Konu
:
Fußball
Tekil Mesaj Gösterimi
#
16326
21.02.2005, 12:45
kes
Neuer Benutzer
Üyelik Tarihi: 06.05.2008
Mesajlar: 0
super ...
git saragosaya yenil..
garibimim kayseriye 7tane at.
am donnerstag noch ne niederlage...dann frustschießen gegen sebat ne
tzzzz
Alıntı ile Cevapla
kes
Autor ID Card
kes´ait bütün Mesajları arattır