Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #211  
Alt 28.05.2013, 17:40
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Kostas Beitrag anzeigen
bende bu lastoschu dansöz edip her konuda oynattim ama bunlar dansözlügü benimsemis hicbir utanma ve düzelme yok.

gelelim lastik lastoschun yalanlarina.


1. Aurum yalan söylüyor ve altima yatti
2. OnmyOwn blind-dateci ve o konuda fark ettiyseniz hicbir zaman yalan söylemedi. sadece blinde-date deyince duymamazliktan geldi. yalan söyleseydi sonu aurum gibi olacakti.
3. christanbul'un esi anna hakkinda beraber oldugumu söylemedim. benim söylediklerim ortada. bir alinti sunayim:

4. lastosch hakkinda ne söylediysem dogrudur. haftalarca bosporus, cenk, kemal ve yusufu tanimiyorum deyip inkar ettikten sonra kabul etti. ayni aurum misali önce yalan söyleyip sonra tek tek kabul etti.




ben adamina göre cevap veririm. farkindaysan burada birileri grup halinde hareket edip birbirlerinin yalanini örtme cabasinda.
farkindaysan benim aurum hanima karsi olan tavrim ile monday'a karsi olan tavrin ayridir. monday bana cok daha agir hakaretlerde bulundugu halde ona birsey demiyorum. ben burada hicbir zaman yalan veya dogru olmayan seyler söylemedim. söylememde. benim burada birisinin annesini veya ailesini hicbir zaman karistirmadim ama baskalari burada ana avrat küfür edip sonra ben baslamadim diyerek siyrilacagini zannediyor.

bu konularda dikkatli izleyen bazi insanlara karsi tavrim daha baska oldugunu fark ediyor.

ben sana daha öncede bu konulara karisma yoksa senide hedef alir bunlar demistim. hala ayni düsüncedeyim. sen sadece seyret ve kendince yorumunu yap.
bircok üye burada kimin dogru ve kimin yalan söyledigini anliyor.


@diger arkadaslar. okuyup yorumunuzu yapin. devamli sikayet ederek sildirdikleri yazilarin nedenini arastirin. aurum hakkinda konusan lastosch mummu tutmus ki yalan söylüyor? lastosch hakkinda düsseldorf'ta oturan arkadaslar derendorfta baltaci kahvesine gidip barbaros, cenk ve kemale sorsun. onlar size bunun ne oldugunu. yillarca parazit gibi yengesinin evinde kaldigini. okumayip meslek bile ögrenmedigini ve simdi abisinde barinamadigi icin annesinin yaninna döndügünü anlatacaktir.
Geri zekali yalanin kurusun Cöplüklerden daha nice yalanlar cikaracaksin.. Bu isimleri zaten ben sana söledim ip ucu olarak. Gene ne yalan yanlis uyduruyon lan?

Sen Bosphorus degil orda buda bir üye....Sen Barbaros'a, Kemal'a, Harun'a, Ahmet'e, Ömer'e vs. vs. soracaksin benim kim oldugumu, önceden Goethe Gymnasium'da hafta sonlari box yapiliyordu, ordan beni tanirlar, bende onlari ordan tanirim.. Barbaros'a sor tamam mi? Sparing yaparkan, yanlislika yumrugu cekememistim, dag gibi adam yere serilmisti.. Ayaga sor kaldirabildik, hep basima kalkar durur.. Ona zor oldu mu?

Geändert von the_last_time (28.05.2013 um 17:44 Uhr).
  #212  
Alt 28.05.2013, 19:28
Benutzerbild von Kostas
Kostas Kostas ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 31
Standard

Zitat:
Zitat von the_last_time Beitrag anzeigen
Geri zekali yalanin kurusun Cöplüklerden daha nice yalanlar cikaracaksin.. Bu isimleri zaten ben sana söledim ip ucu olarak. Gene ne yalan yanlis uyduruyon lan?

Sen Bosphorus degil orda buda bir üye....Sen Barbaros'a, Kemal'a, Harun'a, Ahmet'e, Ömer'e vs. vs. soracaksin benim kim oldugumu, önceden Goethe Gymnasium'da hafta sonlari box yapiliyordu, ordan beni tanirlar, bende onlari ordan tanirim.. Barbaros'a sor tamam mi? Sparing yaparkan, yanlislika yumrugu cekememistim, dag gibi adam yere serilmisti.. Ayaga sor kaldirabildik, hep basima kalkar durur.. Ona zor oldu mu?

sinirlenme lastosch,
barbaros yerine bosporus yazmisim ama daha önceleride bu isimleri sana sordugum icin ne yazmak istedigimi anlamissin.

lastik sana sormazlarmi niye bu kisileri inkar edip aradan 3 gün gectikten sonra tek tek itiraf etmeni?
sana itiraflarini niye sildigini sormazlarmi?

sen insanlari aptal yerine koymaya calisiyorsun ama takip edenler dogruyu biliyor.

senin hakkindada hersey dogru. adres ve isim verdim. isteyen gidip derendorfta baltaci kahvehanesinde bu kisilere birebir sorabilir.

seninde mumun yatsiya kadar dayanmadi lastigim.
  #213  
Alt 28.05.2013, 19:38
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Egal was du machst, ich werde dich weiterhin löschen lassen und dich immer wieder melden. Ich habe selten so einen kranken perversling gesehen. Wir sind auch nicht in Ostanatolien, wir sind in deutschland. Keine ahnung was du mit meinen daten willst? Willst du mich entführen lassen? Oder mir die bude einrennen? Mein freund wohnt auch hier und er wartet schon auf dich.
In dem gleichen haus ist auch mein anwalt unten.

