Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #1  
Alt 26.04.2011, 09:36
xgicikoglanx
 
Beiträge: n/a
Standard Bu benim düsüncem...

Ya iste bu haftasonu yine Hayat tecrübesi kazanmak icin bir discolara dalayim dedim-e malum biraz hovardayim yani eski hovardalardan-bakin bir kizla aramda gecen sohbetin konusuna..

Konumuz bakirelikten basladi, ve ben kendisinin fikrini sordum, kendisi itiraf etti bakire degil diye, bende merak ya nasil oldu bu is anlat dedim, ve simdi beraber okuyalim hüsranli macerayi..!


Ya iste iyi bir arkadasdi iyi insandi bir sene flört yaptik asik olduk sonra büyük hayaller evlenecektik, zaten nefsimize hakim olamadik e böyle oldu simdi ne yapayim kendimi öldüreyim oldu iste beni kabul eden bundan sonra böyle kabul edecek..!

Iyi be ne güzel tamam kabul edecek , seni seven erkek, ama ne zamana kadar? bu sekilde düsünen liberal kac erkek var? 5 % cikarmi sen bu insani nasil bulacaksin? Kizim sen bir erkege tanisdikdan iki hafta sonra deki ben bakire degilim sana diyecekki "Benim icin farketmez" ben senin kisiligine önem veriyorum bunu ne zamana kadar söyleyecek biliyormusun? 1-2 sene filan yani senden doyanda kadar e sonra ? ne olacak sen saniyormusun seninle evlenecek? evlenme olasiligi? hmm iyi bir soru bence oda 5 % ya, yeni genclik böyle düsünmüyormus diyeceksiniz..! Hayir düsünüyor ama itiraf edemiyor..!!

E sonra bu kizimiz yasida zaten 23 filan discolar gezmeler , neyse yapsin bizi ilgilendirmez elbet ama gelin biz su tespiti yapalim..!!

Simdi ben kendimiden misal vereyim..

Bir kizla ben bulusdum kiz dediki bana ben bakireyim-bu kiza yaklasimim tamamen degisik olur yani onun cinsel iliskiyle olan yöni beni hic ama hic ilgilendirmez, hayalimde bile onunlar bir cinsel iliskiye (gayri resmi ) girmeyi düsünemem..! Yani dikkatli olurum..! Mesuliyet alacaksam kendime güveniyorsam bu ise bas koyarim ciddiyetimle beraber maksat evlilik olur ancak..!! Ve Beklerim ilk evlilik aksamina kadar..! seviyorsan beklersin..!!

Simdi bakire olmayan bir kizi düsünelim -Kiz benimle tanissin bana bakire degilim desin :-) ben ne derim oh be kus düsdü - cünkü sorumluluk yok - hic bir seyin sözünü vermeden mesuliyet almadan bu is olacak demek elbette marifet ister ama övünmeyeyim benden kurtaramaz.. Peki ne olur bir iki ay eglene bilirsin sonra sonrasi Allah kerim, ama hic bir zaman bu kizla evlenmeyi düsünmezsin cünkü neden olsun ya nereye kadar giderse oraya kadar gitsin ayrildiginiz zaman bile vicdan azabi cekmezsiniz cekmem - cünkü hic bir sey tahrip etmedim..!!

Iste böyle benden sonra hüseyine, sonra hasana, sonra mehmet, sonra fritz, ve sonunda Toplumun kullandigi bir kadin olur? kendi sucu, neden cünkü nefsine hakim olamadi kendi sucu kendi cezasini cekecek..!

Ahan yazin bunu, bir anlik merak seviyor beni bende onu seviyorum ne olacak zaten evlencegiz diyerek kendinizi kandirmayin, siz siz olun bakire olarak evlenin.. Yoksa sonunuz hüsran olur..!! Simdi bana Ters Cevap verecekleri Merak ediyorum, yok erkek suclu bilmem hataydi falan diye. yada bazilari toplumda bunu dogal karsiliyor yani evlenmeden önce bir kizin erkeklerle iliskiye girmesi lazimmis gibisine cok büyük marifet ya o bakimdan.
  #2  
Alt 26.04.2011, 17:55
Benutzerbild von anchovis
anchovis anchovis ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 464
Daumen runter

ALLAH askina sen kac yasindasin ve nerde yasiyorsun ???
Bu devirde böyle bir görüs, sasirtiyor beni dogrusu.
Tabi erkeklerin avantaji var bu konuda, kac kere isi bitirmis olsaniz bile *bana el degmemis, ben daha bakireyim* diye biliyorsunuz cekinmeden, cünki ortada ispat yok.
Ama sonucta cogu türk erkeklerinin gör$sünü anlatmissin.
Cinsel fantazilerini gidermek icin almanlari secerler ama evlenmeye gelince ha$aaaa, mutlaka vede mutlaka türk bir bayan vede üstelik bakire olmak $artiyla.
Böyle $artlardan dolayi türk bayanlar ya uzun bir süre evlenmemeye karar veriyorlar yada türk haricinde ba$ka bir ülkeden erkek secimi yapmayi tercih ediyorlar yada e$ cinsel olmaya karar veriyorlar.
Bana, yazdiklarin cok sacma geldi, böyle bir görü$, sadece türk erkeklerinin *bencilligini* ortaya atar, arti bunun disinda degi$ik düsünceleri payla$an türk erkeklerinin oldugunada inaniyorum.

Not: anladigima göre hala bekarsin, sadece ya$ini merak ediyorum....
  #3  
Alt 26.04.2011, 22:49
xgicikoglanx
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von anchovis Beitrag anzeigen
ALLAH askina sen kac yasindasin ve nerde yasiyorsun ???
Bu devirde böyle bir görüs, sasirtiyor beni dogrusu.
Tabi erkeklerin avantaji var bu konuda, kac kere isi bitirmis olsaniz bile *bana el degmemis, ben daha bakireyim* diye biliyorsunuz cekinmeden, cünki ortada ispat yok.
Ama sonucta cogu türk erkeklerinin gör$sünü anlatmissin.
Cinsel fantazilerini gidermek icin almanlari secerler ama evlenmeye gelince ha$aaaa, mutlaka vede mutlaka türk bir bayan vede üstelik bakire olmak $artiyla.
Böyle $artlardan dolayi türk bayanlar ya uzun bir süre evlenmemeye karar veriyorlar yada türk haricinde ba$ka bir ülkeden erkek secimi yapmayi tercih ediyorlar yada e$ cinsel olmaya karar veriyorlar.
Bana, yazdiklarin cok sacma geldi, böyle bir görü$, sadece türk erkeklerinin *bencilligini* ortaya atar, arti bunun disinda degi$ik düsünceleri payla$an türk erkeklerinin oldugunada inaniyorum.

Not: anladigima göre hala bekarsin, sadece ya$ini merak ediyorum....
Genelleme yok burda ben kendimden misal verdim..!!

Ben bir erkek olarak böyle düsünürüm ve benim bildigim % 95 erkeklerde böyle düsünür, aksini
söyleyen zaten yalan konusur, gidin bu masallari baskalarina anlatin..!!

Erkeklerin ne düsündünü "Dünyaya parmak atmis " Bir adama sorma :-))
  #4  
Alt 26.04.2011, 22:59
mysummer
 
Beiträge: n/a
Standard

Peki, fazla tecrübeli erkeklerin bazi kadinlara itici geldigini biliyormuydun? Yani esitlik gerekiyor bence. Ama bu zamanda ancak 20 yasindan kücük yada köyden birisini bulabilirsin. Baska türlü olsa bile. O kizlar seni almaz, herseyi yap sonra kendine bakmadan insan sec. Bazi konularda geri görüslü ve biraz sacma sapan konustugunu hatirliyorum. Bana garip geldin.
  #5  
Alt 26.04.2011, 23:06
meyse
 
Beiträge: n/a
Standard

ehemm...das heutzutage jmd mit dieser Einstellung durch die
Gegend läuft ist erstaunlich...

die Situation dieser Frauen wird von dir einfach ausgenutzt...
"talih kusu kondu" diye takla atacak kadar...
helal olsun soviel zum Thema Fairness

ancak bende cok merak ediyorum...yasin kac?

falls du unter 20 sein solltest, drück ich nen Auge zu

...ahanda böyle
  #6  
Alt 27.04.2011, 09:32
Benutzerbild von blauerose
blauerose blauerose ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 71
Standard

Wieder ein Thema, bei dem ich nur den Kopf schütteln kann.
Einfach traurig, dass es solch ein Denken noch gibt.

"Natürlich" sollte Frau nach religiöser Auffassung und dem gesellschaftlichen Standard, ja nur mit dem "einen Mann" schlafen, und wenn sie es denn dann vorher noch mit einem anderen getan hat (nein sie muss nicht mal rumgehurt haben, sie kann einfach nur geliebt, und mit diesem Menschen geschlafen haben), dann ist sie die bit*h der Nation, und verdient es nicht mehr, glücklich zu sein bzw. eine gute Ehe zu führen.

