Konu
:
Philosophie
Tekil Mesaj Gösterimi
#
1299
16.10.2004, 09:59
webjunkie
Neuer Benutzer
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 14
akshalil = Persönlichkeitsstörung?
<<<Ich kann mir das Leben nehmen - akshalil>>>
Das nennt man dann Persönlichkeitsstörung!
Alıntı ile Cevapla
webjunkie
Autor ID Card
webjunkie´ait bütün Mesajları arattır