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...57#post2065957

Geändert von xAurumx (28.05.2013 um 19:40 Uhr).
  #214  
Alt 28.05.2013, 19:49
Benutzerbild von Kostas
Kostas Kostas ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 31
Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Egal was du machst, ich werde dich weiterhin löschen lassen und dich immer wieder melden. Ich habe selten so einen kranken perversling gesehen. Wir sind auch nicht in Ostanatolien, wir sind in deutschland. Keine ahnung was du mit meinen daten willst? Willst du mich entführen lassen? Oder mir die bude einrennen? Mein freund wohnt auch hier und er wartet schon auf dich.
In dem gleichen haus ist auch mein anwalt unten.

http://www.vaybee.de/forum/showthrea...57#post2065957
drehst du jetzt komplett am rad oder ist das wieder eine tour wie du dich retten willst?
egal was du machst wird die wahrheit immer ans licht kommen.

die leute sehen wer lügt. auch viele andere userinnen haben endlich erkannt dass du dich in widersprüche und lügen verstrickt hast.

das wahre kommt immer ans licht. ich hab dir schon sehr oft gesagt "yalancinin mumu yatsiya kadar yanar".

@arkadaslar bu kadina ne desem anlamiyor. gitgide daha sacma yalanlarla karsimiza cikiyor.
  #215  
Alt 28.05.2013, 19:57
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Diesmal bist du zu weit gegangen. Denkst du wirklich so kannst du jemanden druck machen? Da hast du dich aber getäuscht bei mir.

Und hör auf ständig auf meine prepaid karte anzurufen.
  #216  
Alt 28.05.2013, 19:59
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard toni ????

resimdeki adam kim?

allahim ne olur artik sesimizi duy! acilen senin yardimina ihtiyacimiz vaaaarrrrr
  #217  
Alt 28.05.2013, 20:01
Benutzerbild von Kostas
Kostas Kostas ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 31
Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Diesmal bist du zu weit gegangen. Denkst du wirklich so kannst du jemanden druck machen? Da hast du dich aber getäuscht bei mir.

Und hör auf ständig auf meine prepaid karte anzurufen.
du hast doch nicht alle tassen im schrank.

jetzt willst du doch nicht allen ernstes behaupten dass ich dich anrufe.
dilek ich hab deine telefonnummer nach meinem ausrutscher gelöscht.

ich darf dich daran erinnern dass ich dir auch die geschichte mit dem gestohlenen telefon erzählt habe als du mich nach monaten am telefon erwischt hast.

wenn du plausibler lügen würdest gäbe es bestimmt ein paar leute die drauf reinfallen aber sowas dummes kauft dir keiner ab.

anscheinend hast du die abfuhr von damals immer noch nicht verkraftet.
  #218  
Alt 28.05.2013, 20:02
Benutzerbild von Kostas
Kostas Kostas ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 31
Standard

Zitat:
Zitat von zerrecikler Beitrag anzeigen
resimdeki adam kim?

allahim ne olur artik sesimizi duy! acilen senin yardimina ihtiyacimiz vaaaarrrrr
bi bilsem kim oldugunu.

resimsiz olunca hemen silindigim icin bu sefer kostüm giydim
  #219  
Alt 28.05.2013, 20:05
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Kostas Beitrag anzeigen
du hast doch nicht alle tassen im schrank.

jetzt willst du doch nicht allen ernstes behaupten dass ich dich anrufe.
dilek ich hab deine telefonnummer nach meinem ausrutscher gelöscht.

ich darf dich daran erinnern dass ich dir auch die geschichte mit dem gestohlenen telefon erzählt habe als du mich nach monaten am telefon erwischt hast.

wenn du plausibler lügen würdest gäbe es bestimmt ein paar leute die drauf reinfallen aber sowas dummes kauft dir keiner ab.

anscheinend hast du die abfuhr von damals immer noch nicht verkraftet.
Ich habe dein fake nick von dem admin schwarz auf weiss. Wenn ich auch nur ein mucks von dir höre oder irgendwas in der richtung in meine nähe sehe, werde ich dich anzeigen. Darauf kannst du wetten.

Was wolltest du mir denn sagen, schreib doch hier rein. Es ist nur ein prepaid handy. Ich kann es wechseln. Du bist ein stalker. Seit über 10 jahren, läufst du hinter mir her und versuchst mein nr. kriegen, jetzt hast du sie, aber ich werde es wechseln.

Stell doch dein echtes bild rein mit der glatze, hast du angst, dass die frauen wegrennen und die leute erkennen was für ein armseliger typ du bist? Sowas würde keine frau freiwillig anfassen.

Geändert von xAurumx (28.05.2013 um 20:08 Uhr).
  #220  
Alt 28.05.2013, 20:06
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Kostas Beitrag anzeigen
bi bilsem kim oldugunu.

resimsiz olunca hemen silindigim icin bu sefer kostüm giydim
hic dogru degil yaptigin.

insan bari herhangi bir japon adamin resmini eklerdi beeee

ne haliniz varsa görün! ben simdi günesin altinda biraz yanmayi düsünüyorum
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu