Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Lifestyle (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=391)
-   -   Was denkt ihr gerade? (http://localhost/forum/showthread.php?t=8400)

21.07.2014 20:02

Das nennt man einen Erfahrungsaustausch zwischen erwachsenen Menschen... Wenn die Puma möchte kann sie sehr intelligent und erträglich sein.

Wenn du dich auch in einem bestimmten Niveau-Rahmen bleibst, kann auch es auch mit dir betreiben. Das das nicht klappen wird, ist mir klar, aber die Hoffnung stirbt zuletzt.. :D

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2088776)
bu ne yaaaa.

ashk meshk almis basini gidiyor.

erdal daha biraz önce yine ak parti secmenlerine hakaret ediyordun simdi terbiyemi annemden ve sevgilimden aldim diyorsun.

ich finde es faszinierend wie du dein verhalten erklärst :)

manbee 21.07.2014 20:06

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088777)
Das nennt man einen Erfahrungsaustausch zwischen erwachsenen Menschen... Wenn die Puma möchte kann sie sehr intelligent und erträglich sein.

Wenn du dich auch in einem bestimmten Niveau-Rahmen bleibst, kann auch es auch mit dir betreiben. Das das nicht klappen wird, ist mir klar, aber die Hoffnung stirbt zuletzt.. :D

dann erwarte ich eine niveauvolle erklärung für folgendes:

du hast eben ak parti wähler beleidigt und darauf folgend erklärt dass du deine erziehung von deiner mutter und deiner ex hast.

21.07.2014 20:10

Ich sagte es dir doch schon mal. Differenzierte Sichtweise.. Mir Puma führen wir unseren Gedanken- und Erfahrungsaustausch bei diesem Thema fort... Daran ist nichts verwunderliches und nichts verwerfliches. Ich war immer jemand der sich auf die Fahnen geschrieben hat, dass mam mit jedem über jedes Thema sich austauschen kann wenn man ein bestimmtes Mindestmaß an Niveau beibehält..

Muss ich mir von dir die Erlaubnis dazu holen? Ist die AKP-Gesinnung schon soweit, dass sie den Menschen sogar in irgendwelchen Forum vorschreibt, was sie zu tun und lassen hätte?

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2088780)
dann erwarte ich eine niveauvolle erklärung für folgendes:

du hast eben ak parti wähler beleidigt und darauf folgend erklärt dass du deine erziehung von deiner mutter und deiner ex hast.

manbee 21.07.2014 20:15

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088781)
Ich sagte es dir doch schon mal. Differenzierte Sichtweise.. Mir Puma führen wir unseren Gedanken- und Erfahrungsaustausch bei diesem Thema fort... Daran ist nichts verwunderliches und nichts verwerfliches. Ich war immer jemand der sich auf die Fahnen geschrieben hat, dass mam mit jedem über jedes Thema sich austauschen kann wenn man ein bestimmtes Mindestmaß an Niveau beibehält..

Muss ich mir von dir die Erlaubnis dazu holen? Ist die AKP-Gesinnung schon soweit, dass sie den Menschen sogar in irgendwelchen Forum vorschreibt, was sie zu tun und lassen hätte?

ich rede von deinem verhalten und deiner erziehung.

weshalb beleidigst du fortwährend ak parti wähler?

und kurz vor den wahlen bettelst du sie an damit sie der chp die stimme geben sollen.

siehst du da nicht einen widerspruch?

erdal wie niveauvoll kann jmd sein der andauernd anders denkende beleidigt?

WpumaC 21.07.2014 21:49

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088768)
Bak güzellim bir zamanlar bir Alman ögretmen genc kadinla beraber kaliyordum, kendisi hem Viyana senfoni orkestrasinda da Cellist'likte yapiyordu zaman zaman. Babasi müzik profesörü idi ve kizinin da müzikle alakali bir sey yapmasini istemisti.
Manchmal ging ihr Temparamemt auch mit ihr durch.. Und irgendwann sagte ich ihr:" hör mal, so kann das nicht weitergehen, wenn du auf 180 bist und du um dich schlägst wie ein Elefant im Porzellanladen, kann es mal passieren, dass du du ein Porzellan zu viel zerschlägst".. Mir gehen die Mittel und Wege aus damit umzugehen. Dann wurde sie ganz mädchenhaft und sagte zu mir, muss du denn sofort kontern und paroli bieten? Ich bin eine Frau. Manchmal bin ich das gar nicht, sehr oft sind es meine Hormone, die mich des öfteren eine Achterbahnfahrt der Gefühle fahren lassen. Lass es mir doch.
Und zum Schluss sagte sie, falls wir uns mal trennen, werde ich die Frau die nach mir kommt sehr beneiden.. Ich dachte mir natürlich, ach das sind ihre Hormone, lass sie doch einfach..
Und sie fügte hinzu.. Männer sind eigentlich Wildschweine und eine gute Frau kann sie domestizieren. Hört hört dachte ich mir innerlich, jetzt bin ich hier auch noch das Schwein :D

Und dann wurde sie noch ernster und sagte, das Verhalten, Benehmen, und wie ein Mann sich gibt trägt die Unterschrift der Frau, mit er zusammen ist. Und ich habe bei dir ganz gute Arbeit geleistet.. Und ich sagte zu ihr, Liebling bestimmt hast du jetzt Kopfschmerzen oder so ne? Soll ich dir eine Aspirin-Tablette bringen.. Und dann schaute sie mich so giftig an..

Aklima simdi birden bu geldi.. Eger bir erkek beyefendi ise onun iki mimari vardir. Birinci mimari annedir, ikinci mimari ise gönlünü verdigi kadindir..
Eger erkekler domuz cikiyorsa "kimilerine göre" o zaman fazla uzakta aramasinlar, birazda kusuru kendilerinde arasinlar.. Ne dersin? :D

tekrar askla ilgili; bence hayatimiza giren kisiler ilk hetapda askimizi hak etmeliler, hak eden kisi sonsuza dek ASKIN tadini tadabilir....
her ikisi icin gecerli olmali.

sanirim cogu zaman asklarin yipranmasinin gercek nedeni'de bu....

bence en degerli hazine birimi

21.07.2014 22:09

Sonsuza dek ask iste benim degimim ile iste ruh aski. Ben ruhun ölümsüzlügüne ve sonsuzluguna inanirim. Eger insan gercekten ruhuyla asik olabilirse iste o zaman o ask sonsuzdur. Ölüm insan bedenini sonlandirir ama ruh askini sonlandiracagini sanmiyor.
Ama ruh nasil asik olur? O ruhtan ruha degisir. Bazen bir beton gülü olur, onun bir sözü, bir davranisi bir düsüncesi, eger karsi taraf ruhsuz bir kütük ya da hayvanlar aleminden henüz fazla uzaklasmadiysa, o ruhta ask hissleri yaratir. Yani bu konuda görüyorsun ben beden ile ruhun arasinda ayrim yapiyorum.
Galiba biraz gec oldu yazdiklarimin kisa bi yorumu yap, sen ne cikariyorsun onlardan bende gerekirse aciklamasini, artisini ya da eksisini yaparim :D

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088798)
tekrar askla ilgili; bence hayatimiza giren kisiler ilk hetapda askimizi hak etmeliler, hak eden kisi sonsuza dek ASKIN tadini tadabilir....
her ikisi icin gecerli olmali.

sanirim cogu zaman asklarin yipranmasinin gercek nedeni'de bu....

bence en degerli hazine birimi

WpumaC 21.07.2014 22:19

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088801)
Sonsuza dek ask iste benim degimim ile iste ruh aski. Ben ruhun ölümsüzlügüne ve sonsuzluguna inanirim. Eger insan gercekten ruhuyla asik olabilirse iste o zaman o ask sonsuzdur. Ölüm insan bedenini sonlandirir ama ruh askini sonlandiracagini sanmiyor.
Ama ruh nasil asik olur? O ruhtan ruha degisir. Bazen bir beton gülü olur, onun bir sözü, bir davranisi bir düsüncesi, eger karsi taraf ruhsuz bir kütük ya da hayvanlar aleminden henüz fazla uzaklasmadiysa, o ruhta ask hissleri yaratir. Yani bu konuda görüyorsun ben beden ile ruhun arasinda ayrim yapiyorum.
Galiba biraz gec oldu yazdiklarimin kisa bi yorumu yap, sen ne cikariyorsun onlardan bende gerekirse aciklamasini, artisini ya da eksisini yaparim :D

:) ruhumuzun asik olmasi iyi hos, ama yinede ve sonucda, askimizi yasatan bedenimiz degil mi?

21.07.2014 22:30

Bak ben söyle söyleyim sana, ruhiyat demek bir insanin düsüncesi demek, bir insanin dünyaya bakis acisi demek. Bir keresinde bundan bir kac sene önce denizdeyim, bir kizla tanismistim, kiz güzeldi ama Bauchnabel-Piercing'i vardi. Ben piercinglerden tiksinirim, und ich habe mich vor ihr geekelt. Und mich von ihr distanziert. Einem anderen Mann würde irgendetwas aus sonstwas rausfallen...
Ama bir keresinde bir kiz görmüstüm Türkiye'de üniverste okuyordu ve manbee'nin karsi oldugu bir görüsün gazetesini gönüllü olarak dagitiyordu. sade giyinmisti, saclarini bir bandla baglamisti, "idealist"ti. Söyledikleri, düsündükleri, bilgisisi, müttevazi durusu.. Benim gözümde o dünya güzeli idi. On tane Tülin Sahin'mis falan filan onun tirnaginin kiri olmazdi.. Cünkü benim ruhum onun ruhunun güzelligini kesfetmisti.. Bilmiyorum anlatabiliyormuyum?

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088802)
:) ruhumuzun asik olmasi iyi hos, ama yinede ve sonucda, askimizi yasatan bedenimiz degil mi?

WpumaC 21.07.2014 22:39

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088804)
Bak ben söyle söyleyim sana, ruhiyat demek bir insanin düsüncesi demek, bir insanin dünyaya bakis acisi demek. Bir keresinde bundan bir kac sene önce denizdeyim, bir kizla tanismistim, kiz güzeldi ama Bauchnabel-Piercing'i vardi. Ben piercinglerden tiksinirim, und ich habe mich vor ihr geekelt. Und mich von ihr distanziert. Einem anderen Mann würde irgendetwas aus sonstwas rausfallen...
Ama bir keresinde bir kiz görmüstüm Türkiye'de üniverste okuyordu ve manbee'nin karsi oldugu bir görüsün gazetesini gönüllü olarak dagitiyordu. sade giyinmisti, saclarini bir bandla baglamisti, "idealist"ti. Söyledikleri, düsündükleri, bilgisisi, müttevazi durusu.. Benim gözümde o dünya güzeli idi. On tane Tülin Sahin'mis falan filan onun tirnaginin kiri olmazdi.. Cünkü benim ruhum onun ruhunun güzelligini kesfetmisti.. Bilmiyorum anlatabiliyormuyum?

anlatabiliyorsun. pircingi olan bayani begenmeyen ruhun...

benim demek istedigim, her ne kadarda ruhumuzla asik olsak, bedenimize ait olan gözlerimiz, ellerimiz, tenimiz/ten-kokusu, yüz mimiklerimiz vs. bunlarsiz, ruhumuzun askida yasatilmaz...

WpumaC 21.07.2014 22:44

Gute Nacht Vaybee ;)

21.07.2014 22:50

Mutlaka o konuda haklisin. Ten uyusumu denen bir sey var. Ama karsi cinsle olan o ilk temas icgüdüsel. Gercek ask eninde sonunda sevgiye dönüsüyor. Ayriliklarin cogunlugu niye oluyor? Cünkü insanlar birbirilerini begeniyorlar, degim yerindeyse bikiyorlar, yeni bir sey ariyorlar.. Icgüdel cinsellik ile aski karistirmak istemiyorum. Söyle söyleyim, her beraber olmak istedigim bir kadinla ömrümün sonuna kadar beraber olacagim anlamina gelmiyor.
Simdi bir erkek olarak yaziyorum.
Bir kadinin düsünce mantigi ve hatasi iste burasi. Bir erkek onu icgüdüsel dürtüsü ile begeniyorsa o onun ona evlenme teklifi yapacagi anlamina gelmez. Icgüdü, ask, sevgi ve arkadaslik bu dört asamayi insanin ruh ve bedensel dünyasina eklersen ne kadar komplikasyonlarin olustugunu görüyorsun degil mi?
Bunlarin hepsini bir sekilde bir yasadigim icin sana ben tecrübeleriminden bahsediyorum.
Bir de bende olayin felsefik boyutu da var. Bir zamanlar arayis icinde oldugum zaman, kendimi maneviyat aradim ve bunlari kendimce uygulamaya calisiyorum.
Also um es mal auf eine Formel bringen. Ich werde nicht wegen des Sexes in die Venusfalle tappen. Für mich muss eine Frau mehr sein als nur ein biologisches Wesen. Das habe ich für mich herausgefunden. Und Ansichten prägen halt Einsichten..

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088807)
anlatabiliyorsun. pircingi olan bayani begenmeyen ruhun...

benim demek istedigim, her ne kadarda ruhumuzla asik olsak, bedenimize ait olan gözlerimiz, ellerimiz, tenimiz/ten-kokusu, yüz mimiklerimiz vs. bunlarsiz ruhumuzun askida yasatilmaz...

21.07.2014 22:57

So ich bin jetzt auch raus!

WpumaC 22.07.2014 09:43

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088810)
Mutlaka o konuda haklisin. Ten uyusumu denen bir sey var. Ama karsi cinsle olan o ilk temas icgüdüsel. Gercek ask eninde sonunda sevgiye dönüsüyor. Ayriliklarin cogunlugu niye oluyor? Cünkü insanlar birbirilerini begeniyorlar, degim yerindeyse bikiyorlar, yeni bir sey ariyorlar.. Icgüdel cinsellik ile aski karistirmak istemiyorum. Söyle söyleyim, her beraber olmak istedigim bir kadinla ömrümün sonuna kadar beraber olacagim anlamina gelmiyor.
Simdi bir erkek olarak yaziyorum.
Bir kadinin düsünce mantigi ve hatasi iste burasi. Bir erkek onu icgüdüsel dürtüsü ile begeniyorsa o onun ona evlenme teklifi yapacagi anlamina gelmez. Icgüdü, ask, sevgi ve arkadaslik bu dört asamayi insanin ruh ve bedensel dünyasina eklersen ne kadar komplikasyonlarin olustugunu görüyorsun degil mi?
Bunlarin hepsini bir sekilde bir yasadigim icin sana ben tecrübeleriminden bahsediyorum.
Bir de bende olayin felsefik boyutu da var. Bir zamanlar arayis icinde oldugum zaman, kendimi maneviyat aradim ve bunlari kendimce uygulamaya calisiyorum.
Also um es mal auf eine Formel bringen. Ich werde nicht wegen des Sexes in die Venusfalle tappen. Für mich muss eine Frau mehr sein als nur ein biologisches Wesen. Das habe ich für mich herausgefunden. Und Ansichten prägen halt Einsichten..

yani, ten uyumu delinen birsey varsa, ruhun bedensiz/bedensizde ruhun yasamasi imkansiz.
yasatmak ne anlama gelir? örnegin, bir cicegi susuz ve günessiz yasatabilirmisin?

Bir kadinin düsünce mantigi ve hatasi iste burasi: kültürümüzün ve geleneklerimizin kaynagidir....

bence erkekle kadin arasi yasanan askin sevgiye dönüsmesini istemem, asktir bitmesini engelleyen. arzu, tutku, özlem gibi hisler daima aski taze tutar. sevgi rutin, monotundur, sevgi bir cok kisiye karsi hissedilir. ask ise nadir bulunur ve özel yasatilir.
yine söylüyorum, askimizi hak eden sonsuza dek yasar.

22.07.2014 09:48

Farkli düsüncelerim var bu konuda.
Kanaatinca hakli oldugun noktalar var. Vakit bulursam ilk firsatta ayrintili bir sekilde aktaracagim.

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088845)
yani, ten uyumu delinen birsey varsa, ruhun bedensiz/bedensizde ruhun yasamasi imkansiz.
yasatmak ne anlama gelir? örnegin, bir cicegi susuz ve günessiz yasatabilirmisin?

Bir kadinin düsünce mantigi ve hatasi iste burasi: kültürümüzün ve geleneklerimizin kaynagidir....

bence erkekle kadin arasi yasanan askin sevgiye dönüsmesini istemem, asktir bitmesini engelleyen. arzu, tutku, özlem gibi hisler daima aski taze tutar. sevgi rutin, monotundur, sevgi bir cok kisiye karsi hissedilir. ask ise nadir bulunur ve özel yasatilir.

22.07.2014 18:24

Senin bahsettigin seyler mutlaka bir iliskide cok önemli yer tutuyor. Ama ben bunun kaynagini hormonlarimizda görüyorum. Sana sunu söyleyim, bir erkek bir bayani cinsel manada arzularsa, o onu sevdigi anlamina gelmiyor. Bence gercekten seven bir erkek, ya da genelleme yapmayim, sirf kendimden bahsediyim, ben gercekten sevdimmiydi, böyle ucuz cinsel fantaziler gütmüyorum. Sevdigim "insanin" bak bayan demiyorum, dikkatini cekerim" insanin yanimda olmasini isterim. Onunla gülmek, gerekirse onunla aglamak isterim. Bunlar cinsel arzular degil. Bunlar ruh aski!
Bünye ve cinsel istek konusuna gelince.. Bu konuda benim kendime göre kati kurallarim var. Kendime lam cim etmeden soracagim ilk soru su olur. Bu kadindan bir cocugun olsa, o cocuga baba olmak istermisin. O kadindan cocuk istermisin? Bu kadin ne kadar senin düsüncelerine uyuar. Evcil mi? Aile hayatina ne kadar deger veriyor?
Yani toplarsam, ben bunlarda asiri cinsellik göremiyorum.
Ask konusuna gelince.. Simdi sana söyle söyleyim. Ben aslinda aski saman alevine benzetirim. Hani saman alevleri olur. Cabuk tutusur, hizlica yayilir ve yandigi gibi de söndügü bir olur.
Buna ask demeye benim dilim varmiyor bu insanlarin hormonlarinin yönlendirmesi..
Ben ama diyorum ki, örnegin 17 sene, 5 ay 6 gün sonra hic bir sebeb yokken elimde bir cicekle eve gelirsem, sevdigim o kadina sarilip ilk gündeymis gibi ona sevgi hissedersem iste o ask kivilcimi ruhumun sevgi ocagini tutusturmus demektir ve bu ates hic bir zaman sönmez...

Kusuruma bakma biraz hizli yazdim. Eger anladiysan bir feedback ver anlamadiysan, anlamadigin noktalari sorabilirsin..

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088845)

22.07.2014 20:09

@Lara_

:D Kusuruma bakma, cevabim sana hakaret gibi yansimis. Amacim o degildi. Ben manbee'nin sacma yazilarini ve sonra onlara cevabina nazaran öyle yazmistim.

WpumaC 22.07.2014 21:23

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088935)
Senin bahsettigin seyler mutlaka bir iliskide cok önemli yer tutuyor. Ama ben bunun kaynagini hormonlarimizda görüyorum. Sana sunu söyleyim, bir erkek bir bayani cinsel manada arzularsa, o onu sevdigi anlamina gelmiyor. Bence gercekten seven bir erkek, ya da genelleme yapmayim, sirf kendimden bahsediyim, ben gercekten sevdimmiydi, böyle ucuz cinsel fantaziler gütmüyorum. Sevdigim "insanin" bak bayan demiyorum, dikkatini cekerim" insanin yanimda olmasini isterim. Onunla gülmek, gerekirse onunla aglamak isterim. Bunlar cinsel arzular degil. Bunlar ruh aski!
Bünye ve cinsel istek konusuna gelince.. Bu konuda benim kendime göre kati kurallarim var. Kendime lam cim etmeden soracagim ilk soru su olur. Bu kadindan bir cocugun olsa, o cocuga baba olmak istermisin. O kadindan cocuk istermisin? Bu kadin ne kadar senin düsüncelerine uyuar. Evcil mi? Aile hayatina ne kadar deger veriyor?
Yani toplarsam, ben bunlarda asiri cinsellik göremiyorum.
Ask konusuna gelince.. Simdi sana söyle söyleyim. Ben aslinda aski saman alevine benzetirim. Hani saman alevleri olur. Cabuk tutusur, hizlica yayilir ve yandigi gibi de söndügü bir olur.
Buna ask demeye benim dilim varmiyor bu insanlarin hormonlarinin yönlendirmesi..
Ben ama diyorum ki, örnegin 17 sene, 5 ay 6 gün sonra hic bir sebeb yokken elimde bir cicekle eve gelirsem, sevdigim o kadina sarilip ilk gündeymis gibi ona sevgi hissedersem iste o ask kivilcimi ruhumun sevgi ocagini tutusturmus demektir ve bu ates hic bir zaman sönmez...

Kusuruma bakma biraz hizli yazdim. Eger anladiysan bir feedback ver anlamadiysan, anlamadigin noktalari sorabilirsin..

bende ilk olarak "ruhumuzun sevismesinden bahsetmistim".

aslinda ask ve sevisme (cinsel istek), birbirne bagli olan bir duygu, nasil onunla gülme ve aglama duygularini paylasmak istersin, günün bir gecesinde sevismeyide istersin. :) bu istekler cok dogal duygular...

maalesef günümüzde ki sevismeler cok basitlesmis, güzelligini git gide kaybediyor. senin daha önce söyledigin gibi, insanlar maymun istahli olmuslar.....

sunu demeden de gecemicem, cinselligin güzel tarafinida genelde erkekler batiriyor/basitlestiriyor. cogu bayanlar duygusuz sevisemez...
sanirim asil hormon bozuklugu erkek milletin de olmali :p

22.07.2014 23:29

Was denkt ihr grade?

Also es ist ja echt unglaublich wie erbärmlich nuttig Männer sein können.

Die sind sowas zum Teil verhurt das ist die nuttigste Frau nix dagegen.

Sie pirschen sich an einen ran und wenn se nicht weiterkommen aus welchen
Gründen auch immer beschimpfen sie einen dermaßen derbe, lenken ihre
verfluchte erbärmliche Verhurtheit auf dich wo du völlig ahnungslos da stehst
und gar nicht weisst was los ist und du es bereust diesem elendigen ekligen
Wurm überhaupt ein Hallo gegeben zu haben.

Was bilden sich diese 150cm Kerle mit ihren winzigen Bamya-Schwänzen
eigentlich ein??!!!!

23.07.2014 13:00

Simdi sana ben ikinci sirrimi söyleyecegim. Bunlari kolay kolay baska bir erkekten duymayacaksin. Das hat einen Seltenheitswert, deswegen spitze mal die Ohren :D
Bei einer Frau achte ich am allermeisten auf ihre Intelligenz, die Gründe sind oben erwähnt worden. Dass ich sie schön finden muss ist klar, aber dass die Schönheit im Auge des Betrachters liegt, ist auch klar.

Die Intelligenz wird von Frauen weitervererbt. Und wenn einige Männer so völlige Dummbeutel sind will ich den Umkehrschluss daraus nicht ableiten. Das überlasse deiner Interpretation :D

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2088953)
bende ilk olarak "ruhumuzun sevismesinden bahsetmistim".

aslinda ask ve sevisme (cinsel istek), birbirne bagli olan bir duygu, nasil onunla gülme ve aglama duygularini paylasmak istersin, günün bir gecesinde sevismeyide istersin. :) bu istekler cok dogal duygular...

maalesef günümüzde ki sevismeler cok basitlesmis, güzelligini git gide kaybediyor. senin daha önce söyledigin gibi, insanlar maymun istahli olmuslar.....

sunu demeden de gecemicem, cinselligin güzel tarafinida genelde erkekler batiriyor/basitlestiriyor. cogu bayanlar duygusuz sevisemez...
sanirim asil hormon bozuklugu erkek milletin de olmali :p

manbee 23.07.2014 18:44

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088944)
@Lara_

:D Kusuruma bakma, cevabim sana hakaret gibi yansimis. Amacim o degildi. Ben manbee'nin sacma yazilarini ve sonra onlara cevabina nazaran öyle yazmistim.

erdal coca colayi boykot etmesem sanada bir cola icirirdim.

anlayan arkadaslar anlamayan erdala anlatsın :)

Lara_ 23.07.2014 20:16

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2088944)
@Lara_

Elbette kazanacagini dü$ündügüz tarafa yakin durmak caninizi acitan tarafin bogazini sIkMak
icin her yolu denemek bir tercih meselesidir..
Lakin benim saygi duyacagim türden deyil

P.S
Du darfst deine Meinung frei äußern solange Du im Gegenzug auch die Meinung anderer
Mitglieder respektierst ..

Saygilar
LaRA

Lara_ 23.07.2014 20:19

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2089043)
erdal coca colayi boykot etmesem sanada bir cola icirirdim.

anlayan arkadaslar anlamayan erdala anlatsın :)

Hallo ManGo...

Ben senden dinlemek istiyorum MangO eksizsiz....

Ya Tozu Dumana Katacaksın Yada Tozu Dumanı Yutacaksın..!

Saygilar

LaRA

WpumaC 23.07.2014 20:29

aklimdan gecenler: ah su internet dünyasi yok mu, erkek, kadin kiligina bürünür, kadin, erkek kiligina bürünür, sonra bizlere, o ona asikmis gibi sahte sevdalilari oynarlar..... aaaaaah su interneti icat eden adamin ben 100 milyon kere ........ ;)

neyse, canim cigköfte cekti birden.. :)

23.07.2014 22:24

gine böyle gizli gizemli bi seyler anlatiyon. Gine ne oldu gine? :)
Cigköfte'yi kendin mi yapiyorsun yoksa o hazir etsiz cig köfte mi yiyorsun?

Zitat:

Zitat von WpumaC (Beitrag 2089057)
aklimdan gecenler: ah su internet dünyasi yok mu, erkek, kadin kiligina bürünür, kadin, erkek kiligina bürünür, sonra bizlere, o ona asikmis gibi sahte sevdalilari oynarlar..... aaaaaah su interneti icat eden adamin ben 100 milyon kere ........ ;)

neyse, canim cigköfte cekti birden.. :)

23.07.2014 22:27

Hic gülesim yoktu :) Allah manbee'yi vaybee'den eksik etmesin. Yoksa beni kim bu kadar güldürür ki :D

23.07.2014 23:36

Yarin ögleden sonra ya da aksam üzeri seninle külahlari degisecegim manbee :D

WpumaC 24.07.2014 00:40

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2089066)
gine böyle gizli gizemli bi seyler anlatiyon. Gine ne oldu gine? :)
Cigköfte'yi kendin mi yapiyorsun yoksa o hazir etsiz cig köfte mi yiyorsun?

cok soru sormaya basladin. :p
...weder noch.

WpumaC 24.07.2014 00:42

Meine Gedanken, meine Gebete.

Selten soviel kranke auf ein Haufen gesehen. Lieber Gott im Himmel, habe erbarmen mit manch nutzlosen Insekten.

Amen!

24.07.2014 08:10

Zitat:

Zitat von Pleasuree (Beitrag 2088978)
Also es ist ja echt unglaublich wie erbärmlich nuttig Männer sein können.

Die sind sowas zum Teil verhurt das ist die nuttigste Frau nix dagegen.

Sie pirschen sich an einen ran und wenn se nicht weiterkommen aus welchen
Gründen auch immer beschimpfen sie einen dermaßen derbe, lenken ihre
verfluchte erbärmliche Verhurtheit auf dich wo du völlig ahnungslos da stehst
und gar nicht weisst was los ist und du es bereust diesem elendigen ekligen
Wurm überhaupt ein Hallo gegeben zu haben.

Was bilden sich diese 150cm Kerle mit ihren winzigen Bamya-Schwänzen
eigentlich ein??!!!!

Das hättest du auch vornehmer ausdrücken können.
Es gibt hier schon genug, die der Sprache nicht mächtig sind, und permanent umgangssprachlich fluchen und sonstiges.
Du hast nicht geflucht, du hast lediglich einen Umstand erklärt, aber auch das hättest du schöner machen können.
Hier sind Menschen jeder Art. Versuch doch bitte beim nächsten Mal, deine Worte anders zu wählen. Danke.

manbee 24.07.2014 09:23

der totale krieg bei vaybee??? :)

WpumaC 24.07.2014 09:55

Guten Morgen und TSCHÜß!

24.07.2014 15:10

Im Krieg und in der Liebe ist alles erlaubt. Mit oder ohne atomar bestückten Raketensprengköpfen.. :) Wobei die Genfer Konfessionen im Krieg und die gentleman agreements in der Liebe eingehalten werden sollten..

Nicht immer nach AKP's Spielregln :D

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2089090)
der totale krieg bei vaybee??? :)

manbee 24.07.2014 19:42

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2089121)
Im Krieg und in der Liebe ist alles erlaubt. Mit oder ohne atomar bestückten Raketensprengköpfen.. :) Wobei die Genfer Konfessionen im Krieg und die gentleman agreements in der Liebe eingehalten werden sollten..

Nicht immer nach AKP's Spielregln :D

erdal benden duydugun bir lafi sürekli kullaniyorsun ama anlamini bile bilmiyorsun.

manchmal muss ich mir wirklich an den kopf fassen. wenn du schon solche sprüche von mir abkupferst solltest du wissen was es bedeutet.

lern erst mal was ein gentlemens agreement ist. es heisst nicht umsonst men und nicht man und wird im geschäftsleben benutzt und nicht im privaten.

ich hasse es wenn ich immer irgendwelche typen mit halbwissen blossstellen muss.

WpumaC 24.07.2014 19:47

Keine ahnung was ich schreiben wollte.... :-))))

24.07.2014 20:06

Sind ja ganz neue Saiten, die du hier aufziehst manbee" gentlemen’s agreement hast du hier zuerst verwendet :D
Wann denn? :D

manbee, dass du nicht zuletzt Dank meines Zutuns auch gefallen bist ist mir klar, aber das überschreitet den Zenit des guten Geschmacks, wenn er denn überhaupt je da gewesen ist.
Du hast zwar sehr vieles nötig, aber Lügen auf dem untersten Niveau ist solltest du nicht nötig haben..
Vergiss nicht unsere Fehde begann als du noch Azzi Toni warst und der stand zu 180 Grad gegen die gentlemen's agreement :D

Yavuz hirsiz ev sahibini bastirir misali.. Yapma be kocum bari bu kadarini yapma artik :D

Zitat:

Zitat von manbee (Beitrag 2089140)
erdal benden duydugun bir lafi sürekli kullaniyorsun ama anlamini bile bilmiyorsun.

manchmal muss ich mir wirklich an den kopf fassen. wenn du schon solche sprüche von mir abkupferst solltest du wissen was es bedeutet.

lern erst mal was ein gentlemens agreement ist. es heisst nicht umsonst men und nicht man und wird im geschäftsleben benutzt und nicht im privaten.

ich hasse es wenn ich immer irgendwelche typen mit halbwissen blossstellen muss.

manbee 24.07.2014 20:44

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2089151)
Sind ja ganz neue Saiten, die du hier aufziehst manbee" gentlemen’s agreement hast du hier zuerst verwendet :D
Wann denn? :D

manbee, dass du nicht zuletzt Dank meines Zutuns auch gefallen bist ist mir klar, aber das überschreitet den Zenit des guten Geschmacks, wenn er denn überhaupt je da gewesen ist.
Du hast zwar sehr vieles nötig, aber Lügen auf dem untersten Niveau ist solltest du nicht nötig haben..
Vergiss nicht unsere Fehde begann als du noch Azzi Toni warst und der stand zu 180 Grad gegen die gentlemen's agreement :D

Yavuz hirsiz ev sahibini bastirir misali.. Yapma be kocum bari bu kadarini yapma artik :D

erdal bir kerede konuda kalip, hatani görüp ve özür dilesen bu cocuk akillanacak diyecegim.

du hast geschrieben dass du in deinem privatleben bei der liebe gentlemAns agreements abschliesst.

daraufhin habe ich dich aufgeklärt dass du 'gentlemEns agreement' falsch benutzt. du weisst nicht was das bedeutet!!!

24.07.2014 21:52

ob jetzt es jetzt gentlemen's agreement heisst oder gentleman's agreement. Haa Hasan, ha kel Hasan.. Das ist nicht der Punkt an der Sache. Der Punkt ist dass du irgendwelche Begriffe, die ich verwende, Dir aneignen möchtest.
Das sehe ich bei dir auf dem Wege zur Besserung als einen enorm wichtigen Schritt manbee. Der nächste Schritt und der ist wegweisend sollte sein, dass du meinen Ratschlägen folge leisten solltest. Dann wird auch was aus dir. :D

Calikusu81 25.07.2014 13:16

etegi alsam mi almasam mi..

25.07.2014 13:19

was denkt ihr Grade

Ask ne güzel bir sey....

manbee 25.07.2014 18:25

Zitat:

Zitat von Ask_Sehidi (Beitrag 2089184)
ob jetzt es jetzt gentlemen's agreement heisst oder gentleman's agreement. Haa Hasan, ha kel Hasan.. Das ist nicht der Punkt an der Sache. Der Punkt ist dass du irgendwelche Begriffe, die ich verwende, Dir aneignen möchtest.
Das sehe ich bei dir auf dem Wege zur Besserung als einen enorm wichtigen Schritt manbee. Der nächste Schritt und der ist wegweisend sollte sein, dass du meinen Ratschlägen folge leisten solltest. Dann wird auch was aus dir. :D

du hast es immer noch nicht verstanden erdal.

frisch doch mal dein google wissen auf indem du danach suchst und endlich mal erfährst was gentlemens agreement bedeutet.

ich hoffe dass du es demnächst richtig verwendest ;)

Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 01:39 Uhr.