Tekil Mesaj Gösterimi
  #5764  
Eski 21.02.2010, 23:40
Betriebssystem
 
Mesajlar: n/a
Tanımlı

Alıntı:
MOTZKl´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
Banadami ama bana ney ??

Ben geldigimi bildireyim dedim Betriebssystem nasilsiniz efem??
sana birsey yok..

yine de hosgeldin...mit geht es gut, wie immer