Aber bei den Herren der Nation ist das natürlich unwichtig Hier mal eine, dort mal eine, oh und dann auch noch eine Türkin, die sagt sie sei keine Jungfrau - gefundenes Fressen, evtl. kann man(n) da ja auch mal dran, und muss nicht mal fürchten, dass ihre "Brüder" auftauchen und man sie heiraten muss

OOOOOOOOH MAN, tut mir Leid aber dieses Denken, das ist fast nur noch bei den "Männern" oder solchen, die sich als diese bezeichnen, in Deutschland vertreten.

Die Männer in der Türkei sind viel weltoffener (womit ich nicht sagen will, dass Frauen nun durch die Weltgeschichte pop*en sollten), aber hallooo ? Sie hat mit einem Mann geschlafen, und ist deshalb weniger wert ? Wo gibt es denn sowas ??? Und so denken meist Männer, die irgendwie selbst noch Schwestern haben, und gar nicht wissen, was die alles anstellen - u.a. heimlich, weil ja alles was mit Zivilisation zu tun hat, verboten ist.

Gicikoglan senin düsüncene de saygi duyarim, ama benim bakisacimdan cok sacma ve uyumsuz bir düsünce. Her koyun kendi bacagindan asilir - herkese yapacagini kendi bilmeli ve kararini kendi vermeli. Kimseye bunun hakkinda, hele ki böyle bir seyin hakkinda yorum yapmasi düsmez.
  #7  
Alt 27.04.2011, 09:38
AzziToni
 
Beiträge: n/a
Standard

@xgicikoglanx: dogru söyleyeni dokuz köyden kovarlarmis

die männer schweigen zu dem thema, aber die frauen wollen es nicht wahr haben.

wenn man(n) die wahl hat dann nimmt man generell das bessere (qualitative)

Ich kaufe frisches Obst und nicht angebissenes oder faulendes
Ich kaufe frisches Gemüse und nicht moderndes
Ich kaufe mir einen Neuwagen und nicht einen Unfallwagen oder einen kaputtgenutzten
In der Regel schaue ich mich immer nach dem besten um.
Natürlich gibt es auch Männer die sich nicht das beste Obst oder Gemüse kaufen können weils zu teuer ist.
Es gibt auch Männer die sich keinen Neuwagen oder Oberklassewagen leisten können. Die nehmen dann einen gebrauchten.

Genauso verhält es sich bei Frauen. Jemand der die Wahl hat nimmt was frisches und unverbrauchtes ohne Macken.
Auch bei Frauen gibt es Männer die nicht eine 1.Klasse Frau bekommen, diese nehmen dann eine verbrauchte mit Dellen und Kratzern.

Bis vor 10 Jahren war auch alles noch in Butter, aber mittlerweile wollen die verbrauchten Frauen einen 1.Klasse Mann haben. Mit den anderen wollen Sie nichts festes eingehen. Deshalb auch so viele Frauen die Solo durch die Welt laufen. Insgeheim wollen alle nen Mann zum heiraten und Kinder bekommen.
Aber so läuft das nicht!!!! Ich hab hier schon unheimlich viele Flachgelegt und habe immer wieder bemerkt das die Wayber hier eigentlich sofort was festes wollen.
Ich hab schon so oft gehört das die Wayber sagen so nen Mann wie dich möchte ich haben.
Und jedesmal hab ich mir gedacht so ein Mann wie ich es bin würde doch nie so eine Frau nehmen (außer für das eine).

Schade dass sich nicht mehr Männer trauen die Wahrheit zu sagen.
  #8  
Alt 27.04.2011, 09:52
Benutzerbild von blauerose
blauerose blauerose ist offline
Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 71
Standard

Wenn ich diese Vergleiche schon sehe , könnt ich kotzen.
Frisches Obst, angebissenes oder faules Obst ??

Und es ist natürlich fair, dass dann eine Frau die Jungfrau ist (frisches OBST) ihr Leben mit einem Mann verbringt, der alles unter sich hatte, was bei drei nicht auf dem Baum war (also total faules Obst)?

Es geht mir nur um dieses Denken, um sonst nichts Anderes.
Natürlich ist es was Schönes, wenn man sich denn für "den Mann/die Frau" aufhebt, aber diese Erwartung zu haben, wenn man(n) zuvor wirklich alles hatte, das finde ich nicht gerade passend.

@ Azzi: du hast hier schon so einige flachgelegt ? Ich gratuliere zu deinem Erfolg Bei einigen ist es dann auch nicht so schwer, da durftest du dann bestimmt auch mal ran
Und du willst dann, als ein Mann, der hier die Frauen genommen hat, die nur gut für das eine waren (Tüte übern Kopf, Loch ist Loch - misali) eine Frau, die noch unberührt ist.

