Konu
:
MSNden kiz istemek
Tekil Mesaj Gösterimi
#
4
28.01.2009, 08:01
fos
Mesajlar: n/a
:-) hehihe... "..hep beraber komunistiz..."
Alıntı ile Cevapla
fos