Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #1  
Alt 12.01.2011, 15:35
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard mein Arbeitstag als Waybee - Admin

07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
09:54 chef am telefon *ulan nerde kaldin allahsiz? tonla para verioz sana..site cökmüsch yine!!!!cabuk kalk ulan!!!*
11:00 aufstehen..suche was zum frühstücken..evde bishey kalmamisch..ulan bi daha eve kiz getirmicem..hem sabah 5te kalkmisch..mutfakta yicek ne varsa yemisch sonra gitmisch..ulan bu ne
12:00 frühstück beim burger king mit 3 hamburgern und ne cola
13:30 treffe ich in der zentrale ein...gucke aufs handy...67 unbeantwortete anrufe in abwesenheit yazio..DURUN ULAN BOK MU VAR?
14:00 geh ich ins serverraum..temizlikci kari yine serverin fischini cekmis salak...makinalarin hepsi donmusch...fahre die systeme hoch...
15:00 chef steht vor mir...*äähhh ugurcugum..hemen hallettin sitenin sorununu...sagolasin..sey..ne dicem..türkiyeden bi cocuk var..siteniziniz administratörlügünü ayda 400€ ya yaparim diyo...bende karar verdim..seni ishten cikarim onu alim...zaten 4 aydan beri maaschini veremioz sende maashini sekreter kizdan naturalien olarak alion..kiz artik düz yürüyemez oldu...ne dersin?*
16:00 sachen packen...ab nach hause...telefon caliyor...chatten tanischtigim nezli diye bi kiz..illem benim gibi kral adminle tanischmak istio...
18:00 kizla bulustum..treffen uns im studiwohnheim...tek odali daireler..kiz diyo *burasi iyi degil senin eve gidelim*...yashadik bu gece
19:50 son dakkada lidl noch erreicht..kapanmadan iki shishe kirmizi sharap...bi paket chips..5 kondome...iki paket gofret...kondom az geldi, 10 tane daha alim
21:30 nezli säuft wie n loch mashallah...birinci shiseyi nerdeyse tek bashina kendi devirdi...neyse..bi soyayim bakayim ne var ne yok kizin kazagin altinda...hhmmm schaut net schlecht aus
22:50 chef ruft an *aaahhhhh..türkiyedeki admin sahtekar cikti...yarin sabah hemen gel ische baschla...site cöktüü..hemen gel..eksik kalan parani ödicem..site cöktü ulan!!!*
1:45 4üncü postadan sonra artik nefesim daraldi..nesli tam sarhosch..bana siir okuyo..masal anlatmaya baschladi...en son rotkäppchen und der gruppensex mit 7 zwergede dinnemeyi biraktim...
  #2  
Alt 13.01.2011, 09:41
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

2ter tag

07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
10:00 wecker klingelt..kein bock
11:00 meine hände suchen nezli..kiz yok...insallah yicekleri götürmemishtir kaltak..evde bischey kalmadi
11:30 türklopfen..mache die tür auf..die sekräterin steht vor der tür *äähh ugur...patron 1000€ para yolladi..üstünüde ben halladecekmisim...ama bugun aybashim var..sadece oral-anal calisir..ona göre.*..... nan bok yoluna düschtü yine ischimiz...
13:30 sekreter kiz *ugur...belim agrio yeter artik..birazdan muhasebeciye gidip onunda maasini halledecem..ondan sonrada koordinasyon müdürü avans istedi...*
15:30 sekreter kiz *üüüüfff..yeter yaw...elim ayagim titrio artik...hadi hadi gelen sefere dewam ederiz..ischim cok..bi dus alip cikim*..... katzenwäsche am waschbecken und die trulle ist weg
16:30 fahre ich in die zentrale...die bürovögel sind die schokolade von den restlichen weihnachtskalendern am futtern...patlayana kadar yiyin ipnaler
17:00 sitze ich am rechner...patron karsimda dikilio *ugurcugum...senden saglam admin yok bu alemde zaten...o türkiyedeki ückagitci tüm müsteri bilgilerini calip diger sitelere satmisch...ama bizim müsteriler kaschar oldugu icin baska siteye gitmezler..hepsi müptela...siteyi ayaga kaldirmak ne kadar sürer?*....
ich *walla patron site boku yemisch..en az 3 gün sürecek*..
patron *ugurr..3 gün reklam parasi gelmesse batariz..ne yap ne et calistir su siteyi..*..
ich *oldu patron..ama günlük parayi ikiye katlarim cünkü yatmadan uyumadan calisip siteyi ayaga kaldiracam*..
patron *ASLANIMM BENIMMM...sanada bu yakishirdi..hadi görim seni*...
18:00 nezli sms yazmisch -ugur..bu aksam bulusalim..biraz eglenmeye gidelim-
21:00 treffe mich mit nesli..türkü bara girdik...masayi donattik
23:30 fatura geldi...65,90..mehr hat nezli nicht mit..
0:30 benim evdeyiz yine..nezli will n strip hinlegen..sarhos dans edeyim derken düstü yuvarlandi yere..fuss verstaucht..neyse böyle idare edecez
1:30 hayatimin en boktan postasini atiyorum...kiz ne yaparsam *au au au..ayagim agrio* diye bagrio...ne lan bu? weicheikrüppel

