Tekil Mesaj Gösterimi
  #11016  
Eski 30.01.2005, 11:15
delahoyaa - ait Avatar
delahoyaa delahoyaa ist offline
Neuer Benutzer
 
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 0
Tanımlı Güneydoguyistan Hilafet Devleti

Evet arkadaslar,

biraz arastirdim:

Softalarin cogu genellikle Güneydogu´dan geliyor... ya biz bu manyaklara söyle bi iyilik edip -Güneydoguyistan Hilafet Devletini- kuralim mi?

Baskent Diyarbakir olsun... durun ya, Diyarbakir degil, Bitlis olsun!

Yani ne bileyim, seriata göre parmak, kol ve diger uzuvlari keser meserler.
Ardindan Tuncelili münafiklarla savas eder ve kendi sehirlerinde bomba momba patlatirlar, yobazlik ederler.

Sinirlarimizi bunlara acmayiz ve biz Türk Müslümanlar huzur ve rafah icinde yasariz.

Nasil?