Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Sport - Fussball (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=396)
-   -   Fußball (http://localhost/forum/showthread.php?t=4260)

09.02.2004 21:48

bana ne kadar fenerli oldugunu

tarif edermisin? bu adamlar bizim kötülügümüsü istiyorlar. neyse adam acik acik ben fener düsmaniyim dese neyse en azindan düsmanimi bilirim. asil ben fener dostuyum diyen cimbom ve bjk li lerden korkacan. burda baris yüzgari yapan adamlari kast ediyom. gecen sene fenere gülen adamin elini mi sikayim. yapmayin etmeyin fenerli kardeslerim bakin kardeslerim diyom biz fenerliler bir büyük aile degilmiyiz? ben sizi sevgili fenerli arkadaslarim hepinizi seviyom. bu ara ölen fenerli taraftar icin allahdan rahmetr diliyom ailesine bas sagligi diliyom. tekrar hepinizi seviyom fenerli arkadaslarim ve kardeslerim . digerleri benim düsmanimdir baska düsünen polemigi giriyor. iyi aksamlar. insallah kadiköyde cimbomu parcalarken bulusuruz.

aliconda 09.02.2004 21:53

... und das ist DEIN Fehler !!

Wenn jemand blöd ist und was blödes tut ... machst du es automatisch auch !??!??!?!

Was ist das für"n Schmarrn !?!??!?!

Zeig doch das du was besseres bist/sein willst!

Stattdessen gehst du auf das Niveau gerade, derer runter, die das sagen!

Also damit machst du Fenerbahce auf keinen Fall irgend einen Gefallen!

Ich lasse mir auch nicht Fenerbahce absprechen!
Mir ist ein guter 6alata5arayli und ein guter 5iktasli lieber als ein SCHLECHTER fenerli!

Wobei in meinen augen die SCHLECHTEN keine echten "FENERBAHCE" Anhänger sein können!

"Ne mutlu Fenerbahceliyim diyene"
al"

Erinnere dich daran, wer sich in unseren Büchern verewigt hat und denke nach ob du dich diesem würdig zeigst, mit deiner Art!

aliconda 09.02.2004 21:59

... und das ist DEIN Fehler !!

Wenn jemand blöd ist und was blödes tut ... machst du es automatisch auch !??!??!?!

Mir ist ein guter 6alata5arayli und ein guter 5iktasli lieber als ein SCHLECHTER fenerli!

Wobei in meinen augen die SCHLECHTEN keine echten "FENERBAHCE" Anhänger sein können!

al"

Erinnere dich daran, wer sich in unseren Büchern verewigt hat und denke nach ob du dich diesem würdig zeigst, mit deiner Art!

aliconda 09.02.2004 22:03

... und das ist ein RIESENFEHLER!!!

al"

10.02.2004 11:17

du labberst ja ein scheiss

bir kere fenerin stadi 52000 kisilik..her hafta 60000 kisi nerden cikti anlamadim.rechnest wohl die paar armseeligen vor dem frenseher mit dazu.stad büyütülünce 60000 kisiye cikiyor.
ama atmakta kim zarar görmüs degilmi.biraz daha atip tutarsan kendinde inanacaksin korkarim

10.02.2004 11:19

o.T.

evet ben fener düsmaniyim.hatta okadar düsmanim ki avrupa maclarinda bile desteklemiyorum.cünkü icimden gelmiyor.ich gebe es wenigstens ehrlich zu.baskalri gibi timsah gözyaslari dökmüyorum.

10.02.2004 11:20

o.T.

o seni bilir degil.o seni beller!!!

10.02.2004 12:15

Und was für einer!!! o.T.

ohne Text

10.02.2004 12:17

De get isine yahu... o.T.

ohne Text

aliconda 10.02.2004 13:12

falsch ;-) bitince 66.000 o.T.

ohne Text

aliconda 10.02.2004 13:21

o.T.

LOL
kein Thema :-)
auch wenn ich beim Frankfurt-Spiel war(!) mich freut es auch immer wieder, wenn ich vor allem dann sehe, wenn gerade Galater wie immer "ne riesen Gosch haben, eine draufbekommen :-)

Aber noch mehr Spass bereiten uns die Spiele gegen 6a55aray selbst ;-)

hehehhehehhehhehe

Ich bin am 29. Februar in Istanbul ;-)
Weißt du warum das Spiel am 29. stattfinden wird?
Weil Ulusoysuz weiß, dass Fener diesmal vielleicht mit einem desaströserem Ergebnis 6a55aray wegschicken wird ;-)

Daher wollen sie, daß wenn sie schon geärgert werden, sie nur alle 4 Jahre geärgert werden hehhehehheheehhe

Al"

aliconda 10.02.2004 13:32

Klasse Sportbeitrag:

(aus dem akt. Sport-Beitrag von VayBee)
&gt&gt&gt
Nachdem ein Journalist Daum zu der offensichtlich parteiischen Schiedsrichterleistung befragt, sagte dieser dass die Journalisten nicht solche Unwahrheiten schreiben sollten. Darufhin verließen alle einheimischen Journalisten geschlossen die Pressekonferenz.
&lt&lt&lt

Was mir auffällt ist vor allem diese "offensichtlich parteiischen" FESTSTELLUNG!
Alle Achtung, wie gut dieser Redakteur ist.
Ich habe selbst das Spiel gesehen! Da war nicht die Spur von Parteilichkeit drin. Aber diese Person wollte es wohl so sehen.

&gt&gt&gt
In der 81. Minute wurde Metin vom Schiedsrichter vorzeitig des Feldes verwiesen.
&lt&lt&lt

Habe ich was falsches mitbekommen ?!?!??!?!
Wenn jemand "VORZEITIG" des Feldes verwiesen wird, so bin ich mir als kundiger des DFB-Regelwerks sicher, daß dieser Feldspieler bis zu seinem Verweis noch im Spiel war!
War er das ;-) ?

Muchos Gracias

Al"

ahmetdursun 10.02.2004 13:36

Benden Sana Bir LOL o.T.

ohne Text

aliconda 10.02.2004 13:40

o.T.

Evet 29"unda Fenerbahce Sükrü Saracoglu Stadinda olacagim!!!

Ama yinede bir dostca mac olacagi kanitindayim!
Tabiiki bir 7-0 bende begenirim ;-)

Ilk defa kismet oluyor Istanbul"a gitmek ve mabedimizi ziyaret etmek :-)

Al"

kes 10.02.2004 13:48

DU BIST AUCH AM ENDE o.T.

ohne Text

kes 10.02.2004 13:49

HAKAN SÜKÜR....

aklima geldide :)

kes 10.02.2004 13:49

wir sind in vaybee nicht kicker :p o.T.

ohne Text

10.02.2004 14:00

Hakan sükür benimde aklima geldi..

hakan haftaya macta malesef forma giyemeyecekmis... CIPLAK OYNAYACAKMIS ;)) hehehheee

des 10.02.2004 14:00

bende hakan yerine bütün cimbom aklina..

gelsin ;))
hakanda kaybolup gidiyo...
cogu takimdan yildizlar dogarken, cimbomda yildizlar batiyo

hasan sas
ümit karan
hakan ünsal

;))

aklima geldide

10.02.2004 14:02

DENIZLISIPORRR

vallaaaa onu bunu bilmem.... siz halen dövüsün durun cimbomdu fenerdi besikti diye.... denizlisipor agir agir yukariya cikiyor, sessiz ama güclü... aha haaa haaaa

10.02.2004 14:05

aklima geldi.....

hay gelmez olaydii....

bence terim iyi yapiyor.... zaten bu sene cimbomun ne sampyonlar liginde sözü var, nede ligde sözü var konusacak, onun icin firsati bulmus iken takimi genclestirip ileriki yillar icin genc futbolculara yatirim yapiyor.... besiktasta bunu birkac yil önce baslamisti yapmaya ve iyi bir kadroya sahip oldular simdi....
SADECE 10 numarayi tasiyacak kisi eksik halen!!!! EMRE dönermi acaba???

10.02.2004 14:05

falsch:) bitince 60000

überleg doch mal..suanki yikilmayan tribün 12000 kisilik zaten..o tribünü yikip geri yapsalar senin hesabina göre 26000 kisilik tribün yapilmali!!!!!!!!

aliconda 10.02.2004 14:06

Du als Fusballfachmann

hättest sie doch darauf aufmerksam machen können ;-)

des 10.02.2004 14:08

fener iyi oynamiyo..

bi fenerli olarak ne yazikki fenerin iyi olmadigini görüyorum,
tamam su an itibariyle besiktastan daha moralli, buda sonuclara etki ediyo.( cimbomu saymiyom, yaristan zaten koptu)

son 3 mactan ikisini 1-0 kazandik, oda zor zahmet, ama bu ne zamana böyle giderki,
orta saha yok resmen, defans eh iste, en iyi forvet, oda hoojdonk olmasa nolur düsünmek bile istemiyorum, bu sene sampiyon oluruz ama,
beni ilerisi düsündürüyo, avrupa kupalari, bu kadar basarisizliktan sonra, insallah bi kac güzel transfer yapip eksikleri tamamlarlar

can kurban sana fenerim ;)

aliconda 10.02.2004 14:09

Yine birilerinin elinimi yoksa sakalini

mi öptü?
Yoksa niye aklina geldi?
hhehehhehehehe

des 10.02.2004 14:09

genclerde isik olsa icim yanmicak...

ama konusulan bir genc var oda sabri, gerisinin o kadar gelecek vadetttigi söylenemez...
cimbom düzelir insallah,
yani isin gercegi, cimbomsuz lig sarmiyo...

aliconda 10.02.2004 14:10

Sen (im6om icin yorum yapsan

daha iyi olur!

10.02.2004 14:11

fenerbahceleyim diyenler icin

fenerliyim deyip daha fenerin stadinin kapasitesini bilmeyenler icin.www.sukrusaracoglu.de sayfasina girin kapasitesini ögreinin.biri simdiden 60000 seyirci topluyor 52000 kisilik stada.digeri bitince 66000 olaca diyor.ama dedim ya sagida.atmakta fayda var.nede olsa fenerlisiniz

aliconda 10.02.2004 14:12

Sen korkma ;-)

66.000 olacak !!! :-)

des 10.02.2004 14:13

ne alaka? o.T.

ohne Text

des 10.02.2004 14:17

herkes adam gibi yorum yapsin

benim FENERLILIGIMI tartismaya burdaki ne cimbomlunun, ne besiktaslinin, nede baska birini hakki var,
bi insanin hakkinda bisey bilmeden bosa sallamak kolay,herkes kendi taraftarligina baksin,
ben burdakilerin cogundan( ausnahmen gibts immer) daha iyi bi taraftar oldugumu biliyorum...
taraftarligi baskalarina saldirmak olarak görenler düsünsün taraftarliklarini.....

aliconda 10.02.2004 14:49

Du scheinst recht zu haben!

Aber angelegt war das Projekt auf 66.000!
Warum es jetzt nur 60.000 gekommen ist weiß ich nicht!
Der Punkt geht an dich :-)

Nur zur Info: wenn das Stadion (wie geplant) zum Saisonauftakt 2004/2005 fertig ist, wird es das erste türkische Fußballstadion mit 5 Sternen sein ;-)

Al"

10.02.2004 15:02

scheinst???

bak yine yaniliyorsun..türkiyede ilk bes yildizli stad istanbuldaki olimpiyat stadi
2-0???
;-)

10.02.2004 15:53

ok

geriye kalan 6000 ksilik yeri sen yaparsin
hep aziz babaniz yapmayacak ya dimi :)

kes 10.02.2004 15:56

toll wie witzig o.T.

ohne Text

kes 10.02.2004 15:56

HAKAN BIR YANDA DÜNYA BIR YANA o.T.

ohne Text

kes 10.02.2004 15:57

DES´e yan bakani :)) o.T.

ohne Text

kes 10.02.2004 16:45

hey spass bei seite...

kicker.de ist für mich die beste sport seite überhaupt..oder irre ich mich?

bali03 10.02.2004 17:58

Türkeijacke Türkeishirt Türkeipullover

Habt ihr lust auf eine Türkeijacke - Türkeishirt Retrojacke - Du willst eine Türkeijacke oder ein türkeishirt?? Oder andere Accesoires??? Komm zu <a href="redirect.jsp?url=http://turkbazar.balin-web.de" target="_blank">http://turkbazar.balin-web.de</a>
Das ist einzigartig! Bisher noch nie dagewesen...
Sei der erste!

des 10.02.2004 18:30

;)) o.T.

ohne Text

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 05:50 Uhr.