![]() |
du weisst,...
...was passiert, wenn samuel den vers aus der bibel zitiert......... ;-)
|
bunu simdi anlamadilar...
ancak üc hafta sonra cevabini alirsin...
dilleri sadece iki kelimeden ibaret: 1.) bölücü. 2.) bölücülük... (zu mehr reichts bei denen nicht) :-)) |
JA!
Frag mich dann aber wer Z(ed) ist!
|
Athena = BIRLESTIRICI !!!
Siz gidin bölücülük yapin!
Türk-Kürt Yunan-Türk Hiristiyan-Müsülman Sunni-Alevi bilmem neler cikarirsiniz!! |
yazan kesin 6slidir ali o.T.
ohne Text
|
hhhehehehhe Neydi o isgalcinin ismi LOL
ohne Text
|
Die sind auf Gespensterjagd!
Irgendwie suchen sie Möglichkeiten um zu polarisieren!
|
gut getroffen
gespensterjagd.
die psychoanalyse kennt auch den begriff der abspaltung. die negativen eigenen anteile in andere projizieren, um nur sich als gut zu empfinden und das "schlechte" dann im anderen zu orten und und schließlich diesen auch noch physisch zu vernichten. wenn man selber das gute schlechthin ist, dann empfindet man es als legitim, aggressionen gegen das "schlechte" oder "böse" zu haben. dieser prozess ist hinlänglich beschrieben. teufelsaustreibung, hexenverbrennung, judenvernichtung, türkenhass in den 90"ern in deutschland. das muster ist ähnlich oder zumindest verwandt...., wenn auch nicht immer direkt vergleichbar. nachdenklich stimmt es nur, wenn manche, die dieser krankhaften logik verfallen sind, das auch noch für originalität halten, wo es in wahrheit nichts als die kapitulation der hirnaktivität ist. der schlaf der vernunft gebiert ungeheuer! :-)) |
LOL ein Freudianer ;-)
Freud, Adler ...
Sch"bass beiseite :-) Es ist so! :-) Das allerlustigste ist immer, wenn du mal die Leute ankuckst, die rassistisch und/oder nationalistisch sind! Sie selbst passen recht oft nicht in die Schablone, die sie selbst als ideal definieren! Blonde Türken, die das gift des Rassismus versprühen !?!? Wie passt das zusammen? Ich verleugne meine Herkunft nicht, ich bin Turkmene dessen Vorfahren erst vor ein paar Jahrhunderten in die heutige Türkei eingewandert sind! Aber ich käme nicht im geringsten auf die Idee so ein schmarrn zu behaupten! Bis zu meinem 1. Lebensjahr war ich blond! jetzt merkt man 0 davon! Mein Cousin war ca. bis zu seinem 15 LJ. blond dann auf einmal dunkelbraun! Irgendwo ist also auch mal ein "Kelte/-in" (Galater) im Spiel gewesen. Ja und wenn ich Türke bin ? WAS macht mich besser oder schlechter als andere ?!?!? NUR WIE ICH MICH SELBST VERHALTE! Kennst du die Ringparabel ? (Denke, ja!) So ist es auch heute! Wenn die Torfköppe meinen, "türkisch" sein, sei was besonderes, dann sollen sie es beweisen, in dem Sie es anderen mit als gutes Vorbil beweisen, statt sie als Feinde zu diffamieren! Al" |
bak hele
olurmu alicigim ya?!
athena müzik grubunu,haluk levent`i ve ibo`yu taksim meydaninda asmak gerek. :) |
bak hele
olurmu alicigim ya?!
athena müzik grubunu,haluk levent`i ve ibo`yu taksim meydaninda asmak gerek. :) |
Antisemitismus
Ist die Kritik an der israelischen Regierungshaltung seitens der europäischen Regierung ein neues Erscheinungsbild des Antisemitismus oder begründete Tatsachenkritik?
Die israelische Regierung brandmarkt jedes Land, welches sie kritisiert, als "antisemitisch" und erstickt jede Zurechtweisung im Keime des der europäischen Union noch immer anhaftenden Holocausts. Die Europäer hingegen sind der Meinung, dass sich die Isrealis noch immer in ihrer "Opferrrole" aussonnen und diese Situation ausnutzen? Haben Sie womöglich recht oder ist es "zu weit hergeholt"? Eine Umfrage, die das Meinungsforschungsinstitut Ipsos für die italienische Zeitung Corriere della Serra startete, zeigt, welches Bild die Europäer wirklich von unseren jüdischen Nachbarn haben. Die Umfrage können wir in der Online-Ausgabe der Telepolis lesen: w.w.w.heise.de/tp/deutsch/special/ost/16628/1.html |
o.T.
arastir...
sorustur.. imkanin varsa tabi.. kardes bu kadar kör olma ve duyarsiz kalma böyle bir konser yapilmistir ve bu gurup bile bile bu yarismaya katilmistir.. bu gurubun sonuncu olmasi icin elimizden geleni yapacagiz.. |
o.T.
topu serefsiz bunlarin
ekmegini ye vatanin parasini kazan sonrada kansizlik yap olurmu be yapilirmi salllandirmak yetmez önce ceyrana vereceksin yavas yavas ;o) |
.... anladinmi ;o)) o.T.
ohne Text
|
o.T.
bölücü ve vatansizlar ortada´da senin gibi kör ve at gözlüklüler hala olmaz olamaz deyip durmakta..
|
o.T.
;o))
sinirlenme kocum |
Belge veya Linkin varmi?
Ben oradan duydum buradan duyduma inanmam!
Bütün o olayi SIMDI zamanim yok (yogun isim var ... buraya istedigimden az bile giriyorum!) Aksama uzun kalirsam arastiririm! Gerekirse Türkiyede arkadaslara söylerim arastirirlar! Öyle bir konsere katilmissalar o zaman onun bütün özetini bilmek istiyorum! Niye katilmislar, maksat neydi? Belgeleyebilecegin birsey varsa acikla. Ali "Atam izindeyiz!" |
Bir arastir! 6S nin "kitabinda" kimin
takdir/tesekür yazisi var
ve Fenerbahce"ninkinde kimin yazisi var! |
Korkma! Benim gözler %178!!
Doktor testinden gecmistim!
Irtica ilen beraber olan sözde Milliyetciye ben Milliyetci demem! Milliyetcinin anlamina bile aykiri! |
Tam fasist yüzünü gösteriyorsun simdi!
Artik yorum yapmaya da gerekmez!
Belki birkac seyde hakli olabilirsin! Ama sana nerede olsa hak verilse öbür cirkin düsüncelerine de sessiz onay demektir! Senin gibilere kalacaksa Mustafa Kemal Atatürkü kurdugu Cumhuriyet bölünsün daha iyi! Ama asla sizlerin istedigi gibi bölünmeyecek! Ali "... atam sen rahat uyu ..." |
Haklisin cocugum! Degmez :-D o.T.
ohne Text
|
Kürtlerden Türkiye"ye tehdit
Türk askeri bürolarını kapatma tehdidinde bulunan Barzani, "sorun çözülmezse müdahale edeceğiz" dedi.
Irak Kürdistan Demokrat Partisi (IKDP) yetkilisi Neçirvan Barzani, Irak Kürdistan Yurtseverler Birliği"yle (IKYB) IKDP güçleri arasında çatışma çıkmasını önlemek amacıyla bölgeye gönderilen Türk askeri gücünün çekilmesini istedi. Barzani, AP"ye yaptığı açıklamada, Ankara"nın gönüllü olarak kuvvetlerini çekmemesi durumunda, Türk askeri gücünün bürolarını kapatma tehdidinde de bulundu. Neçirvan Barzani, Erbil"deki ""bölge parlamentosunun"", ekim ayında Londra ve Ankara"ya mektup göndererek, ""Saddam Hüseyin yönetiminin devrilmesinden sonra barış gücü askerlerinin Kürt bölgesinde bulunmasına gerek kalmadığını ve bu güçlerin ayrılması gerektiğini"" bildirdiğini ifade etti. Barış gücünün görevinin sona ermesine ilişkin bir toplantı düzenlenmesini istediklerini, ancak ilgili ülkeler ABD, İngiltere ve Türkiye"den henüz yanıt alamadıklarını belirten Barzani, ""ilgili ülkeler problemin çözümü için gayret göstermediği takdirde, sorunun çözümü için kendilerinin başka seçenekleri gündeme alacaklarını"" söyledi. Türkiye, ABD ve İngiltere"den mektuplarına bir an önce yanıt verilmesi isteğini yineleyen Neçirvan Barzani, ""bu seçeneklerin ne olacağı sorusuna"" ise ""gösteriler, protestolar ve bürolarını kapatma gibi seçenekler"" yanıtını verdi. kaynak: internethaber.com |
lächerlich
türkiye`de bir insana okuldan baslayip asker ocagina kadar yunanistanin türk düsmani olduklarini resmen beyinlere kazilar.nitekim bugünlerde türk televiziyonlarini gezdigimizde millet yunanca söyleyip yunan adetine göre tabak kirarak egleniyor istanbullarda,izmirlerde ve ankaralarda.ama binyillarca kardesce yasadigimiz kürt halkinin dilinden bir türkü okursa ibrahim tatlises hemen onu asmak gerekiyor.sacmaliga bak sen!!!
|
bazi kisiler burda
cevap bekliyor.
muhatap almam mümkün degil. üzgünüm. |
hmmm
ich denke,wir sollten erstmal unsere eigenen feinde kenne.woher nehmen denn die nordirakischen kurden den mut und die frechheit,irgendwelche forderungen an die türkei zu stellen?natürlich von den amis!wir sollten in die richtung der wirtschaftlichen unabhängigkeit hinarbeiten,so dass wir eines tages so eine wirtschaftsmacht darstellen,dass wir eines tafes sogar den USA schmerzhafte wirtschaftliche konsequenzen zufügen können.dann wird kein barzani oder talabani mehr die rückendeckung finden,etwas von der türkei zu fordern!!!
|
aliiiiiiiii
ya ali,senin gibi zekali bir insanin en büyük ayirimi unutmasi beni sadece sairtmiyor<,resmen sok etkisi yaratiyor arkadas!!! ;)
ZENGIN-FAKIR |
o.T.
biz ispatsiz seyler yazmayiz ve kimseye iftira atmayiz biz baskasina benzemeyiz biz türk genciyiz bilmiyorsan ögren
ara beni sana istedigin belgeyi verim kocum atam izindeyiz |
o.T.
sen harbi denyoymussun kocum
ben burada 2000 senesinden beri bosuna savas vermisim demek, demek hala senin gibi körler var.. tek atam demekle olmaz bu isler ölen ölmüs arkasindan slogan atmakla olmaz böldürtmiceksen tavrini koyacaksin kari gibi inanmiyorum demekle at gözlügü takmakla olmaz bu isler kocum |
o.T.
;o)
inanmam doktora kafanida gösterseydin balans ayari yapsaydi ;o) |
Das Leben findet draußen ohne Politik
statt!
|
aha ist das leben auch nicht ein politik
denn wir treffen in jeder sekunde unseres poltische Entscheidungen
|
en mühimini unutun...
Galatasarayli- Ezikbahceli
yani Iyí-Kötü :-) |
lol!!
Also Schlaubi Schlupf.... du hast doch mit dem bla bla über kunst und Politik angefangen und ich habe dann meinen Senf dazu gegeben. Also wenn du meinst das das niemanden weiter bringt, wieso fängst du dann mit dem Thema an??? Desweiteren kann ich mich nicht daran erinnern irged welche kommentare oder andeutungen über deine Beziehung zu den Kurdenführern gemacht zu haben. Wenn du also der Meinung bist hier etwas klarstellen zu müssen, dann mach das bitte ohne zu behaupten das ich dich in irgend eine Ecke gestellt habe...das habe ich nähmlich nicht!! Nur zu deiner Info: die türkische Arme ist schon seit längerer Zeit im Irak....ich persöhnlich finde es gut das sie nicht zu weit einmaschiert sind...hätte blos tote für nichts und wider nichts gegeben!! Ich hätte nicht einmal etwas gegen einen Kurdenstaat im Irak, dann gäbe es wenigstens einen Ort wo wir die Leute hin abschieben könnten die meinen in der Türkei krieg spielen zu müssen.....
Solche Leute die so denken wie du...von wegen "war doch klar das es eine gewaltätige Organisation geben würde...ändert eure Politik...entfernt die Geschwüre dann erledigt sich das Problem von selbt u.s.w.." also Leute die denken das die fehler ausschlieslich auf der türkiscchen Seite liegen...bestärken nur die jenigen in der Türkei die das GESCHWÜR auf der gegenüber liegenden Seite sehen!!!!! |
lol!!!
Das Leben so wie du es kennst würde es doch ohne die Politik garnicht geben!!!!!!!
|
Amaaan banane Fakir ...
... ac kalip ölmüsde banane.
Ben rahatca devleti soyarim, "Milliyetcilik" yaparim, Bankalari hortumlarim, Gazetelerde propaganda ayarlarim, Hayli ihracat yaparim, uyusturucu kacakciligi yaparim ... Havyarim hazirmi ? |
Burada aciklasana o zaman !
Bütün "Bölücülerde" görsün, bende görüyüm!
Kafadan uydurup aciklama ama! Bekliyorum! Haklisin! BOS BOS KONUSMALARA ben yaklasmam! At gözlügü yok bende! Sirtimdada Fascho Fischolari tasimiyorum! O yönden dikkat et ne söyledigine! Benim Dedem Mustafa Kemal Atatürkün emri altinda idi! Bana öyle sözde türklügün de sökmez! Ben aslimi biliyorum ama bu bana baska kökenli Türkleri asagilamak hakki vermiyor! Ali EN BÜYÜK FENERBAHCELI ANITKABIRDE YATIYOR! EN BÜYÜK 6ALATA5ARAYLI IMRALIDA YATIYOR! |
Sen kimin icin savasiyorsun? Gölgesavasi
yapmak sana zevk veriyor galiba!
Önce kendini tanit bakayim! Neredensin? Böyle tutum sergiliyorsan "IRK"in ne ? Sacin "SARISINMIS" ??? Dogrumu ????? Ali |
Acaip balance var bende! Aramizda fark
ama bu!
Benim balansim ucak balansi! |
Haklisin 6 alata 5 arayli hehehehhehe o.
ohne Text
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 07:44 Uhr. |