Geändert von tekzenci (13.01.2011 um 16:37 Uhr).
  #3  
Alt 13.01.2011, 16:56
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard 3ter tag

07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
10:00 wecker klingelt..kein bock
11:00 ich dreh mich um..nezli is noch am schlafen...dürtüklüyom uyansin diye...
ben *kalk lan kalk..bi kahvalti hazirla*...nezli kicin dönüp dewam uyuyo...süper, nerde lan bu eski karilar? hani erkekden önce yataktan kalkip kahvalti hazirlayanlar...
11:30 chef ruft an *ugurcugumm..nasilsinn? iyimisin? bischeye ihtiyacin varmi? shey sorcaktim..sitenin durumu ne alemde?*
ben *walla patron son 20 saati siteyi aya kaldirmakla ugraschtim...isin yarisi bitti...diger yarisi artik yarin kadar olur*..
patron *aman gözünü yiyim ugur..elini cabuk tut..reklam müsterileri kacmasin...*
12:30 nezlinin kalkacagi yok...evde kahvaltilikta yok anasini satim..ben gidim shu gecikmisch üc aylik kirayi bi yatirim...
14:30 stehe im büro...müdür yaninda genc bi cocuk masamin önünde dikilio
müdür *ugur..bu arkadasin adi mehmet...bilgisayar mühendisi..sana isinde yardim edecek..*
ben *olur...ne isi yapacak?*
müdür *lan ne bilim bilgisayarda ne yapilir..ögret iste sen napiosan..alla alla...bunu da benmi ögretecem??* cekip gider
mehmete dönüp *annat mehmet .. ne okudun ne ögrendin*
mehmet *walla abi ben aslinda kimya hocasi olmak istiyordum..bizimkiler "bilgisarcidan baskasina bu cagda kiz vermezler" diye illem informatik okutturdular..bende gummersbachta 18 sömesterde bitirdim okulu...program falan yazmayi ögrendim , internet sitesi tasarlamayi falan..cok iyi cizim yaparim..bosch vakitlerimde ormanda jogging yaparim*...
ben *aferim sana kochum..böyle dewam et...simdi isimiz uzun..sen en iyisi git eve bi dinlen ..yarin cok yorucu bin gün olacak senin icin...*
mehmet *oldu abi..* mehmet evine gider
17:30 nezli uyanmisch sms yazio *ulan ne bicim ev bu? yicek icecek yok? banyodan soguk su gelio...*.... hmmm elektrik faturasini da ödicektim...
19:30 eve geldim..nezli hala evde donla gezio...ulan ne miskin bi kari bu? evi bile toplamamisch...attim kapi dischari...cekemem böyle azortik karilari..
21:30 kapi calinio..ev sahibi *ulan ugur...hani kirayi tam ödicektin?
ben *ödedimya..üc aylik*
ev sahibi *ulan 6 ay acigin var*
ben *yok yaw..hani sana gecen ay bizim is yerinden sekreteri yolladiydim..kira borclarini silsin diye*
ev sahibi *yok lan..kari ücüncü postadan sonra nefesi kesildi..bende yolladim evine...kira acigin baya cok*
ben *tamam ben hallederim abi..istersen sekreter bi daha ugrasin..sadece ama anal calisir cünkü ay baschi gelmisch, öyle kanli manli..*
ev sahibi *sahhiimi lan? severim öyle gününde karilari..ne güzel kokarlar öyle özel günlerinde..söyle hemen gelsin..halledelim schu kira ischini*
ben *tamam aga..yollarim sana*
22:30 ulan daha alkol görmedim..baschim agrio...aspirin yok, vodka yok, bira yok, atlicak bi kari yok ortalika..ne boktan ev lan bu?
23:00 yeni tasinan komsunun kapisini caldim .. komsu cikti ... hayirli olsununu yaptim..mahalleye hosch geldin muhabbeti...adam yumosch bischey zaten...taschinmasini bir sise kirmizi scharapla kutladik...adam da bilgisayarci cikti...tam meslektasch yani...sonunda bu shehirdede bi kafadar buldumya, artik ölsem gam yemem
1:30 yatagimda yatiyorum..kafam pervane gibi dönüyor...ulan nezli nerdesin kaltak?
  #4  
Alt 14.01.2011, 12:46
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

