![]() |
Zitat:
delinin kaynagi mi olur nur bunun arkadas$i kim uydurur bir yerinden sorunmu $eytan aklini almi$ caninida alsa dünya bir pislikten kurtulur.. bu dünyada cezasini cekicek kaldigi yerden devam edecek öbür dünyada parmaklarim o pis girtlaginda.. |
Denizrocky kimdir, kimin umrunda? Netice de burdakilerin cogu sanal hayalet.
Ama kim olmadigini kesinlikle söyleyebilirim: Banu! Banu ile ben hic bir zaman hakaret vari yazismadik, dileyen forumda baksin okusun! O ülkücü bende devrimci kökenli oldugum halde yine de bir birimize saygi duyduk.. Eger Banu burda kendi hemcinslerine biraz daha saygili olsaydi, onlara dul, coluklu cocuklu gibi k ithamlarda bulunmasaydi ona daha da fazla saygi duyardim.. Ama kendi tercihi.... |
Zitat:
saygi hak edene! hak eden herkese nurbanu gerektigi saygiyi fazlasiyla veriyor.. nabza göre $erbet..insanliktan cikmi$ ruh hastasi piskopat bir kadinin DELININ SALDIRGANLIGI YANINDA BANUN YAZDIKLARI DEVEDE GÖZ |
Zitat:
|
Zitat:
|
Heute schon zu spät nach Hause gekommen und morgen muss ich auch
noch malochen hier und auch noch bis zum Abend. man kommt ja zu gar nichts. Und dann schaut man in Vaybee rein und hier wird man auch noch zu allem Überdruss auch noch auf die übelste Art und Weise beledigt. Mevlana gönüllü de degil daha fazlasi olmak gerek.. Ya Sabur, ya Saburr.. |
Zitat:
|
Zitat:
HA SIKTIRrrrrrrrr!!!!!! SENDE IKIYÜZLÜSÜN OLM!!!! ULAN BU HERIFIN ISLERI BITMEDI BIRTÜRLÜ?????? VAYBEE SENIN ISNI GÜCÜNÜ SIKSIN!!!!! |
Sana aciyorum Denizrocky rumuzlu sahis. Fare daga küsmüs dagin haberi bile olmamis.
|
Zitat:
KAREKTERSIZ SEREFSIZLER!!!!! |
Zitat:
Sen misin karakterli, eger sen karakterliysen, ben karaktersiz olmayi yeglerim! |
Zitat:
KAREKTERINIZI GÖTÜNÜZE SOKUYOUM!!!!!! |
Ava giderken avlandin da haberin yok. Gefälligst diyorum, baska bir seya
demiyorum.... Senin bana düsmanliginin sebebini de cok iyi biliyorum. Senin gibi zirrigi cikik erziehungs- und beziehungsunfähfig olanlar bana küfür etse kac yazar.. Senin gibi zirrigi cikiklari ben kadin yerine bile koymayi birak bin km yanimdan gecirmem! |
Banu Lara Kalbýmýn Dýmdýmlerý ýyý Geceler!!!!!
|
Zitat:
|
Zitat:
und Kinderwunsch, reinen Wein eingeschenkt habe.. Ich habe dich auch sehr gerne :D Hadi sana da iyi geceler, |
LE$
Zitat:
aslindA kendime kiziyorum !kocami$ yeni bir fikir üretemeyen eski ezberini tekrar etmekten ba$ka bir i$e yaramayan birine cevap yaziyorum.. SIZ nasil bir pislikSIZ ya NASIL BIR MIKROPSUNUZ ? KÖPEK LE4LERISINIZ?? SIZ HICMI UTANMAZSINIZ ???? SEREFSIZ,HAYSIYETSIZ,AHLAKSIZ 2 KEPAZE BIR KADININ NAMUSUNA DIL UZATMAKTAN CEKINMEYEN IFTIRACI ONURSUZ ,GURUSUZ LE$LER SIZI.... BURADA NE BENIM NEDE BANUN NAMUSUNU SORGULAYCAK EN SON KI4ILER BILE DEYILSINIZ... ILLA BIRININ NAMUSUNU SORGULAMAK ISTIYORSAN ANNANI DOKTORA GÖTÜR BABAN KIM ÖGREN NE ALAKA DIYECEKSIN? KEL ALAKA! SENI DOGURAN YETI$TIREN O .$EREFSIZ,HAYSIYETSIZ LE$ |
Freud'scher Penisneid! Eine Frau sollte niemals hier einen Mann mimem. Eine Frau kann unter einem anderen Frauennamen unauffällig sein, doch sobald sie einen Mann mimt, fällt das auf.
Als Frau weiss sie sich entsprechend zu verhalten, aber als Mann ist sie genauso ungehobelt wie etwa Erdogan in hochhackigen Schuhen. Salaklara duyurulur! Wie war das nochmals eine Frau ist ein mangelhafter Mann? :D Auf keinen Fall. Frauen sind sogar in den meisten Fällen die besseren Menschen. Von Ausnahmen abgesehen halt :D |
Vaybee bietet immer wieder was zum Lachen. Aber die niveauvollen Beiträge vermisse ich immer mehr...
Neyse herkese iyi geceler. |
i´m ready for summer :)
![]() :D |
Zitat:
|
Zitat:
>> und die Antwort würde lauten > Jaaa |
Zitat:
BOSVER SEN KEYFINE BAK :) |
Zitat:
|
So denizrocky/banu und zockerr/lara :D. siz aylaksiniz, ama ben cok mesgul bir bayanim. üstelik havada cok muhtesem. sizde bi hava almaya disari ciksaniz, iyi olur. malum, disarida olanlar gercek insanlar :D yani birden sizlere konusurlarsa, korkmayin sakin :D alisik degilsiniz, hep klavye ardinda saklisiniz, o yüzden diyorum :D
|
Zitat:
SURATININA SICTIGIMIN KARISI!!!!!! |
Zitat:
bist du aber wieder uninteressant sevgili "Feyzade" :(( |
Beýträge Von Feyzade 1.174 Beýträge Von Lara 1.095 Beýträge Von Banu 470 :D
ýftýra Atan Oruspu!!!!!!! |
Zitat:
Heyyy ayip oluyor ... was ist das fürne Ausdrucksweise ? |
Zitat:
|
Zitat:
wenn du dick bist dann steh halt dazu .. ![]() abe $i$man kari yi ben ne yapaym be ya ? |
Zitat:
nochmal zum mitschreiben für dich imo. du sollst für dich abnehmen, nicht für mich. selbst wenn du Superman wärst, ich habe kein Interesse an dir. Es gibt nichts an dir, was mich interessieren würde. ich unterhalte mich mit dir, das bedeutet nicht, dass ich dich heiraten möchte. |
imo das hier ist nur für dich:
ich bin 1,50m groß und wiege 120 kg. Wem das nicht passt, selber schuld :D |
Zitat:
kaum größer als n Putzbesen und so .. Spaß ,ist nur n Joke ... |
Zitat:
|
du tickst nicht normal
Zitat:
|
Zitat:
HAHAHAHAHAHA |
Zitat: