekilde.... bundan kisa bir süre önce Ürdünde magrada bulunan bu Incil Papa tarafindan aciklanmiyor...... Korku hep ayni.... HZ. Muhammedin Relullügü gercekcilik kazanabilir diye.... ---------Süleyman Atesten Alinti------- Kur"ân, Allah"a şirksiz, ahirete seksiz inanan ve yalnız Allah"a tapan, güzel işler yapan herkese cennet vizesi verir. Başka bir şart koşmaz. Peygamberlerin görevi, insanlan bu tevhit alanına çağırmaktır. Yoksa kendilerine taptırmak değildir. Herhangi bir Hak davetçisine inanıp tevhit dairesi içinde hareket eden, Allah"a tapan her kul cennete gider. Dinin ismi hiç önemli değildir. Önemli olan ruhudur. İşte Allah"ın birliğine inanıp yalnız O"na tapan, ahirete inanan ve güzel davranan her insan aslında İslâm alanı içindedir. İşte İslâm budur. Yani Allah"a, ahirete inanıp güzel davranmak İslâm demektir. Böyle bir insan, İsa dininde de, Musa dininde de olsa Müslüman sayılır çünkü aslında bütün peygamberler İslâm"ı getirmişlerdir. -------- Alinti Ende ----------------- Selamlar, Sevgiler Enis |
Das ist ein Muss .......
Wer die Gezetze nicht akzeptiert ....... leidet nicht nur Seelich auch Köperlich.
Saygilarimla |
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 11:01 Uhr. |