Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Was denkt ihr gerade? (http://localhost/forum/showthread.php?t=8400)

20.03.2015 22:30

harikasin

Zitat:

Zitat von deniz1008 (Beitrag 2110525)
evidence
11.03.2015, 20:39

17.03.2015, 10:13

nerde bir uyuz var hep onunla ugrasiyorsun, :)

ben herzaman cesaretli olani taktir etmisimdir.

SevtapTuran 20.03.2015 23:30

Suara Bir terslik üzerimde. Girdigim yer kapaniyor. Vaybee ye Bir tek Bir sey olmadi :D

SevtapTuran 20.03.2015 23:40

Zitat:

Zitat von SevtapTuran (Beitrag 2110532)
Suara Bir terslik üzerimde. Girdigim yer kapaniyor. Vaybee ye Bir tek Bir sey olmadi :D

Girdigim koskoca fb grup kapandi!

SevtapTuran 20.03.2015 23:43

Fb de sayfa sayfa dolasiyorum, mehtap Schmidt lerin Stefan öztürk , atilla hillmann funda Johann Maria bozkurt Gibi Bir sürü üyeler.

Dünya karismis ama en cok almanla türkler karismis. Gelecek 20 yilda acaba nasil Bir generasyon bekliyor bizi?

21.03.2015 09:29

Günaydin vaybee :)

timeraiser 21.03.2015 09:38

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110441)
sie ist weg wegen deniz1008 und den ganzen trolls hier.

man kann hier nicht anständig diskutieren und die admins tun auch nichts dass solche spammer gelöscht werden.

ich denke in geraumer zeit werden die aktiven guten schreiber gehen.

Und wann erzählst du die Wahrheit? Warum hat sie euren WhatsApp-Gesprächsverlauf gelöscht und wollte nicht mehr von dir angerufen werden?

21.03.2015 09:41

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2110542)
Und wann erzählst du die Wahrheit? Warum hat sie euren WhatsApp-Gesprächsverlauf gelöscht und wollte nicht mehr von dir angerufen werden?

Woher hast du denn diese Informationen?

21.03.2015 17:35

Yorulan yorulsun ben yorulmazam
Dervis makamindan Ben ayrilmazam
Dünya kadisina ben sorulmazam
Kalsin benim davam divana kalsin...

21.03.2015 18:29

Das Wetter lässt auch zu wünschen übrig.

21.03.2015 21:21

kalbimin dim dimi NERDESINNNNNNN :)

Lara_ 21.03.2015 21:37

Zitat:

Zitat von NurBanu (Beitrag 2110575)
kalbimin dim dimi NERDESINNNNNNN :)

burdayim kalbimin dim dimi..gözümün nuru..)

21.03.2015 21:44

Zitat:

Zitat von Lara_ (Beitrag 2110576)
burdayim kalbimin dim dimi..gözümün nuru..)

kalbimin dim dimi

bilirsin seni coooooooooooooooooooook severim,

iyi ki varsin :)

Lara_ 21.03.2015 21:47

Zitat:

Zitat von NurBanu (Beitrag 2110579)
kalbimin dim dimi

bilirsin seni coooooooooooooooooooook severim,

iyi ki varsin :)

kar$ilikli bilirsin..))))))))

21.03.2015 21:50

Zitat:

Zitat von Lara_ (Beitrag 2110580)
kar$ilikli bilirsin..))))))))

:) cay icmeye ne zaman geliyorsun köln´e, rheinda cok güzel cafeler var

Lara_ 21.03.2015 21:55

Zitat:

Zitat von NurBanu (Beitrag 2110581)
:) cay icmeye ne zaman geliyorsun köln´e, rheinda cok güzel cafeler var

en kisa zamanda,senide bekliyoruz bizim buralara..))

21.03.2015 22:00

Zitat:

Zitat von Lara_ (Beitrag 2110583)
en kisa zamanda,senide bekliyoruz bizim buralara..))

gelecegim insallah :), simdiden cok seviniyorum

Lara_ 21.03.2015 22:05

Zitat:

Zitat von NurBanu (Beitrag 2110584)
gelecegim insallah :), simdiden cok seviniyorum

hadi bakalim..)))

