![]() |
evet öyledir. o.T.
ohne Text
|
Ben masallari reddederim!
Ama eger ki Kuran-i Kerim"i süs kitabi olarak görmeyipte acip okumussan, bunun böyle oldugunu aslinda bilmis olman lazimdi.
|
o.T.
cok komik migdemi bulandiriyorsunuz
|
Cerkez atasözü
Sokarsan türkü evine bit düser evine :-)
|
o.T.
neyi görmüs olucagim acikla?
|
Cerkezlerler kafkazlarin soysuz milleti
Ruslardan kacip Türkiye"ye siginan bu ne idügü belirsiz olan her milletin karisimi Türkiye"de yasama hakki buldular ama yedikleri kapa türkümeyi ihmal etmiyorlar. Cerkez Ethem olarak bilinen hain yunan ordulari ile kuva-i milliye karsi savasmadi mi? Cerkezlerde kim oluyorlarmis? Osmanli Sarayi"ni medresse yollamayla, padisahin uckurunun keyfini tatmin etmeyle mesur degiller mi?
|
bravo sana! o.T.
ohne Text
|
eyyyy Taliban Kafali Serseri
Yobaz Hocalarin sözüne tapan. Milletini kara günlere, geri caglara götüren......
|
Herkes hakkettigini bulur! o.T.
ohne Text
|
o.T.
Bana ne osmanlardan?
Korkma ben burda dogdum büyüdüm ve benim Sülalemde türkiyede dogmus büyümüs degiller :) yani soyadim ve adim asetince, türkce de degil. Ha bu ara Türkiyede dogup büyüyen kürtlere ve ermenilere de istedikleri isimleri taktirmiyorlar...yani insanlar özgürsüz...ve bildigim kadariyla Türkce vatandasi olmayanlar okuyamiyor ve is sahibi olamiyor...Almanyada yapsalar bunu HOP DIYE AYAGA KALKARDINIZ!!!:) |
ich wäre
also wenn ich schon diese phrase lese, du wärst heute und wenn das wörtchen wenn nicht wäre, dann wäre ich jetzt millionär.
kennst des? bleib mal sachlich! mit wenn der oder die nicht wäre dann wärst du das oder jenes sind nichts weiter als leeres gelaber. ich könnte dir jetzt sagen ganz im gegenteil, wäre türkei wie hongkong und weit entwickelt, zivilisiert hochgradig gebildet und alle die die muslime sein wollen wären es und die anderen die es nicht sein wollen wären es nicht. in der türkei laufen ja mittlerweile gestalten rum, die weitaus schlimmer sind als christen. für manchen wäre das auch eine errettung gewesen. dass wir fortschrittlicher wären, sehen wir an europa. nur weil deine artgenossen, sich die bäuche vollgefressen haben und nichts für die menschen getan haben, ausser sie zu ateisten zu erziehen. wenn die araber nicht wären, dann wären die türken noch in russland, würden gegen die chineische mauer kämpfen und womöglich würden uns die chinesen die türken abschlachten als rache für die taten dschingis khans. hmm ja wo wären wir jetzt? damit das klar ist, ich möchte nur anmerken, dass derartige argumentationen völlig belanglos sind. sie sagen nichts aus, deshalb kann man diese auch nicht als argumente bringen. |
o cerkez, türkün bitine kurban olsun!
Sen türk degilsin anladigim kadariyla.
|
Yok canim!! senin alimce oldugunu iddia
ederek buyurdugun "derin felsefi laf"tan" daha komik degil...
-peki baska bir alim de cikip: "Kürkü dikeceksin, Türkü s...ceksin" dese ne olur??? duymak bile rahatsiz etti eminim..damarlarinda dolasan asil kanin dolasimi bile hizlanmistir simdi:-) |
...
Erdem ve kültürlü Türkiyenin insani böyle senin gibimi konusur gowest :))))) Vay sizin halinizi cok merak ediyorum. Acaba Ebu Lehebin beyni kaynadigi gibi sizinde beyniniz kayniyacakmi????
|
heyyt sende anli sanli
türk evladi. senin soyunda hic yamuk pevezenk yok degilmi?
|
evet haklisin
türkiye batili cagin kac yil gerisinde? hmm söyle bir hesap edelimmi???
|
o.T.
Simdi sahte milliyetcilip yapipda milletimize sahip cikacagimi bekliyorsaniz...Cok beklersiniz...Lanet ve tiksindigim insanlara benzemekten sakinirim.
|
Zorunuza mi gitti?
Demekki Insanin zoruna gidiyormus degilmi? Birdahasina ne arablara nede kürtlere nede baska bir millete laf atma. Türklerin pisligini saysam sabah ederiz,durum ortada, ama cok sükür türklerin icinde serefli din kardeslerim var. Allah onlara bu mücadelleri icin Al firdaus versin.
|
yoksa o alim senmisin? o.T.
ohne Text
|
Yok. Inanmiyorsan arastirabilirsin.
Hayret arkadas, sanki burasi anti Türk ve pro Arap ve her ne idügü bellirsiz soysuzlarin lobbisi.
|
zoruna gidenin ..xxxxx. Cevap verenin
hemen zoruna mi gidiyor? Sen türklerden tiksinmeye devam et.( sana ne yaptilarsa artik...)
|
inanmiyorum demedim
anamin sözü vardir, kendi götündeki kazigi görmez, baskasinin gözündeki cöpü görür.
sen kendi kaziklarina bir bak. |
Yooo
Ben türklerden tiksinmiyorum arkadas, ben munafiklardan ve kafirlerden tiksiniyorum. anlasildimi????
|
bak buda yanlis bir önyargi
kimse türklerden tiksinmiyor. yani genel anlamda irk olarak, bazi tiksindigim türkler vardir, düsündüm ep ey cikiyor.
|
Fakt
Fakt ist, daß die Türkei von den Arabern bis heute keine Brüderlichkeit erfahren hat (ganz im Gegenteil - Terrorcamps in Syrien für die PKK etc). Fakt ist, das Mustafa Kemal Pasa die Türkei aus den feindlichen händen befreit hat - auch hier kommen wir zu Deinem "wäre" - es hätte auch ein anderer sein können - wars aber nicht.
