![]() |
hah $öyle, adam oluyon sen :))) o.T.
ohne Text
|
:)))))))))))))))))))))))
hosuna giden yazilarim olunca seviniyorsun dimi :D
ama yazilarim hosuna gitmeyincede saygi göstersen daha hos olur ve büyüklügünü gösterir |
doch den zug des glückes
den hast du leider verpasst.
|
sowas gibts nicht
es liegt allein an einem selber, ob man glücklich sein will oder nicht. das hängt nicht vo partner ab.
ich begrüße auch meine schicksalsschläge, und bin dankbar, dass ich einiges erfahren durfte. viele wollen unbewußt nicht glücklich sein, daher ziehen sie auch das negative an. eline diline beline sahip ol dindar kardesim, fii emanillah... |
burasi tartisma forumu
benim görüslerimi ifade etmemden niye rahatsiz oluyosunki?
üstelik saygisi olmayanlara saygi göstermemi bekliyosun? cok sey istiyosun... yasasin halklarin kardesligi, kahrolsun fa$izm! hü dost, fii emanillah... |
evet tartisma saygi olmayan yerde olamaz
saygisiz tartismaya ben kavga derim!!!!!!
sen saygisizliginla kavga etmek istedigini gösteriyorsun!!! sen görüslerimi ifade et, rahatsiz olmam. üstelik saygisi olmayanlara saygi göstermek her kezin harci degildir. sen de degilmis malesef. bence cok sey istenmiyor, sadece ve sadece hepinizin saygili olmasi cok degil!!!!!! ama senin gözünde malesef cok görünüyor ve seni a$iyor galiba. |
schade für dich
ich hab ja auch nicht behauptet das man einen partner braucht um glücklich zu sein :))))
das war wohl ein freudscher versprecher :))))) sei nett, respektvoll und tolerant gegenüber deinen nachbarn, freunden und allen anderen menschen. das ist schonmal der erste schritt um glücklich zu werden. |
evet cok geliyor
yaptigim tercihlerden dolayi hor görülürsem, saygi göstermem.
ulu önderimiz "islah-i maslahatcilar, hakiki devrim yapamazlar" demis. efendim öyle ne sis yansin ne kebap ayaklariyla yanar döner olmak marifet degildir. sadece ikiyüzlülüktür! zaten fa$ist ve yobazlar istedikleri saygiyi kelle avlayarak zorla aliyorlar, yorma kafani... |
hey suoper psycho- ratgeber :P
danke für deinen tipp.
da sehe ich aber schon wieder, dass du das glück nicht verstanden hast. es gibt keine schritte zum glücklich werden, alle haben glückliche und unglückliche zeiten und momente im leben. und beides gleicht sich aus.wichtig ist nicht das große glück, sondern der ausgleich, damit findet man den inneren freiden. und zum ausgleich gehört auch ein stück leid. nimm dir mal eine würfel in die hand, und würfel 1000x. alle zahlen werden in gleicher menge vorkommen... zum ausgleich :) |
sacmaliyorsun
deli kiz sen anlamiyormusun ben senin de haklarina sahip cikiyorum. bu kiz istedigi gibi yasayabilir diyorum. seni kimse dislamiyor. baskalarida istedigi gibi yasasin!!!!!
senin tercihlerinde dolayi seni kimse yargilayamaz ve hor göremez!!!! ANLASILDI MI????? Simdi gelelim senin tutumuna. sen baskalarini ama hor görüp saygisizlik yapiyorsun. hadi bakalim anlat bana senin ne farkin var o parmaginla gösterip hor gördügün insanlardan???? sadece dis görümün farklidir, ama icin ayni onlar gibi kirli. gelelim ulu öndere. ben uluymus muluymus tanimam. adam gelmis gitmis. onun dedigi kanun degil!!!! dünya degisiyor gelisiyor. ulu 80 sene önce "a" demis "b" demis beni ilgilendirmez. benim icin ulu olan milletimizdir. egemenlik KAYITSIZ SARTSIZ milletinder. ve anlamadigim konu budur fa$ist ve yobazlar nereden cikti simdi??? bu kelimeleri beni tarif etmek icin kullandiysan cok büyük adilik yapmis olursun. ve benim gözümde konusmaya degmez sahsiyet olursun. |
das ist aber keine gute wahl :D
das heisst ja das du immer nur gerade mal so glücklich bist um nicht unglücklich zu sein.