21.03.2015 22:08

kalbimin dim dimi

Zitat:

Zitat von Lara_ (Beitrag 2110585)
hadi bakalim..)))

ya sen ne kadar tatli, ne kadar seker, ne kadar kibar, ne kadar hanim hanimcik birisin

seni kendimden daha cok seviyorum, kalbimin dim dimi, canim arkadasimmmmm

Lara_ 21.03.2015 22:25

Zitat:

Zitat von NurBanu (Beitrag 2110586)
ya sen ne kadar tatli, ne kadar seker, ne kadar kibar, ne kadar hanim hanimcik birisin

seni kendimden daha cok seviyorum, kalbimin dim dimi, canim arkadasimmmmm

bu senin asaletin kalbimin dim dimi ,kalbinin güzelligi yüzüne yansiyan nadir insanlardansin gözümün nuru...

senin asaletinin yaninda benimkinin konusu bile acilmaz..)))

21.03.2015 22:26

Zitat:

Zitat von Lara_ (Beitrag 2110588)
bu senin asaletin kalbimin dim dimi ,kalbinin güzelligi yüzüne yansiyan nadir insanlardansin gözümün nuru...

senin asaletinin yaninda benimkinin konusu bile acilmaz..)))

canim benim, kalbimin dim dimi HARIKASIN du bist und bleibst eine LADY :)

hab dich sehr gern :)

Lara_ 21.03.2015 22:27

Her cümlenin sonuna konulan “Neyse” gibiyim…
Bir sürü şey var söylenecek, ama susacağım der gibi.

Lara_ 21.03.2015 22:42

Bunalıyoruz çocuk, bunalıyoruz...
Biçim Veremediğimiz şeylerin
Biçimini alıyoruz..

timeraiser 22.03.2015 13:17

Wow, soviel Text. Muss weh tun, wenn die Wahrheit droht ans Licht zu kommen, nicht wahr? :)

Bezüglich deiner Homo-Wünsche kann ich dich leider nicht bedienen. Wie wäre es wenn du manBee wieder annimst? Vielleicht dockt einer mit seinenn Pollen bei dir an.

Kannst du uns mal aufklären, wofür das Bee eigentlich Stand? Für Biiii oder Bee wie Bäh, oder Bee für geile Biene mit Stachel ohne Anschluß, oder...?

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110618)
weshalb lügst du erneut??

timeraiser du nervst langsam mit deinen beschuldigungen.

also nur damit alle hier mal aufgeklärt werden, möchte ich nochmals betonen dass beyazgül wegen deniz und den anderen trolls gegangen ist.

timeraiser du gehörst auch zu denen. deine email stalkerei und dein ständiges gebettele nach ihrer telefonnummer und nach persönlichen daten von mir haben sie dazu geleitet sich hier zu löschen um sich das nicht anzutun.

natürlich hat sie mich auch gefragt weshalb du unbedingt mein bild sehen willst und so interessiert an meiner person bist.

du kannst beruhigt sein ich habe nicht abwärtend über homosexuelle geredet. ich habe ihr gesagt dass ich hier auch männliche verehrer habe.

also timeraiser unterlasse es in zukunft andere damen hier damit zu nerven und frag mich persönlich oder such dir einen anderen der vielleicht auch kontakt zu männern sucht.

bei mir wirst du keine chance haben da ich hetero bin.

ps. beyazgül hat nichts über mich gelöscht, sie hat es dem stalker nur gesagt damit er sie in ruhe lässt, ausserdem wurde beyaz nicht von mir angerufen sondern sie hat mich immer angerufen. :)

timeraiser 22.03.2015 15:34

*Lol* heute hast du Fantasie. Aber was bleibt dir auch übrig, wenn du mit Wahrheit nicht herausrücken kannst ;)

Die Welt so klein,
der Pein im miesen Sein.
Auch wenn kleine T9 Lügen,
alle noch ertrügen,
mit Lügenkeulen am eigenem Kopf,
hängt der arme Tropf,
nicht nur mit Beulen am Schopf.

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110625)
der text ist so lang damit auch jeder sieht dass du schon wieder gelogen hast und dass beyazgül dir die story erzählt hat damit du sie nicht mehr stalkst.

ist bestimmt hart von allen veräppelt und zurückgewiesen zu werden.
ich versuch mich gerade in deine lage zu versetzen aber ich habe solche erfahrungen noch nicht gemacht.

und für alle noch einmal ganz deutlich: timeraiser wurde erneut von einer frau verarscht damit sie nicht mehr von ihm gestalkt wird. aber da dies nicht geholfen hat hat sie den nick 'beyazgül' einfach gelöscht. er hat gebettelt um mit ihr zu telefonieren aber sie hat ihn jedesmal zurückgewiesen und sagte sie sucht sich ihre gesprächspartner sehr penibel aus.

daraufhin hat timeraiser interresse an mir bekundet und wollte auch ein foto und informationen über mich haben. beyazgül meinte es hört sich so an als ob er interesse an einer langfristigen beziehung hätte. ich habe natürlich dankend abgelehnt :D

timeraiser 22.03.2015 16:28

Erst soll ich Homo sein und auf dich abgesehen haben, danach soll ich die Beyazgül begehrt haben. Ist schon lustig, wie du, gleich eines Hundes versuchst, ein Leckerli, nach dem anderen zu finden :D

Aber schon krass, wie sie plötzlich nichts mehr von dir wissen wollte :)

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110634)
glaub es oder lass es sein.

alle die noch kontakt mit ihr haben wissen dass es genau so ist wie ich es beschrieben habe.

es sollte dir doch zu denken geben woher ich weiss dass du gebettelt und gejammert hast :D

timeraiser 22.03.2015 19:15

https://youtu.be/MipAE17g4Wc

Versuchst sehr ungeschickt von der Wahrheit abzudriften.
Erst War es Dennis, dann alle anderen Trolle. Danach sollte ich Homo sein, schließlich war ich hinter BeyazGül :)
Die Wahrheit Bitte T9! Bevor ich die letzten Male sie schon fragte, wollte sie sich löschen. Und kurz davor hat es gekracht... dansch kam eine fette Entschuldigung von ihr.

Willst du auch erklären warum?

Seltsam, das sich bei dir plötzlich alle entschuldigen möchten. Nur Einer nicht. Klär uns bitte auf!

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110638)
lies dir die texte nochmal durch und versuche sie auch zu verstehen.

es ist deutlich beschrieben welches verhalten du an den tag gelegt hast. erst hast du sie gestalkt und wolltest mit ihr telefonieren und sie kennenlernen. als sie dir einen korb gegeben hat wolltest du bilder und informationen über mich.

das sie bei so einem verhalten misstrauisch wird und sich denkt dass du interesse an mir hast ist ihr nicht übel zu nehmen.

wer sagt dass sie plötzlich nichts mehr von mir wissen wollte? das hat sie dir nur erzählt um dich loszuwerden. ich kenne jede einzelne frage die du ihr gestellt hast :D

dumm gelaufen aber diesmal bist du wirklich ganz heftig gegen die mauer geflitzt :D

22.03.2015 21:51

Schwer erkältet. Ob es eine gute Idee war mit einer schweren Erkältung einen Saunagang gemacht zu haben, wage ich zu bezweifeln.

timeraiser 22.03.2015 22:05

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2110643)
Schwer erkältet. Ob es eine gute Idee war mit einer schweren Erkältung einen Saunagang gemacht zu haben, wage ich zu bezweifeln.

Wenn die Erkältung am Anfang ist, dann ist es gut. Ansonsten ist es ein Bumerang. Gecmis olsun!

22.03.2015 22:23

Zitat:

Zitat von NurBanu (Beitrag 2110614)
biz randevulasiyoruz, sende olmayan sevgililer günü hediyesini burda yaziyorsun :D

nerdeyse donunu rengini bile yazacaksin, 30 takla da atsan bu fesatliktan bir enayi bile bulamiyacaksin dul avrat :D

ben ve Lara BACI dan öteyiz, senin tek bir dostun bile yok, du arme seele :)

schon witzig das du dich bei dumm dumm immer angesprochen fühlst :D

timeraiser 23.03.2015 09:32

Jede einzelne Frage? Dabei kannst du nicht mal meine korrekten Namen schreiben. Aber selbst wenn, habe ich niemanden erlaubt diese zu veröffentlichen!

Aber wer bist du, das du Einsicht in alle meine Fragen haben willst? Wie hast du sie dazu gebracht? Keine Frau gibt einfach so irgendeine Einzelheit aus Mails oder Telefonaten weiter; ausgenommen die Komplizen.

Komm doch zur Sache. Raus mit der Wahrheit über deine Methoden. Wir wollen dein wahreres Ich sehen.

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110650)
nein neco ich hab von anfang an gesagt dass deniz und die restlichen trolls daran schuld sind.

wie gesagt ich kenne jede einzelne frage die du ihr gestellt hast und sie hat dir genauso geantwortet wie sie es sollte.

bist wieder ganz schön gegen die wand gelaufen mit deinem agnoköpfchen :D

23.03.2015 09:49

Zitat:

Zitat von timeraiser (Beitrag 2110644)
Wenn die Erkältung am Anfang ist, dann ist es gut. Ansonsten ist es ein Bumerang. Gecmis olsun!

Danke für die guten Wünsche. Im welchem Stadium sich meine Krankheit befindet kann ich nicht ganz einschätzen. Aber heute geht es mir relativ viel besser Und heute abend mache ich wieder einen Saunagang..

timeraiser 23.03.2015 10:43

Hadi diyelim doğruyu açıklamaktan korkuyorsun. Wenn du wenigstens dich mit Lügen besser herausreden könntest. Ich habe zuviel erwartet von dir :)

Mir fallen wieder Intelligenzspiele ein für dich.

Guck mal, selsbst Hunde kann man daran trainieren:
https://www.youtube.com/watch?v=tvyrSN-Gwxw

Okay, du brauchst ein wesentlich mehr Herausforderung ;-)

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110655)
timeraiser keine panik junge.

türkcen zayif oldugunu belli ediyorsun.

ich bin der legendäre T9, du bekommst nichts ich bekomme alles und besonders von der damenwelt bekomme ich alles :D

ps. neco -> palyaco gibi biridir, dalga gecilen eski türk sarkici

23.03.2015 11:41

Ilk bahar gelmis, gören var mi? Baharin adi var kendi yok!

23.03.2015 11:46

Canim acili ve bol baharatli tabak kokorec cekti. Bir de yerlerden Ankara Ümitköy olsa, tam manada tadindan yenilmez!

SevtapTuran 23.03.2015 15:06

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2110665)
Canim acili ve bol baharatli tabak kokorec cekti. Bir de yerlerden Ankara Ümitköy olsa, tam manada tadindan yenilmez!

Sadece Bir ucak bileti kadar uzaksin:)

Ankarayi Bir defa ziyaret ettim yillar önce. Heryer beton, hic yesillik yoktu. Havadada agir kömür kokusu ( sonbahar) Allah orda yasayanlara sabir versin.

23.03.2015 15:15

Zitat:

Zitat von SevtapTuran (Beitrag 2110668)
Sadece Bir ucak bileti kadar uzaksin:)

Ankarayi Bir defa ziyaret ettim yillar önce. Heryer beton, hic yesillik yoktu. Havadada agir kömür kokusu ( sonbahar) Allah orda yasayanlara sabir versin.

Insallah yine gidecegim Mayis'ta. Ankara yesillik sehir disinda var. Kizilcahamam'da etrafinda.
Vallahi ben Ankara'yi güzelliginden ziyade memleketimin oldugu icin ve orda anilarimin ve akrabalarinin oldugu icin ziyaret ediyorum. Ve Anitkabir'de de Cumhuriyet muhafizlarinin önünde ebedi komutana aslanlar gibi asker selami vermek icin de gidiyorum :D
Cankiri'da örnegin Ilgaz daglari var milli park. Beynam'i bilirmisin bilmem ama orda 2000 yilik bir orman kalintilari var.
Bu arada ben TEMA VAKFI üyesiyim. Gönüllü üyesiyim. Bir kac Lira, bir kac saat ve bir kac arkadasla bazen orda burda agac dikeriz..

23.03.2015 15:22

T9, gönül isterdi ki her taraf Almanya'da da oldugu gibi yesillik olsun. Ama gercekler malesef öyle degil. Tasima suyla degirmen dönmez. Yani demek istedigim bir kac parkla erozyon canavarinin önünü kesilmez. Ülkemizin, ki buna Ankara'da dahil %90'i erozyon tehlikesiyle karsi karsiya. Avrupa kitasinin kaybettigi toprak miktarinin 15 mislinin kaybediyoruz. Yani senede Kibris adasini üzerinde kaplayacak kadar toprak kaybediyoruz.
500 milyar agaca ihtiyac var en azindan ki jeolojik/ökölojik denge yine olussun ve korunsun diye. AKP döneminde agaclandirma calismalari hiz kazandi. Milletimizde ama eskisi gibi degil. Dogaya ve cevreye olan tutum da degisti. Bunlar sevindirici seyler..

23.03.2015 15:52

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110674)
90 yil birsey yapilmamis, bunlarin 10 yilda düzelmesini kimse bekleyemez.

hep beraber bu güzel degisimleri destekleyerek devamini istemeliyiz.

bu arada belirtmek isterimki altinpark, dikmen vadisi ve 50. yil parkina CHP karsi cikmisti.

Sen simdi 90 yil önceki imkanlari günümüzün imkanlariyla kiyaslarsan o zaman böyle carik cürük hesaplar cikar.
Mesele CHP ya da AKP'de degil. Netice'de Altinpark'i MHP'li Turgut Altinok yaptirmisti. Onun orda cok emegi gecmisti.
Ülkeye ve topluma hizmette yarisi ben her zaman desteklerim. Ülkeye ve millete zarar veren her kim olursa olsun onun karsina sahsimca dikilirim. Benim anlayisim bu.
Istanbul'da havalani icin Akdeniz'de hoteller icin güzelim ormanlar yok ediliyor. Mimar plani su bu yok. Hersey rant hersey peskes. Buna da karsi cikarim. AKP degil kim olursa olsun! Bogazin görünüsü o pis yapitlar kirletmis! Almanya'da hic görebiliyormusun direk deltalarda ya da doga harikalarinin hemen yani basinda bir ev? Göremezsin. Bunlari bende Türkiye'de görmek istemiyorum.

23.03.2015 16:05

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2110676)
90 yildir imkan yaradamayan zihniyetten dolayi oldu bunlar. iflas etmis bir türkiyeyi 10 yilda nasil degistirdigimiz ortada.

altinparka gelince orayi mhpli altinok yaptirmadi. orasi yillarin golf klübüydü ve 80li yillarda park oldu. sonra o parki melih gökcek bastan sona kadar yeniledi. pis bir yerden modern bir park yapti.

Evet AKP dönemindeki büyümenin nedenini Kemal Derviş'in döneminde uygulanan para politikalarıdir . "2000’lerdeki sağlıklı büyümesinin sebebi bu politikalardı. Temeli onun döneminde atıldı. Ondan sonra gelenler de bu politikaları devam ettirdiler..

Yani bu konuda da AKP'yi destekliyorum. :)
Benim AKP'ye karsi sert ve muhalif tutumum dünün zügürtlerinin bugünün para babalari olmasidir. Asli astari nedir? Bilmem anlatabiliyormuyum? Haaa hirsizin her türlüsüne karsiyim ben. Benim icin toplum ve devlet önce gelir. Siyasi partiler gelirler giderler...

23.03.2015 16:25

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2110679)
Evet AKP dönemindeki büyümenin nedenini Kemal Derviş'in döneminde uygulanan para politikalarıdir . "2000’lerdeki sağlıklı büyümesinin sebebi bu politikalardı. Temeli onun döneminde atıldı. Ondan sonra gelenler de bu politikaları devam ettirdiler..

Yani bu konuda da AKP'yi destekliyorum. :)
Benim AKP'ye karsi sert ve muhalif tutumum dünün zügürtlerinin bugünün para babalari olmasidir. Asli astari nedir? Bilmem anlatabiliyormuyum? Haaa hirsizin her türlüsüne karsiyim ben. Benim icin toplum ve devlet önce gelir. Siyasi partiler gelirler giderler...

Hafta sonu insallah sana iki ayrintili cevap yazacagim. Bunlar bir kac cümlelik seyler degil. Bende yalan yanlis bir sey yazmak istemiyorum. Aslini ve astarini arastirarak yapmak istiyorum.

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 21:13 Uhr.