Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Foren Archiv (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=402)
-   -   Homosexualität (http://localhost/forum/showthread.php?t=4351)

03.02.2010 11:17

Zitat:

Zitat von NadirKacan (Beitrag 2003954)
'schwul' kelimesini burda yazilan makalelerden silip 'türke' kelimesine degistirin bak.....Nazilerden bi farkiniz yok.
Bilmediginiz konularda gene 170 sayfa dolduracak yaygara yapiorsunuz ya, adami sinir edersiniz valla,.... gerizekalilar.
Dua ediyorum, insallah cocuklarinizdan biri 'schwul' yada 'lesbisch' olur....ozaman yarratiginiz ortamlardan pisman olacaksiniz. Bütün kankalariniz sizi de ayipliyacaklar, cünkü zamaninda sizde onlarla birlikte bu 'schwul'lere karsi tavir aldiniz. Ve diceksiniz ki, keske bukadar anti olmasaydim, bugün bukadar eziyet cekmezdim. Hepinizin allah cezasini vercek. Ben Allaha bile inanmiyorum, ama o baska konu. Siz burda Korani filan karistiriyorsunuz bu konulara....gecin onu bakalim...'schwul' yada 'lesbisch'....sonucta onlarda sizin Allahin kulu degilmi???
'schwul' kelimesini duyunca burda bile tüyleriniz kalkiyor...sanki (nekadar schwul'lere karsi olursam, okadar erkekligimi ispatlamis olurum, ve bu sanal ortamda manitalarin gözünde pozisyonum yükselir) gibi. Aslinda tam tersini yapiorsunuz. Siz delikanli degil, korkaksiniz. Bi azinligin önüne durup, gülümseyerek "ben sizin haklarinizi, kendim ibne olmasam bile savunurum" diyemiyorsunuz. Asil delikanlilik budur iste.
Bunlarin hepsi 'hasta' diyorsunuz..sonra kirpiklerinizi aldirip, solariuma gidip, fittnes yapiorsunuz...gizli gizli. Asil hasta kim acaba?

Ein Mann, ein Wort :)

03.02.2010 11:26

Zitat:

Zitat von hanssucuk (Beitrag 2003925)
schon klar, du bist der beste...ich meine der aller beste ;)

töntön, selbst das schwarze unter meinen Fingernägel ist besser als Du. Soll ich jetzt an der falschen Stelle, falsche Bescheidenheit üben oder was lan? :D egriye egri ve dogruya dogru degil mi ama? ;)

03.02.2010 13:35

@Nadir Kacan

Nadir aga, herseyin bir sinirini var. Bak sözlerimi götten anlamissin. Onlar her devirde
vardi ve varolcaklarda. Sorun o degil benim gözümde.
Sorun onlari sirin göstermek ve sözüm ona medeniyetin bas taci ilan etmek. Cünkü degiller.

Not: Erkek adamin erkek oglu olurmus Nadir Agam :D

Anasina da bak kizini al derlermis Nadir Agam :D Eskiye köye yeni adet mi getiriyorsun?

03.02.2010 20:40

Zitat:

Zitat von Virtual_Reality (Beitrag 2003961)
töntön, selbst das schwarze unter meinen Fingernägel ist besser als Du. Soll ich jetzt an der falschen Stelle, falsche Bescheidenheit üben oder was lan? :D egriye egri ve dogruya dogru degil mi ama? ;)

vergiß mal das schwarze drecksau, du an sich bist mir meilen voraus - für dich wiederhole ich es gerne nochmal, DU bist EINSAME spitze ;)

03.02.2010 21:17

Zitat:

Zitat von hanssucuk (Beitrag 2004029)
vergiß mal das schwarze drecksau, du an sich bist mir meilen voraus - für dich wiederhole ich es gerne nochmal, DU bist EINSAME spitze ;)

An der Spitze ist es immer einsam, töntön ;) Oder glaubst Du, das jeder der Dir ins Gesicht lächelt ein Freund ist oder was :D

03.02.2010 21:54

Zitat:

Zitat von inekfluesterer (Beitrag 2004073)
es heisst stoische gelassenheit, du hero.
deine angestrengten metaphern sind der hammer.

Und Deine Art ist zwar gewollt aber nicht gekonnt :D http://www.manager-magazin.de/untern...435859,00.html

Und er flüsterte sich vom hero zum zero...

03.02.2010 22:07

Zitat:

Zitat von inekfluesterer (Beitrag 2004087)
es wurmt dich, dass ich dir in rhetorik, schlagfertigkeit und souveränität überlegen bin.
das weisst du auch, du musst es nicht zugeben.

deine links kannst du dir in deinen schweren arsch stecken. als ob ich da draufklicken würde.

Manomanoman, ist ja ganz was neues, dass Du mir in Rhetorik und Schlagfertigkeit überlegen sein sollst? Wo denn bitte schön? Wie soviele Beweise, bist Du auch diesen schuldig. Deine Selbstwahrnehmung und die Realität trennen nicht Welten sondern Galaxien. Wie Du auch Deine erklärten Ziele und Ansprüche hast Du wider willens zurückschrauben müssen, so werden wir das hier auch noch richten Fliegenschiss.
Immer nur grosse Klappe aber nichts dahinter schwules Tuntchen!

Nochmals Einsicht ist der erste Weg zur Besserung. Du kannst nicht in meiner Liga mitspielen, dazu fehlt Dir einfach das von Gott verliehene Talent und Gaben, Du Tunte :D
Das ist der Unterschied zwischen uns beiden. Du bist eine Hampelmann, der von allen belächelt wird, weil Du gerne einmal Mann sein möchtest, doch aber keiner sein kannst. So wie ich wärst Du doch gerne Du Kuhficker...

03.02.2010 22:18

Zitat:

Zitat von inekfluesterer (Beitrag 2004097)
du weisst es und ich weiss es: demontage.

Du weisst es und ich weiss besser: BLAMAGE

03.02.2010 22:21

Zitat:

Zitat von Virtual_Reality (Beitrag 2004098)
Benim gibisine hayatinda rastlamamis hanim efendi :D Gülüyüm bari! Sen niye simdi ellinin hamuruyla erkek isine karisiyorsun?

Bir kadin icin bir erkek tarafindan reddedilmesi nasil bir duygu? Aslanim motzki. Gururunu uckurunun kölesi yapmadin. Seni anlindan öpüyorum, bu götü bokluya afiyet seklerle bir seyleri kasik kasik yutturdugun icin :D

Und so benimmt sich der Mann von Welt oder was?

@rotzi:habe heute meine Hörner aufgesetzt :D

03.02.2010 22:24

Zitat:

Zitat von Betriebssystem (Beitrag 2004101)
Und so benimmt sich der Mann von Welt oder was?

@rotzi:habe heute meine Hörner aufgesetzt :D

Yerinde edilirse küfür bile güzeldir...(Aziz Nesin)

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 19:22 Uhr.