es gibt sehr wohl schritte zum glücklich werden. natürlich haben alle glückliche und unglückliche zeiten und momente im leben. wichtig ist nur das man versucht mehr glückliche als unglückliche zeiten zu haben. den inneren frieden hast du ja noch nihct gewonnen, weil du noch sehr frustriert bist. "zum ausgleich gehört auch ein stück leid" heißt das wenn ich liebe muss ich auch ab und an mal hassen zum ausgleich???? wenn ich streichle sollte ich auch genauso oft schlagen zum ausgleich???? ich glaub du hast hier irgendwas hingeschmettert ohne dir gedanken vorher zu machen. |
hayir seni kastetmedim
baskalarini gözetmeden, her hakki kendinde görenler icin kullandim iyi oku!
ben sana suna bana anlayis göstermiyosun demedim. kendilerinin disindakilere yapilanlari mübah görenlere destek cikmana kiziyorum. herkese tolerans taniyan bir insan yok bu dünyada. toleransin bir siniri var. saygi hakedilmeli! |
;)
ben her görüse karsi saygiliyim ve tolerans göstermeye calisiyorum.
tabiki bende bir insanim ve benimde kesin hatalarim vardir. evet saygi hakkedilmeli. bunu sadece saygi göstererek hakkedebiliriz |
das würd ich eher umgekehrt behaupten
ohne die anziehung der gegensätze wären wir gar nicht existent.
du mußt! nicht hassen, aber erzähl mir nicht, dass es nie momente gibt, indem du hass empfindest. liebe und hass sind paralel. bist kein guter psychologe :) |
aha und du bist ein psychologe????
"ohne die anziehung der gegensätze wären wir gar nicht existent"
woher hast du den schmarn den her :)))) ist das irgendein neues physikalisches gesetzt??? also feuer zieht wasser an und wasser zieht feuer an???? oder wie meinst du das???? licht zieht dunkelheit an und dunkelheit zieht licht an???? ich kann mir das lachen nicht verkneifen :))))) "liebe und hass sind parallel" ich denke liebe und hass sind orthogonal und nicht parallel :D und jetzt solltest du mal beweisen das es nicht so ist ;) |
scheinbar hast du im physikunterricht
gepennt.
ich kann dir nicht etwas beweisen, was die wissenschaft schwarz auf weiss belegt hat, und du es dennoch bestreitest. es gibt ja immernoch leute, die die evolutionstheorie leugnen, kann dir nicht helfen mein lieber. aber vielleicht kannst du es mal mit einem magnet versuchen ;) gegensätze ziehen sich an! du wirst aber mit deiner sturheit wieder eine ausrede finden, weil du unbedingt besser wissen willst, und die tatsachen verdrehen, du mußt ja recht haben, oder? daher sehe ich es sinnlos, mit dir weiter zu diskutieren.... |
weiß nicht wer im unterricht gepennt hat
und wenn plus und minus pol sich anziehen müssen sich alle gegensätze anziehen???? :)))))))
nein dem ist zum glück nicht so. auch gleiches kann sich anziehen. einer der grundgesetze in der physik: massen ziehen sich an :))))))))))) wenn man von physik keine ahnung hat sollte man nicht großkotzig reden. |
deniz1008 was ist flüssiger als wasser?
deine kommentare, weil sie überflüssig sind :))))))))))))
|
ich denke eher
dass er damit betonen wollte, daß er schwul ist.
sei vorsichtig also :) |
schon wieder falsch gedacht :D
wie schon so oft
|
wenn man keine eigenen
argumente hat dann versucht man es so :)))))
eigentlcih zeigt es nur eure charaktereigenschaft und wie intolerant ihr sein könnt. ihr akzeptiert nur eure meinung und könnt nicht mal objektiv eine meinung bilden |
tabi senin gibi ahlaksiz icin normal
tabi yavrum yamuk senin gibi ne sütü belli olmayani icn normal siz gavur gibi yasarsiniz .. domuz yer bos konusur yalakalik yaparsiniz.. git sen bacini anani gavura teslim et..
|
Bak bak zilli neler yumurtlarmis
a yavrum snein gibi alman yalakalarina ne denir .. sen git o gavurun altina yatmaya devam et, ne isiin var hoca ile..
sen sevmekten ne anlarsin isin gücün kudurmus kuduz domuz gibi insanlrin dini kitabio ile ugrasmak.. baksana gavurun seyini soka soka gavur hayrani olmjsun.. su dediklerin hutbe cuma ve sonra kiz aramak senin gibi bozuk aileden olur.. baksan bir insan degil bir gavurun yalakilgin yapan din düsmani domuz yetistirmisler.. sanade milletin gucci tangasindan örtüsünden, senin gibi azign domuzlar da hic bir sey giymez altina gider gavurlara egilir.. dikkat et gavurlar adam yakar.. gavurun seni bellerken habersizce yakmasin..yoksa tam ciar gibi yanarsin gavur hayrani degil gavur mumu olursun.. sen de eline diline yazina dikkat et benim gavur sevenim.. eger niyetin eglenmekse git gavurunun önüne domal seni iyi bir becersin.. |
ne türklük kalmış, nede beyin. ah zavalı
geh und verbrenn den rest deines gehirnes im Jointrausch!
|
özentiler
ja söyle bi durum var...taaa dedelerimizin zamanindan beri bir türk erkegi bir HELGAYLA yada herhangi bir alman bayanla gezince...erkekler havalaniyordu..."benim alman sevgilim var"...diye
benim theorieme göre bu zamandada türk erkeklerin alman kizlarla evlenme istegide bu eski düsünceye dayaniyor,yani erkekler kendilerini alman bir kadindan dolayi daha havali hissediyorlar... ve tam terside bir türk bayan almanla evlenince taaa eskilerde nasilsa bugünde öyle istenilmiyor... ama bir alman erkekle evlenen bir türk bayana zamani asmisdir...erkekler ise burunun önündeki güzellikleri görmüyor gidip gidip helgalara yapisiyor kompleksli cünki kendini böylece daha degerli saniyor :))))) |
bence sadece kafa dinliyor ...
Türk kizlarimiza yada erkeklerimize baksana:
sadelik kalmamis, sade kalanlarda Türbanli- asiri gözü yüksekte asiri emansipayon ayaklarina uymaya calisiyor kompleksleri yüzünden dogru dürüst ne ana ne de baba olacak bir kisilige sahipler ailesi burnunu sokuyor iliskiye, birde evlendikten sonra, bizim orada böyle, bizde adet söyle ... Yabanci olunca sanki daha cok saygi oluyor yöreye töreye ve daha cok hosgürü oluyor... simdi herkez ayaklanmadan bir iyi düsünsün...tabiki hepsi öyle degil,ama mutlulugu kendi milletimizde aramiyorsak disari bakiyorsak vardir bunun bir nedeni ... Lütfen, istisnalar var tabiki |
saygi mi?
:-))))))))))Saygi diye bir kelime, senin charakterinde yok. Olsa öyle bir video koyup, kadinlara öyle davranmanin dogru oldugunu yazmazsin. Millet delirmis!
|
biri benim gavuruma fena kafayi takmis
anlasilan.
ooolm öyle ikide bir nick degistirme zahmetine girmesende olur. senin burda herkese anlayisli görünmeye calisan issiz, assosial, 1001 cesit nickle yazdigi yazilari yesil, begenmediklerini kirmiziya boyayan bir psikopat oldugunu, ve gercekte hangi nickle girdigini anlamayanin zekasindan süphe ederim. ben diyorum kimse ciddiye almiyor: muselmannlarin kaninda var, icini kurt yemis disi taze peynir gibi olmak.... eline diline beline sahip ol, kac kere dedim, benim papaganligimi yapma.... |
ich will einen deutschen mann,
der stolz ist wenn er mit mir ausgeht :)... und keinen verdeutschten türken,der minderwertigkeitsgefühle bekommt weil er gerade eine türkin neben sich stehen hat...
sorry aber wie tief können die türkischen männer denn noch in die ärsche der deutschen frauen reinkriechen??? ja ja...landsfrauen sind euch zu langweilig oder was??? hallo wir sind die temperamentvollen südländerinnen... und ihr klebt an bei diesen blondis... |
welche idioten machen ihre eigenen
beiträge grün, und die der anderen rot ... :)))))
ihr seit so witzig.... |
Immer sind die Kerle schuld. Und Du?
1. DU suchst Dir Deine looser Türken
2. Du kannstnicht alle türkischen Männer über einen Kamm scheren,denn Du kennst nicht alle, und diedie Du kennst machen ganz sicher nicht die Mehrheit aus 3. wenn Du nur krumme Eier anziehst, dann ists nicht die Schuld der Männer , sondern Deine eigene. 4.Du tust so, als wärst Du eine Traumfrau und um Dich herum ist keiner Deiner wert. So wie Du schreibst klingst Du gar nicht traumhaft. Wie wär, wenn Du vielleicht Deine eigenen Schwächen analysierst und an denen arbeitest, vielleicht wirds dann auch mit einem Türken, nach Deinen Vorstellungen. Sorry, ich würde das als kritische Stellungnahme betrachten, wenn Du willst, natürlich. |
assitoni
schau mal ur rot-grünen koalition nach unten.
er ist arbeitslos und hat langeweile.... fiii emanillah... |
du schon wieder
bin yasli kadin bana asik oldu :)))))
nereye gitsem ayagima yapisiyor. hüüüü oma eline, diline ve kalin beline hakim ol :)))) |
AyseNisaHoca
endlich hab ich dich gefunden.
Du kleines, dickes Ding. Du hast mir erst alles versprochen, und dann wolltest du mich nicht mehr sehen. Und deine Kinder haben doch auch Papi zu mir gesagt. Später hab ich erfahren das die kleinen viele Papis haben. Dieses Verhalten finde ich nich in Ordnung und werde dich dem Jugendamt melden. Du kümmerst dich um die belange deiner Kinder nicht mehr. Viele Grüße Wolfgang |
kritik ist immer gut...
aber ich bin perfekt!
|
biride hirsini benden alamadi
*kösssstlisch*
|
oleyyy
Genau das, was du in diesem Post geschrieben hast, ist das Problem bei soooooo vielen türkischen Frauen.
Sie sind eingebildet, obwohl häßlich wie die Nacht, gerad desegen zugekleistert und strunzdoof. Deutsche Frauen sind da viel natürlicher und hübscher, aber am wichtigsten, sie sind halt lieber. lol |
dann nimm" sie doch an !
Anstatt zu jammern, tu was gegen Deine Schwächen!
|
o.T.
Na ja, es gibt schon so eine Art kulturelle Disposition zum Loosertum unter Tuerken.
Geh mal morgens um 10 Uhr in eine normale deutsche Spielhalle - 90% der Typen sind dort Kanacken. (Und um die restlichen 10 % kloppt sich die gesamte holde Weiblichkeit) Zufall? Beileibe nicht. Ich wuerde sagen, es ist (kulturell bedingt) um einiges schwerer, einen einigermassen normal tickenden Tuerken zu finden als einen normal tickenden Italiener. |
in diese spielhalle sollten
kisce und luno vorbeischauen mädels da sind eure traummänner eurem niveau entsprechend. ;) also dann ich drück euch die daumen. natürlich wenn die euch haben wollen mit euren 20 kilo übergewicht...
|
Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 07:25 Uhr. |