Fakt ist, wir leben in einem freien Staat - Fakt ist, die Korruption der Politiker (zu denen auch die Erbakans dieser Welt gehören) nutzen die Unbildung der Bevölkerung aus - da sind wir wieder im Thema - Unbildung - Ich erinnere mich an den Yimpas Skandal - ein Glaubensbruder raubt mit dem Religiösen Vorwand die hart arbeitenden Gastarbeiter aus und fördert die islamistische Politik. Wir ernten alle nur das, was wir sähen. Im übrigen wußte schon Sultan Süleyman (der Prächtige) daß Politik und Religion besser getrennt sein sollte. |
o zaman iyi. o.T.
ohne Text
|
Der Prächtige
Mir fällt ein Vers ein aus dem Quran:
Dieser Vers passt zu deinem Prächtigen Sultan Süleyman der es fur richtig hält die Religion vom Staat zu trennen....: ....."Darum fürchtet nicht die Menschen, sondern fürchtet Mich; und gebt nicht Meine Zeichen um einen geringen Preis hin. Und wer nicht nach dem richtet, was Allah herabgesandt hat - das sind die Ungläubigen." 5 Suraah Maida vers 44 |
o.T.
iyi olan ne acaba :) o tiksindigim munafik bölümüne sende giriyorsun :)
hadi ma salama |
bak bu daha iyi. Kusura bakma
ben sana olan duygularimi burada ifsa etemyecegim.
|
wieso zählst du nicht die
banken auf, diese laizistischen weißt du, die das volk wie ein huhn gerupft haben und dann oooo wir sind pleite oooo wir können unsere schulden nicht zahlen, und dann ahhhhh der staat zahlt ja unsere schulden. wir, wir waren brav aber es hat nicht sollen sein.
deine laizistischen glaubensbrüder sind kein deut besser. |
Aceba neden?
Cünkü kök sallmamis Cumhuriyet düzenini baltalayan karsi devrimcilerin sayesinde böyle. Ucuz siyaset yaparak okuma yazmadan mahrum köylü oy ugruna kandiran Adnan Menderes"den tut günümüze süregelen Recep Tayyip Erdogan gibileri yüzünden. Cumhuriyet yaralandi ama düsmedi ve simdilerde yarasini sariyor. Orta cag devri bitti artik.
|
Kerio ich zweifle an Deiner Intelligenz
Was willst du damit sagen, laizistischen Glaubensbrüder. Laizismus ist kein Glaube sondern eine Regierungsform, die strikt den Glauben jenseits des staatlichen Wirkens ausweist. Das ist das gute am Säkularismus, der Glaube ist bleibt dann eine persönliche Sache zwischen dem Menschen und seinem Schöpfer. Staaten werden mit Wissen regiert und mit Verfolgung von Interessen. Und nicht mit Doktrinene irgendwelcher Glauben
|
;-)) o.T.
ohne Text
|
Hic bir sey bu kadar agirima gitmedi!
Vatan kurtarmak gibi bir suc isledim diye
Büstlerimi kirdilar, küfrettiler, yetmedi Yasaydi bizden olurdu dediler (Erbakan) HIC BIRSEY BU KADAR AGIRIMA GITMEDI |
Valla kerio bende yobaz güruhundan
tiksiniyorum. Nedense cogu gayri Türk cikiyor (Kürtler, Arablar, cerkezler, bosnaklar, arnavutlar) asagalik komplekslerini Islam" sarilmis gibi görüntü yaratarak Türklere hakaret etmekle cikariyor ondan Türkiye"deki gayri Türk etniklere, hepisinden degil ama cogundan bende tiksiniyorum.
Bu ülkenin adi Türkiye, Sen gel ve bu ülkenin kurucu ünsürlerine hakaret et ve sonrada "yaleli cekerek" prim yapmaya calis. Yemezler kocum yemezler |
Ich will mich doch hier nicht loben ;-))
Über sich redet man nicht, dass sollen andere machen.
|
Teschekkür
Geri Kalmamizin bir sebebi - kurtulus savasinda (asker kalmamistiki) Komutanlar, Yüzbasilar can verdi. Bu savasda, genc türkiye okumus insanlarin büyük bir kismini kaybediyor. Maalesef gericiler, büyük dedelirinde Cumhuriyet uguruna Kan verdiklerini unutmuslar.
|
ister ye ister kus
bu beni fazla gidiklamaz. böyle fazla sahibi olamadigin seylerin sahibiymis gibi horozlananlar yokmu ...
|
ARAPLARLA BASLADINIZ LAFI NEREYE
getrirdiniz pes yani.....arap derken tabi cerkez kürt herseyi kattiniz birbirine....benmi okudugum icin deliyim sizmi böyle bisey tartisma geregi duydunuz diyemi bilemiyorum....dogrusu....
|
das wäre zu einfach
böyle ucuza gitmez 80 senelik beceriksiz bir siyaset. bunlarin mesulu senin o camuriyeti kuranlarda da ararsan iyi edersin. nobody is perfect right man?
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 04:55 Uhr. |