4ter tag

--------------------------------------------------------------------------------
07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
10:00 wecker klingelt..kein bock
11:00 klopfen an der tür..der neue nachbar steht vor mir
nachbar *hörmal ugur..hast du zufällig einen staubsauger da?..hab mir noch keinen zugelegt.bring ich dir gleich zurück..*
ich suche den staubsauger..nach 3 minuten gebe ich die suche auf...sage dem nachbarn das ich es grad nich griffbereit hab..
sms runde an alle weiber die seit 3 wochen bei mir waren -hast du zufällig meinen staubsauger mitgenommen? wenn ja dann brings zurück-
12:00 frühstücken beim mcdonalds mit pommes und hamburger
12:30 komme ich ins büro..der chef läuft schon aufgeregt durch die gänge *hah ugur...endlich..was is nu mit der seite? wann ist die wieder online?*..
ich *chef..hab seit 2 tagen net geschlafen...arbeite die ganze zeit an dem problem..ist bald online*
chef *ok ok..beeil dich..die ersten sponsoren haben schon angerufen ...*
13:00 die mitarbeiter aytekin und gülizar wollen heiraten..das ist die nachricht des tages im büro...aytekin der buchhalter und gülizar die äähhh keiner weiss was die den ganzen tag am pc macht..sind sich beim chatten nähergekommen...aytekin hat schon die 2te und gülizar die 3te scheidung hinter sich...wird mit 6 kinder ne ganz schöne patchworkfamilie...hayirli ugurlu olsun...maschallah
13:30 sitze am arbeitsplatz..mehmet kommt rein..*abi..warte seit heute morgen auf dich...was haben wir heute zu tun??*
ich *wir stellen die page wieder online..dann is gut..geh ma bitte zum media markt und besorg mir 4 externe 2 gigabyte platten..streck das geld bitte vor ich reiche es dem chef ein und du bekommst die kohle zurück*
mehmet *ok abi..mache ich*
mehmet macht sich auf dem weg...
14:00 ich logg mich ins system...schiebe die sicherung von der dvd auf die festplatte...stell den server-snapshot von letzter woche her..
14:04 die site is wieder online
14:05 chef kommt rein *ulan ugur..du bist echt der beste..hab überlegt deinen lohn zu erhöhen..sobald die sponsoren wieder zahlen bekommst du noch ne extraprämie*
klopft mir auf die schulter..wunderbar
15:30 mehmet steht vor mir mit den platten..ich nehme die sachen entgegen..kopiere den einkaufsbon
ich *mehmet..wir feiern heut geburtstag von einer arbeitskollegin...sei um 20 uhr bei poco loco..kommen auch paar nette mädels..mach feierabend und sei pünktlich da*
mehmet geht ohne wiederworte
16:30 der chef kommt rein
chef *ugur..das arbeitsamt und die ihk machen grad n förderprogramm für festgangestellte mitarbeiter..du kannst kostenlos eine schulung bekommen..ich lass die anträge fertigmachen...was hattest du nochmal studiert?*
ich *was für n studium? ich hab hier n arbeitsvertrag?*
chef *natürlich hast du eins lan...wieso hast du nich studiert??ich dacht du has informatik studiert?*
ich *nein..ich hab nichtmal abi..wie soll ich studiert haben chef?*
chef *wer hat dich eingestellt lan?*
ich *du hast mich eingestellt vor 7 jahren*
chef *wo hatten wir unser vorstellungsgespräch?*
ich *wir hatten keins..du warst beim saturn ein pc kaufen..konntest dich nicht entscheiden..ich stand bei dir und hab gesagt das du den rechner für 699€ kaufen sollst weil der n guten dvd brenner hat..du hast mich gefragt ob ich ahnung vom computer hab..ich hab gesagt JA..dann hast du mir den job hier angeboten...*
chef *hmmmm...* die sekräterin kommt rein
chef zum sekräterin * wann hast du deine ausbildung zur bürofachkraft gemacht?*
sekräterin * was für ne ausbildung?*
chef *wie hat man dich denn hier eingestellt?*
sekräterin *dein alter partner hat mich eingestellt..ich war seine haushaltshilfe und hab ihn nach ner festeinstellung gefragt...der hat mir den job hier gegeben...der is weg und ich bin immernoch hier*
der chef läuft raus ohne was zu sagen
19:45 ich nehm die externen festplatten und den kassenbon mit zum mediamarkt...tausche die externen platten gegen bares wieder ein..die verkäuferin rückt das geld ohne fragen raus...hmmm 600€ para..güzel...noch schnell n appleshop gutschein für 15€ kaufen dann ab auf die geburtstagsfeier...
20:00 steh ich bei poco loco...neriman hat geburstag..die ganze belegschaft steht schon gewehr bei fuss...schnell das geschenk überreichen und direkt in die sauforgie rein...alles gesoff geht aufs geburtstagskind...15€luk hediyeye en az bi 100€luk icmem lazim..ne varsa icecem anasini satim
1:30 nach dem 12ten vodka wird mir langsam schwindelig...dem rest gehts glaub ich auch net besser..mache mich auf dem weg nach hause...nach 3x kotzen auf die strasse bin ich an meiner haustür angekommen...mit müh und not krieg ich die haustür auf..da strom aus ist leuchte ich mein weg mit meinem iphone bis ins bett und leg ich einfach schlafen...die welt dreht sich..oder ich dreh mich..weiss ich nicht

Geändert von tekzenci (14.01.2011 um 14:02 Uhr).
  #5  
Alt 16.01.2011, 16:29
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

5ter tag

07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
10:00 wecker klingelt..kein bock
11:00 klopfen an der tür..mehmet ist da..die letzte nacht hat der anscheinend nicht in einem bett verbracht...
mehmet *abi..bisey dicem*
ich *he*
mehmet *abi..dün melay diye bi kizla tanistim partyde..baya bi ictik..sonra kizin evine gittik...uyandigimda bana haber birakmis isyerinde görüsürüz diye...bende isyerine yanliz gitmek istemedim..gel beraber gidelim*
ben *olum du schaust aus als hätt dich n lkw überfahren..eve git bi dusch al üstünü degisch öyle gidelim...nan benim adresimi nerden buldun?*
mehmet *hab bei der firma angerufen..verdiler*
12:00 frühstück mit nem döner und ner flasche cola...
12:30 tauch ich im büro auf...an mein platz sitz mein bester freund kemal und surft rum...
ich *ne isch kemal..bakiom admin koltugunda oturmuschun yine*
kemal *olm acaip schansli adamsin ha...bak ne dicem...chatten yine bi kiz ayarladim..ama tek baschina gelmem diyo..die bringt ne freundin mit ..yanniz birakma gel benle*
ich *hastr lan..gecen götürdügün yerde kizin en iyi kiz arkadasi transi cikti..ben gitmem lan*
kemal *olm arkadas arkadasin pezewengidir..biraz bu ayaklari..nolcak*
ich *ulan ipnemiyiz biz?*
kemal *degilmiyiz?*
ich schmeiss kemal aus dem büro raus...kemal iyi cocuktur ama her kuyrugu sallayan karinin peschine gider cehennemin dibine kadar...
13:00 lauf ich mit der kopie des mediamarkt-kassenbons in die buchhaltung...die buchhalterin fragt nich nach und händigt mir 600€ für den beleg aus...
14:00 sms von der leyla -ulan süpürge makinasi senin degildi alcak herif...o benim ceyizligimden getirdiydim sana ödünc olarak...-
hmmmm..ulan leyla evlimiydi ceyizi olsun...demekki motor kizlarinda ceyizi elektronik zerzawat oluyo..ben gidim yeni bi süpürge alim
14:30 steht der chef vor mir
chef *ugur..sana iyi bir haberim var*
ich *maasima yine zam yaptin..ama para yok veremicen*
chef *ukalaligi birak lan..siteye büyük bir ortak buldum...türkiyeden...buraya bizi ziyarete gelecekler..kendine biraz ceki düzen ver...*
ich *olur patron...evde bi gömlek kravat vardi..bundan sonra hep onu giyerim*
16:00 mehmet steht vor mir..ich geb ihm seine 600 euro...und sag
ich *mehmet..serverlari süpürecez...ici toz olmusch..temizlikci kadina söyle süpürgeyi versin..lazim*
mehmet *olur abi*
17:30 eski waybeci nuri steht vor der türe...patron cok ukala oldugu icin 3 sene önce isten cikardi..garibin tam waybee hastasi...bi türlü bu ortamdan kopamiyo...der bewirbt sich jede woche auf allen möglichen posten in dem laden...bana is varmi diye sormaya gelmisch.
ich *nuri..bak guzu..bizde erkek kontenjani doldu..ama kendine biraz silikon taktirisan..belki bischeyler olur*
nuri *yok lan o kadarda degil* schweigt 20 sekunden *schey...kac gramlik taktirmak lazim?*
18:00 mehmet elinde süpürge bi saatten beri beni ariyo binada...kan ter icinde kalmisch..
ich *mehmet..sende araba varmi?*
mehmet *var abi*
ich *iyi..isten sonra beni bi eve atarsin..süpürgede bende kalsin bugun..yarin ise gelirken getiririm...*
mehmet *olur abi*
20:00 die ersten machen scho feierabend..feierabend gibts ja bei uns net..eher die vorbereitung auf den nächsten arbeitstag...
ich sichte ma meine mails...4534 ungelesene mails...99% anfragen von männern die chatt-agents sein wollen
*saygideger waybe,
ben hüsnü, cok iyi chat yaparim..agentlik yapmak istiyorum..vaktim cok..cok dürüstüm..*
ulan bunlarin ischi gücü yokmu? chatten kolay kari tawlamak icin günde 20 saat waybeede agent gezmek akil ischimi?? alla alla...
21:00 mehmet fährt mich nach hause...nezli sms yazmisch -darildim sana...bin im etap..gel gönlümü al*.. lad den staubsauger zu haus ab und lass mich von mehmet noch ins hotel kutschieren...
22:30 nezli odanin kapisini aciyo, ist leicht angetrunken...hat essen und trinken mitgebracht...maschallah...bu gecede ac kalmadik
ich *ayagin nasil oldu kiz?*
nezli *hayvan herif..bi de soruyo..acidi dedikce hala dewam abandin..sen haywansin haywan*
ich *tamam nan..sende beni onun icin cagirdin..yemeye icmeye..dimi?*
0:30 kafam iyi..ne yicek kaldi ne icecek...nezli bugun formda degil..2nci turdan sonra mayischti kaldi...schalte den fernseher ein...wieder mal integrationsdebatte im tv...ne dumme türkin im kopftuch versucht zu argumentieren ...lächerlich...

_____________________________

moderator fragt *frau bla bla...können sie sich vorstellen auch einen deutschen mann zu heiraten?*
die kopftuchsau grinst doof in die kamera und antwortet *warum sollen denn deutsche männer nicht mich heiraten wollen?*...

als schwarzkopffrau hat mans eh in der gesellschaft schwer..und mit kopftuch dazu ists unmöglich zu überleben...

Geändert von tekzenci (17.01.2011 um 06:47 Uhr).
  #6  
Alt 16.01.2011, 18:34
meyse
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von tekzenci Beitrag anzeigen
.....
wieder mal integrationsdebatte im tv...ne dumme türkin im kopftuch versucht zu argumentieren ...lächerlich...
1. Frage : Warum "lächerlich" ?
2. Frage: Bewusst den grammatischen Fehler eingebaut?
  #7  
Alt 17.01.2011, 15:38
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

6ter tag

06:30 nezli rüttelt mich ausm bett raus...
nezli *kalk lan kalk...ich muss noch zur uni..isim daha cok...*
seit 7 jahren wache ich das erste mal vor dem sonnenaufgang auf..alles zappenduster oder meine augen sehen um die zeit nix..
in der etap gummizelle klo-duschkabine schnell duschen und anziehen
07:00 unten im foyer steht schon frühstück...
ich *nezli..was studierst du?*
nezli *mache grad den doktor der psychologie in duisburg...*
ich *hadi yaw...thema?*
nezli *soziales verhalten von migraten in einer türkischen onlinecommunity*
ich *was interessantes mittlerweile rausgefunden?*
nezli *verrat ich dir net*
ich * bin ich n testobjekt*
nezli *ja..du bist mein testaffe..auf jedenfall rammelst du wie einer*
ich *bin stolz auf mich..über mich werden bücher geschrieben und ich werd auf jedenfall berühmt ne?*
nezli *ne ne..namen darf ich net sagen..aber nur alter und berufsgruppe...*
nezli isst noch schnell auf..gibt mir n kuss und verschwindet in schnellen schritten...
ich hau mir noch die wampe vom buffet voll...
8:30 ulan tika basa doydum...bu saatte ne bok yenir?? so früh um die zeit..
ben gidim schu elektrik faturasini bi yatirim...eve ceyran gelsin
10:30 bin ich zu haus...endlich wieder strom
buzdolabinda ne varsa cöpe attim..alles verdorben...
evi bi toparlim kendine gelsin...
10:32 hab kein bock weiter aufzuräumen..sktir et baschka zaman toplarim ortaligi..misafirmi gelcek sanki anasini satim..
11:00 ruf ich die sekräterin an
ich *alloo..ben ugur..nassin kizz?..bak ne dicem..hani benim ev sahibi varya...gecen ugradigin...adamda kanser cikmis iki ay ömrü var..son dilegi sana iyi bi atlamak...cok istiyo..kirma adami..hem sewaptir lan...*
sekreter kari zaten yufka yürekli..bence her gün ev sahibine ugrar benide kiradan kurtarir
12:00 es klopft an der tür...kemal kapi önüde
ich *ne var lan?*
kemal *olum kizlarla birazdan bulusacam..hadi birak inadi..gel bulusalim...güzel olani sen secersin..birak ipneligi..bak bende seninle gecen sefer geldiydim*
ich *ulan gecen sefer dedigin 10 sene oldu..da haben wir noch bei ford am band gearbeitet..ulan ischim gücüm var..daha kravat gömlek bulacam*
kemal *ulan gelmeyen en adi ipne olsun...walla gel..bak allahin adini verdim...orospuluk yapacak vakit degil...eger iki gün icinde bi kiz bulmassam eve atacak daschaklarim patlicak*
ich *olum al 30€..git pashada bi tur at gel...kendine gelirsin...ugraschtirma beni..du hast n magneten für die dicken und hässligen weiber..ne kadar kiz cagirdiysan hepsi tipsiz cikti lan..*
kemal söve söve cikiyo dischari...
13:30 fahre ich ins büro..patron elindeki karti bana verio...
ich *bu ne?*
chef *bu türkiyeden getirdigimiz pergotek adindaki tuvalet takip sistemi..artik hicbir eleman vaktini tuvalette bosch bosch gecirmesin...tuvalete gidilen kontenjan dischi vakti is saatinden kesecem...*
ich *muss ich auch angeben ob ich gross oder klein gemacht hab??*
chef *ööfff..cok konusma..tüm elemanlara ayda 400 dakka tuvalet molasi hakki verdim..seni sevdigim icin sana 440 dakka ayarlattim..kiymetini bil*
artik bundan sonra dakkaya tuvalete gidilecek...
14:00 mehmet iceri giriyo..bi gariplik var bu cocukta...iki günden beri acaip acaip sakin sessiz...
ich *noldu lan? ne var? bischeymi oldu?*
mehmet *walla abi nasil desem..*
ich *söyle lan*
mehmet *hani iki gün önce dogum günü partisine gitmistikya.?*
ich *eeee*
mehmet*melay diye bi kizla tanistim...o gece kizin evine gittik...tam seksi hatirlamiom ama kiz bugun geldi bana hamilelik testini gösterdi..pozitifmish*
ich *MUHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA* ich lieg vorm lachen auf boden
mehmet guckt mich wie n auto an
ich *olm..dünyadaki en ucuz türk kizi zokasini yemischin..tebrik ederim...olum melay sadece kölnün degil tüm avrupanun en büyük türk motorudur...o cocuk allah bilir kimdendir..ulan bi günde hamilelik testi cikarmi dingo? bu kadarda okumuschun universitede..hicmi bi bok ögretmiolar lan bu universitelerde??*
mehmet schaut verlegen nach rechts und links..
ich schicke ihn nach hause damit der sich beruhigen kann..
ulan ne kadar mal varsa toplanmisch dükkana...
15:30 nezliye mesaj yaziorum -sayin doktor hanim...seksüel fantazilerim schu an tawan yapmakta..psikolojik destege ihtiyacim var...gelen seansi benim evde yapabiliriz..bugun konfor artisi olarak sicak suyumuzda var..lütfen gelirken eli bosch gelmeyiniz..-
16:30 sekreter kiz beni ariyor *nan ugur..hani adam ölümcül hastaydi? 3 saat üstümden inmedi...ne bicim hasta bu?
ich *idare et guzum...adamin son depreschmesi...ölüm yaklaschtikca yaschamdan zewk alma hevesi cogalior adamin...ama bischey diyimmi sana..cok sewaba girdin..ccookk hemde*
18:00 postaci karschimda dikilio..elinde 4 büyük karton...sponsorlardan biri bize t-shirt yollamisch..salipos beer..her beden var...ich bunker die kartons im serverraum
19:30 nezli mesaj yazmisch -saygideger psikolojisi bozuk hastam..unser behandlungsbudget für kassenpatienten ist für dieses quartal ausgeschöpft...wir behandeln nur noch privatpatienten oder notfälle-
nerde kaldi lan bu hippokratischer eid falan? doktorlarin bile gözü para bürümüsch
21:00 hab kein bock mehr zu arbeiten..mache feierabend...kapinin önünde seh ich melay
ich *kiz melay..ulan mehmeti cok korkutmuschsun..cocugun eli ayagi titrio...sag ihm das es spass war*
melay *ich bin wirklich schwanger*
ich *ulan baschlatma schwangere...dein beiname ist die Autobahn -A3- wo jeder mal drauf war...allah bilir kimden cocuk*
melay *ulan bende bilmiomkine kimden cocuk..en son mehmette kaldim yatakta..demekki onun*
22:30 yan komschu beni iadeyi ziyarete gelmisch...actik rakiyi..ufak ufak demlenioz...
23:30 mac muhabbeti
0:30 kari kiz muhabbeti
1:00 *ne olacak bu memleketin hali?* muhabbeti
komschu oturma odasindaki koltuga sizdi kaldi..bende 4 nalla yataga kadar gittim...gerisi muamma
  #8  
Alt 17.01.2011, 15:48
Alllahsiztosba
 