Ganz ehrlich ?
Einen Mann, der mit wirklich jeder ins Bett gesprungen ist, die es ihm angeboten hat, würd ich als Jungfrau auch nicht haben wollen - und was dann ? Sieh an, auch die erstklassigen Frauen können Ansprüche haben.

Trotz allem, verurteile ich keine eurer Denkweisen, nur find ich es absurd. Man kann nur das erwarten, was man auch bieten kann. Genau so, wie es mir klar ist, dass Frau keinen "Playboy"haben will, ist es mir auch klar, dass Mann keine Dorfmatratze will, aber einen Menschen, bzw. in diesem Falle eine Frau, auf so etwas zu reduzieren, finde ich sehr sehr unpassend.
  #9  
Alt 27.04.2011, 09:52
xgicikoglanx
 
Beiträge: n/a
Standard versteh die welt nicht

Was meckert ihr den rum.. Ihr findet es normal das ein mädel mit jedem ins bett geht? Sizin namus anlayisiniz nerde anlamiyorum. Hangi erkege sorarsan sor hic bir "BEKAR" erkek (90%) gelipte kiz olmayan biriyle evlenmez. Ich finde ihr habt vergessen wo ihr herkommt. Kültürümüzde böyle seyler normal karsilaniyorsa müslümaniz diye disarda dolasmayalim. Bizim toplum bu ise böyle bakiyor ve kizin bakire olmasini sartli görüyor.. Männer sind ja auch nicht ohne. Wenn die Männer die Mädels die Jungfrau sind nicht anfassen würden wäre diese Situation anders ausgefallen. Birde Erkek gözüyle bakin bu ise. Erkek evin temel diregi oldugu gibi, bir kizin namusunu serefini tasiyanda odur! O yüzden bir Erkeginde bakir olmasi söz konusu bile olamaz cünkü bu, bizim Erkeklerin cevresinde kücük düsürülme olayi vardir! Ha diyelimki evlendiniz, kiz önceden patlak degilim dedi patlak cikti ne yapacaz o zaman, kicina tekmeyi vuracaksin neden ? cünki böyle bir insana güvenemezsinki namus diye bir sey var sonucta demekki namusua sahip cikamiyor sen ise yaramazsin deyip vuracaksin kicina tekmeyi cünki senle evlendigi halde eger böyle bir sey mevcutsa bu kesinlikle seni altadacagi anlamina geliyor cok büyük bir ihtimallle tabiki istisnasida var ama kiz patlak olduktan sonra istisnada önemli degil sonucta ortada namus vardir Bakirelik durumu hatunun gecmisine göre degisir. Acik söyliyeyim benim icin bakire ile dul arasinda bir fark yok. Buradaki temel ölcü iffetli olmasi. Benden önce evlenmesi, gecerli bir birliktelik kurmasi iffetsiz oldugu anlamina gelmez. Ama Dul olmayipta bakire degilse iffetli saymam, kapimdan bacamdan uzak dursun derim. Tabi birde vajinal iliskiye girmemis ama diger tüm birliktlikleri yasamis biri ne kadar bakiredir oda ayri bi Konu! En önemlisi kim ne derse desin bir Erkek Bakire kizla tanistiginda evlilik düsünür.. cok degisik gözle bakar.
  #10  
Alt 27.04.2011, 09:57
take2c
 
Beiträge: n/a
Standard

*lolololol*
die doppelmoral der nation.... und am jungfrauenhäutchen macht man alles fest... unverbraucht.... ehrvoll.... die mutter der zukünftigen kinder... halt die passende frau (dört-dörtlük hanim) für den mann von welt *muss mal in den keller um zu lachen*

was ist das für ein schwachsinn.... die passende person macht sich nicht am jungfrauenhäutchen aus... die hinterhältigen damen... die wissen wie wichtig den tc männer das häutchen ist... die machen alles bis auf das... und in der ehe erlebt der mann die hölle auf erden... super wahl hat der tc mann getroffen

dann stellen sich die herrn auch nie die frage... ob die frau nach der hochzeitsnacht auch nicht andere in sich lässt.. den unterschied merkt ja der mann auch nicht mehr.. wie die frau es beim man nicht bemerkt

was sind das für oberflächige betrachtungsweisen ... daher kriegen die meisten türkischen ehemänner nicht mit wie die ach so ehrvolle frau die jungfräulich in die ehe gegangen ist sich den spass anders wo holt, weil der ach sp perfekte ehemann sie nicht richtig befriedigen kann.... aber wenigstens war der mann als erster in ihr.. von haupteingang aus... den hintereingang konnte er ja nie kontrollieren oder wie zungenfertig die dame ist....
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu