Konu: Witze
Tekil Mesaj Gösterimi
  #163  
Eski 24.01.2015, 22:44
InternettinAbi - ait Avatar
InternettinAbi InternettinAbi ist offline
Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 05.01.2015
Mesajlar: 77
Lächeln LoL

Istanbul Sishli'de bir mahallede aynı gün bir Kayserili, bir Laz ve bir Diyarbakırlı ölmüs. Ahali toplanıp cenazeleri yıkamıs, cenaze namazı kılmıs ve mezarlıga götürüp gömmüsler. Yorgun argın dönüp, kahveye oturup cay söylemisler.

Birazdan bir bakmıslar ki, Laz mezardan cıkmıs üstünü basını silkeleyerek kahveye geliyor!

-Noldu? Hayırdır, nasıl geldin?diye sormuslar.

Laz cevaplamıs:
- Sormayun ushaklar obir tarafta da isler aynen purataki cibidur, zebaninun elune pi pesluk sikisturdum peni ceri cönderdu da.

Digerleri merakla sormuslar:
- Peki Kayserili nerede, ya Diyarbakırlı?

Laz getirilen cayı karıstırırken cevaplamıs:
- Pen celurken Gayserili ikibucuga olmaz mı diye pazarluk edeydi, Diyarpakirli da ben vermem devlet versin deyidi da!!!

Konu InternettinAbi tarafından (24.01.2015 Saat 23:05 ) de değiştirilmiştir..