Beiträge: n/a
Standard

Werden auch die sozialbeiträge bezahlt?
  #9  
Alt 18.01.2011, 11:47
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

7ter tag

07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
10:00 wecker klingelt..kein bock
11:00 wach ich langsam auf..mein nachbar läuft in der wohnung rum und fragt mich ob wir zu ihm rübergehen und frühstücken wollen...
ischte komschuluk bu...komschu komschunun kahvaltisini verir...
adam spiegelei bile yapmisch...ulan niye böyle eli ayagi isch yapanlar hep erkek oluyoda kari olmuo ?
bekomme noch ne einladung für die party in seiner wohnung die morgen abend steigt..zaten planda bischey yoktu
12:30 komme ich im büro an..der chef fängt mich am arbeitsplatz ab
chef *ulan nerdesin sen? gec kaldin..die veranstaltung hat schon angefangen...hadi yürü yürü*
ich *was für ne veranstaltung?*
chef *ulan hepinize email yazdimya..türkiyeden shirket gelecek..präsentatation yapacak..yürü lan yürü*
unser meetingsraum ist rammelvoll...türkiyeden misafirler gelmisch...die stellen grad ihre devri-mülk hotels vor...bi otel odasini 25000 euroya alion..dann kannste es 2 wochen im jahr selber benutzen und bekommst jeden monat 450€ ausgeschüttet...hört sich ja super an..der einzige haken ist das die leute 10 000€ chash direkt haben wollen... ulan 10 000 nakit olsa elimde burda ischim ne? gider türkiyede bi fabrika acar avrupaya don gömlek satarim...milletin kici acikta kalmasin
16:00 zu meinem bewundern hat ein grossteil der belegschaft direkt die verträge unterschrieben..mit dem was die bei waybee verdienen können die sich sowas nich leisten..oder die verdienen summen von denen ich nix weiss...bi lohnbuchhaltungun dosyalarina bakim bu millet kac para kazanio
17:30 rufe ich pazarci selattin an...selattinin kölnde 3 büyük textil tezgahi var
ich *merhaba selattin abi..nassin iyisin?*
selattin *iim ugur..sen nassin? .. chatteki gacilarla aran nasil?*
ich *iii iii...bak ne dicem abi...afrikadaki ac cocuklar icin bi kampanya baslattik...kampanya icindede tshirt satiyoruz..bir kamyon tshirtten elimde son 4 büyük karton kaldi..1000 parca mal..sana cok ucuza verim..parasi zaten ac sefil afrikali cocuklara gidecek..gel parcasini 1,50€ dan verim...hem para kazan hem sewap*
selattin *olm ugur...50 centten fazla etmez tshirtler..cinliler daha ucuza verio*
ich *abi...hayir ischine giriyoz...az kazan ama temiz olsun..*
selattin *yolla mallari nippes pazarina bi bakim..eger olursa 1 eurodan alirim*
ich *oldu abi..yarin yollarim mallari*
18:30 schreib ich nezli ne sms -doktor hanim..ich spüre ein leichtes ziehen an meinen hoden...aksama gelip bi el atsan..hastalik falan olmasin-
19:30 ruft mich kemal an
kemal *ugur..benim lan...olm karilarla buluschtum...ulan sen yine hakli ciktin..ikiside birbirinden cirkin aq...ulan gel kurtar beni...sitze im rendevouz am barbarossaplatz...karilar niyeti bozmusch..ikisede atlicak bana*
ich *haktir sana ulan ipna..kac kere dedim..resim mesim görmeden buluschma elin sapik kizlarila..akilli olsalar kölnün göbeginde niye erkeklerle bulussunlar?*
kemal *olum birak ayaklari..gel diyom sana*
20:30 komme ich in dem laden an..kemalin rengi solmusch..die weiber die mit ihm am tisch sitzen sehen wirklich schrecklich aus...falsche schminke, falsche frisur und falsche klamotten..wenn die frau noch dazu hässlig ist hat es eine explosive wirkung...ich frag die weiber ob die lust haben am samstag ins kino zu gehen..alle zusammen...mit strahlenden augen bekommen wir sogar die filme vorgegeben...2ohrküken im onedollar kino...
ich *güzel..sonrada isterseniz biyerlere takilizir...güzel bi akscham olur...schimdi biz kalkalim..daha bi yere ugricaz..ama cumartesi bol bol vakit harcariz*..
21:00 wir kommen aus dem laden raus
kemal *saol lan...cumartesi zaten kinoya gitmeyiz..ekeriz salaklari..*
ich *ulan du schuldest mir n gefallen...eger yapmassan zorla seni sinemaya götürürüm lan..orda ikisi birden sana tecawüz eder..bende filmini ceker youporna koyarim...*
kemal *tamam lan tamam...*
ich *olm bizim ofise bi gidelim..sana 4 karton verecem..onlari yarin selattin abiye nippes pazarina götür..tamammi?*
kemal *ich arbeite morgen lan*
ich *olum forddan nippese sind 5 minuten mit dem auto...mittagspausede bi götür...du schuldest mir eh n riesengefallen*
wir fahren ins büro..wir verladen kemals auto mit den 4 kartons...kemal fährt mich anschliessend nach haus
22:30 sitze aufm bett...nezli sms yazmisch -meine ferndiagnose lautet notstand..hol dir einen runter..wenns nich besser wird alle 20 minuten 1x wiederholen..hab jetzt keine zeit...hafta sonu bulusuruz-
23:00 komschu elinde bi sise raki kapiyi caliyor...biraz shalgam suyu biraz meze...demleniyoruz..muhabbet kaldigi yerden dewam ediyor...
0:45 memleketi kurtardik..simdi dünyayi kurtarioz..
1:30 dünyayi kurtadik..das war anstrengend..komschu yine kivrildi uyudu..bende yatagima yuvarlaniyorum

Geändert von tekzenci (18.01.2011 um 12:19 Uhr).
  #10  
Alt 18.01.2011, 17:32
Benutzerbild von tekzenci
tekzenci tekzenci ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 18.03.2010
Beiträge: 200
Standard

8ter tag

07:00 wecker klingelt...kein bock
08:00 wecker klingelt..kein bock
09:00 wecker klingelt..kein bock
10:00 wecker klingelt..kein bock
11:00 komschu beni uyandiriyo...elinde tepsi kahvaltilik esyalari taschimiz benim eve...gurban olurum lan böyle komschuya
cay da yapmisch..ulan senin gibi komschu herkezin baschina...
11:30 tam kahvaltinin ortasinda kapi caliniyor...ev sahibi steht vor der tür
ich *hayirdir..*
ev sahibi*ugurcugum..bischey dicem...sizin sekreter iki günden beri ugruyor bana..tüm enerjimi aliyor..artik dimagim patlicak...hem benim hanim huylanmaya baschladi..sen su kariya desende bi daha ugramasa*
ich *abi walla kirayi zor getirioz...o kari senin ischini görmese beni coktan atardin evden..artik nasil annaschacaz?*
ev sahibi *tamam lan tamam..kirada bi kolaylik yaparim sana...schu kariyi yakamdan indir...*
ich *oldu abi*
kahvaltinin hakkini verdikten sonra mach ich mich auf dem weg
12:30 komme ich auf dem nipperser markt an...selattin abiyi buldum
ich *selamunaleykum abi*
selattin *aleykumselam ugurcugum..nassin? yolladigin mallari dagittim tezgahlara...mal güzelde..niye hepsinin üstünde bira reklami var?*
ich *abi bu ischi anca böyle ayarliyabildik..adamlar illem fakirlere bi kiyagimiz olsun dediler bizde ayrim kayrim yapamadik..kacari yok...schey ne dicem...su para ischini halledelim..sonra demesinler mali aldi parayi getirmedi..ne bicim hayirsever bunlar?.falan*
selattin steckt mir 1000€ zu
13:30 lauf ich ins büro rein..herkez tatil plani yapiyo..yeni otel sahibi oldularya topu...oteliniz baschiniza yikilsin ipnaler...
14:30 nezli mesaj atiyor -bu haftalik isimi bitirdim..hab heut nix vor...aksama napion?-
15:00 ruf ich die sekräterin rein...die fragt was los ist
ich *bak ne dicem* mache die tür zu *hani ev sahibi varya?*
sekreter *evet..hani su kanser olan adam..yazik o adama yaa*
ich *schey..o adamda kanser yokmusch AIDS varmisch..onu haber edim dedim*
sekreter *WASSS????* demesiyle odadan cikmasi bir oldu..die ganze etage hört wie die sekräterin auf dem klo ne stunde am reiern ist...
16:00 ruf ich den vermieter an
ich *aga kariyi hallettim..ama bak peschin diyim bundan sonra kira diye yakama yapischma..para geldimi ödüyom hep..hem ben apartmanin en eski kiracilarindan biriyim..hic su akmiyo elektrik gelmiyo diyede sikayetim olmadi*
ev sahibi *ulan ugur, gicik gicik konuschma, elektrik su faturasini ödemessen tabi gelmez..tamam lan tamam..bundan sonrada kiralari fazla geciktirme...*
17:00 schreib ich der nezli ne sms -bin auf ne party heut eingeladen..komschu yapiyo..gel beraber eglenelim..sonra bana gideriz-
die antwort von nezli kommt direkt -ayilaschmak yok bu akscham..hab lust auf kuscheln..öyle makina gibi tak tak tak yok..tamammi?-
ulan seksin bile pazarligina baschladik iyimi...
18:00 kommt der chef rein..elinde zarf..gözleri parliyo..demekki yine bi yerden para buldu
chef *al lan..bak ben sözümü tutarim..otel satischi cok mükemmel gecti..sekreterin payini cikarttim..arta kalan para zarfin icinde...*
6000€ para saydim zarftan..iyi güzel...elveda sefalet..elveda rezalet...ulan gidim arabami pfandleiherden geri alim...mit bus und bahn rumfahren ist scheisse
20:00 ich logg mich auf den account vom chef ein...email atiom saliposa *sehr geehrte damen und herren..wir bedanken uns für ihre geschenke..aufgrund einer grösseren partyorganisation erwarten wir mehr als 10 000 gäste...wir wären erfreut wenn sie uns diesbezüglich mehr von ihren werbewirksamen salipos artikeln zur verfügung stellen könnten..dies ist auch eine hervorragende gelegenheit die marke salipos-beer in einer türkischen gemeinde aufzunehmen..mit freundlichen grüssen..geschäftsführung-
21:00 uhr steh ich unter der dusche zu hause...kapi calinio..nezli steht vor der tür..aldim iceri nezliyi..oldugu gibi hemen attim yataga..direkt 2 nummern hintereinander geschoben...nu gehts mir besser..
nezli *hani bugun kuschelsex vardi lan?schu halime bak..meine schminke ist voll verschmiert*
ich *ulan seksin pazarligin yapma bana...das war nur der ausgleich der tage davor..kuschelsexi de sonra bi ara yapariz..*
22:30 nezli macht sich kurz frisch und wir gehen ne tür weiter zum nachbarn..
der macht die tür auf
die musik läuft..viele leute da..alle nur bissl komisch..strange halt
bevor ich was fragen kann sagt der nachbar direkt
nachbar *shey ne dicem..demeyi unuttuydum..wir feiern heute hier eine homosexuellenparty..natürlich sind uns auch heteros willkommen...habt ihr n problem damit?*
ich *wenn du in köln mit homos probleme hast dann haste ja ne ganze stadt voller probleme..*
alle lachen...muss mal aufpassen das der alk nich zuviel wird..türkische ärsche sind in köln unter homos begehrt...gazi olarak cikmayalim
nach 6 bier und diversen schnäpsen leit ich den partybreak für mich und nezli ein...
0:30 ich lieg mit nezli im bett...nezli labert viel wenn die besoffen ist...die nummer mit kuschelsex verschieben wir ma auf morgen..yoksam bu gece bitmez aq..

Geändert von tekzenci (18.01.2011 um 17:38 Uhr).
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu