Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #21  
Alt 10.03.2013, 14:20
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von OnMyOwn Beitrag anzeigen
Ja leider weiss ich es, das ist ja der größte Kritikpunkt an den türk. Männern. Kein Wunder dass viele türk. Mädels Deutsche heiraten.

Hahhaha. Hic asagida konmuyorlar desene. Ne diyeyim, davul bile dengi dengine demis atalarimiz. O kizlar gayet mutlu görünüyorlar. Die Männer arbeiten Tag und Nacht für Sie und sie können in Ruhe studieren. Mussten nicht mal für Studiengebühren arbeiten. Aushalten olayini görmedim yani. Taxifahrer müssen ja nicht unbedingt einen schlechten Charakter haben, sie können durchaus gute Ehemänner sein, die ihre Familie ernähren. Das waren alles Liebesehen.

Ben sadece bilgi ve sohbet konusunda nasil anlastiklarina sasiriyorum ama belkide kendilerini egitmis kisilerdir. Ne diyor mevlana? "Diploma cahilligi alsa da eseklik baki kalir"... Die Studierten sind leider nicht die besseren Menschen..
Ask karin doyurmuyor.
ama karin doymasiylada bitmiyor ruhunu da doyurabilmesi lazim.

genelde egitimsizler kötü insan olmasada bir yerde kendilerini belli ediyorlar.

ne olacak bu kadinlarin hali? tamam okuyacaklar ama yanindaki adam onlarin seviyesinde olmayacak. is yemegine ciktiginda kocasini nasil yaninda götürebilecek.

yok ben bu tür iliskilere pek umutlu bakmiyorum ve cicim yillari gecince bu kadinlarin parasi bu erkeklere tatli gelecek.

ich kenne kein paar das länger als 10 jahre verheiratet ist wo der bildungsstand so unterschiedlich ist.

bak sana birsey daha söyliyeyim. bu okumamis ama ben seviyeliyim modunda olan tipler devamli ayni deyimleri, atasözlerini kullanarak kendilerini okumus olarak göstermeye calismasi belirgin oluyor.
genelde bir iki konuda tek tarafli birseyler okumuslardir, ama okuduklarini bile yarim okumusturki derine girdiginde aciga cikar.
argümanlari zayiftir, belge, kayanak nedir bilmezler. okudugunu yorumlama yerine baskalarinin yorumunu tekrarlayip onun arkasina siginirlar. kaliplasmis zihniyetleri oluyor. v.s.
  #22  
Alt 10.03.2013, 16:00
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
Ask karin doyurmuyor.
ama karin doymasiylada bitmiyor ruhunu da doyurabilmesi lazim.

genelde egitimsizler kötü insan olmasada bir yerde kendilerini belli ediyorlar.

ne olacak bu kadinlarin hali? tamam okuyacaklar ama yanindaki adam onlarin seviyesinde olmayacak. is yemegine ciktiginda kocasini nasil yaninda götürebilecek.

yok ben bu tür iliskilere pek umutlu bakmiyorum ve cicim yillari gecince bu kadinlarin parasi bu erkeklere tatli gelecek.

ich kenne kein paar das länger als 10 jahre verheiratet ist wo der bildungsstand so unterschiedlich ist.

bak sana birsey daha söyliyeyim. bu okumamis ama ben seviyeliyim modunda olan tipler devamli ayni deyimleri, atasözlerini kullanarak kendilerini okumus olarak göstermeye calismasi belirgin oluyor.
genelde bir iki konuda tek tarafli birseyler okumuslardir, ama okuduklarini bile yarim okumusturki derine girdiginde aciga cikar.
argümanlari zayiftir, belge, kayanak nedir bilmezler. okudugunu yorumlama yerine baskalarinin yorumunu tekrarlayip onun arkasina siginirlar. kaliplasmis zihniyetleri oluyor. v.s.
come on azzi, egitimde karin doyurmuyor hele sosyolgi, psikoloji, literatur, gender studies okursan. taxiciler esas para getiriyor. übürleri kendini kandiriyor.

nerde o süperkizlar mint-dallarinda okuyan? islerine gelmiyor. -- kuaförlük daha cok hoslarina gidiyor ve saati 3 euroya calisiyorlar o da anca giysisine yetmez kaldiki kirasina.

kim kimden gecindigi belli. kimin oruspuluk yaptigi da belli. kadinlarin esas isi direkt ve indirekt oruspuluk istisnalar haben die regel.

schwedende görüyoruz nereye bu seyler gittigine. taylanta hucum ediyor erkekler. zaten hangi erkek kadinlarlan konusmaktan zevk alirki? fasa fiso kendimizi kandirmayalim. zaten erkekler okumus kadini istemiyor. okuduktan sonra 30 yaslarinda oluyor ozaman yasi zaten gecmis oluyor. cinde 27 den sonra yasi gecmis olarak görülüyor kadinlar ve evde kaliyorlar. burdada aynisi. okumus banane ben sipor sikisi yapmak istiyorum. yine sex and the city, shades of grey, gibi igrenc seyleri sevecekler.

kendimizi kandirmayalim
  #23  
Alt 10.03.2013, 17:12
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von Billy73 Beitrag anzeigen
come on azzi, egitimde karin doyurmuyor hele sosyolgi, psikoloji, literatur, gender studies okursan. taxiciler esas para getiriyor. übürleri kendini kandiriyor.

nerde o süperkizlar mint-dallarinda okuyan? islerine gelmiyor. -- kuaförlük daha cok hoslarina gidiyor ve saati 3 euroya calisiyorlar o da anca giysisine yetmez kaldiki kirasina.

kim kimden gecindigi belli. kimin oruspuluk yaptigi da belli. kadinlarin esas isi direkt ve indirekt oruspuluk istisnalar haben die regel.

schwedende görüyoruz nereye bu seyler gittigine. taylanta hucum ediyor erkekler. zaten hangi erkek kadinlarlan konusmaktan zevk alirki? fasa fiso kendimizi kandirmayalim. zaten erkekler okumus kadini istemiyor. okuduktan sonra 30 yaslarinda oluyor ozaman yasi zaten gecmis oluyor. cinde 27 den sonra yasi gecmis olarak görülüyor kadinlar ve evde kaliyorlar. burdada aynisi. okumus banane ben sipor sikisi yapmak istiyorum. yine sex and the city, shades of grey, gibi igrenc seyleri sevecekler.

kendimizi kandirmayalim
eksiklerinizi savunacaginiza eksiklerinizi tamamlayin.

bak buradaki bir bayan lastoþu reddedince nasil deli danaya dönüp o bayana hakaret edici yazdi.
cahil lastoþ cevaplari anlamadigi icin hala davetlerle kandiracagini zannedip üsteleyince bayan anlamiyormusun deyip yine acikca red etti.

lastoþumuz yine sanalda burnunu sürttü... ve yillar gecsede yine ayni cevaplari alacaktir bu.
7sinde nasil buralarda terslendiyse dün yine ayni sekilde terslendi ve 77sinde yine ayni kalacak.

egitim ruhunu doyurur
egitim karninida doyurur

ama egitim görmemisler bunu anlamiyor, anlamadigi icinde egitimsizle egitimli uyusmuyor.
dengi dengine olacak
  #24  
Alt 10.03.2013, 17:39
Benutzerbild von Billy73
Billy73 Billy73 ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 24.12.2011
Beiträge: 1.848
Standard

Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
eksiklerinizi savunacaginiza eksiklerinizi tamamlayin.

bak buradaki bir bayan lastoþu reddedince nasil deli danaya dönüp o bayana hakaret edici yazdi.
cahil lastoþ cevaplari anlamadigi icin hala davetlerle kandiracagini zannedip üsteleyince bayan anlamiyormusun deyip yine acikca red etti.

lastoþumuz yine sanalda burnunu sürttü... ve yillar gecsede yine ayni cevaplari alacaktir bu.
7sinde nasil buralarda terslendiyse dün yine ayni sekilde terslendi ve 77sinde yine ayni kalacak.

egitim ruhunu doyurur
egitim karninida doyurur

ama egitim görmemisler bunu anlamiyor, anlamadigi icinde egitimsizle egitimli uyusmuyor.
dengi dengine olacak
sende wortülsende zaman gecirmisin gibi görünüyorsun. takmisin kafayi levosa.

bis felsefe yapiyoruz sen kahveye takiliyorsun. dedikodu yapmayalim.
  #25  
Alt 10.03.2013, 19:56
OnMyOwn
 
Beiträge: n/a
Standard

Hah aynen ondan: Ruhunu doyurmali.


Billy seni anlamak zor. Hem 30 yasinda nereye gec kaliniyor? Evlenmeye mi? Neden? :-)
  #26  
Alt 10.03.2013, 20:27
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Herrlichkeit Beitrag anzeigen
Aber sicher doch,
lastoþ es wird alles gut....

Es würde mir schon reichen wenn du nicht gestern einen saftigen Korb bekommen hättest, welchen du dann auch noch sehr erbärmlich beantwortet hast.

Ich zitiere Tuv-Tuv: "Ich hab einen Prinz erwartet aber angetroffen hab ich eine Kröte. Vor dem 'Hallo' hab ich ihm gesagt dass ausser freundschaft nichts werden kann." auch damals hast du den korb nicht vertragen und musstest alles verdrehen woraufhin Tuv-Tuv dein ganzes leben hier publik gemacht hat und du verschwinden musstest
Wenn ich mir so ansehe, aus welchem Seilchen mir meine lieben Freunde einen Strick drehen möchten, dann fühle ich nach was die grosse Persönlichkeit Atatürk empfunden hatte:"Ben düsmanlarima gösterdigim merhameti düsmanlarim bana göstermezdi"

Weisst du warum ich dir antworte. Weil diese Geschichte die du hier zitiert hast, genau deine Lage wiedergibt. Ich prahle nie rum, sondern lasse Tatsachen für mich sprechen. Du aber hast unterbewusst die Gedanken der Frauen, die du im Internet, wo denn sonst? Zu einem Treffen mit Lüg' und Betrug überredet hast, so aufgefasst wie die Geschichte...

Ich erzähle dir mal wie es bei mir ist.. Die Frauen bekommen alle ein breites Grinsen, ihre Augen werden riesengross und funkeln mit der Mittagsonne um die Wette. In ihren Körpern werden Glückshormone ohne Ende produziert... Genau das Gegenteil von dem was passiert, wenn sie deinen Anblick ertragen müssen

Ich hab als Modell gearbeitet und zwar für eines der grössten Werbeagenturen im Auftrag wiederum für einen der grössten Jeanshersteller überhaupt... Rein oberflächlich behaupte ich einfach mal, dass nur Kivanc Tatlitug und Mert Öcal es mit mir aufnehmen können. Ansonsten, dieser Typ den ich eben in der Home-seite von Vaybee sah, Burak Özcivit, Kenan Imirzalioglu, Tarkan und Co. können's nicht mal mit dem schwarzen unter meinen Fingernägeln aufnehmen. Geschweige es mit mir direkt.. Weiss du was der Unterschied zwischen uns beiden ist. Mir pfeifen die Frauen sogar in Anwesenheit ihrer Freunde und Männer hinterher und auf dich kurbaga pörtkek gözlü pfeifen sie

Du bist der klassiche Namert wie im Bilderbuch weisst du dass Aber mach dir keine Hoffnungen, Allah wird dir keine Chance geben dich über mich zu erheben. Er wird dich immer klein halten wie du es auch verdienst...

Geändert von the_last_time (10.03.2013 um 20:30 Uhr).
  #27  
Alt 11.03.2013, 10:04
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von OnMyOwn Beitrag anzeigen
Hah aynen ondan: Ruhunu doyurmali.


Billy seni anlamak zor. Hem 30 yasinda nereye gec kaliniyor? Evlenmeye mi? Neden? :-)
weshalb hast du einem der sich wie atatürk empfindet, der nicht prahlt, der tatsachen für sich sprechen lässt einen korb gegeben?

hattest nicht ein breites grinsen im gesicht, hattest du keine riesengrossen augen bei seinem anblick, haben deine augen nicht gefunkelt, hat dein körper keine glückshormone produziert?

was fällt dir ein jemanden der als model für die grösste werbeagentur und für den grössten jeanshersteller gearbeitet hat und der jeden anderen man in den schatten stellt und dem frauen in gegenwart ihrer ehemänner hinterherpfeifen abzuweisen???

was fällt dir ein jemandem der eine blonde wunderschöne junge ärztin hat eine abfuhr zu erteilen.

was fällt dir ein jemandem der nur mehrmals scherzhaft dich hefitgst angebaggert hat ernst zu nehmen????


ps. ich verstehe immer besser weshalb tuv-tuv über lastoþ sagte: "der typ leidet an realitätsverzerrung."
  #28  
Alt 11.03.2013, 15:33
OnMyOwn
 
Beiträge: n/a
Standard

Ya millet abartmayalim. Saka mahiyetinde gelisigüzel söylenmis biseydi. Ciddi ciddi anmachen filan etmedi beni yani. Bosverelim bunlari kisisel kavgalari birakalim artik.




Ayrica Burak Özcivit falan Kivanctan daha yakisikli.:-)


Neyse herkes kendini güzel görürmüs :-) Dogruda olabilir ne diyelim? Allah her türlü mesut etsin )

Geändert von OnMyOwn (11.03.2013 um 15:36 Uhr).
  #29  
Alt 11.03.2013, 15:39
Benutzerbild von Herrlichkeit
Herrlichkeit Herrlichkeit ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 26.02.2013
Beiträge: 1.567
Standard

Zitat:
Zitat von OnMyOwn Beitrag anzeigen
Ya millet abartmayalim. Saka mahiyetinde gelisigüzel söylenmis biseydi. Ciddi ciddi anmachen filan etmedi beni yani. Bosverelim bunlari kisisel kavgalari birakalim artik.
Hic gitmeyecegim lasttimeLevo :-)


su günlerde ciddi bir iliskisi var. Kiz Türk standartlarina göre, kalburuün üstünün üstü. Uzun boylu ve uzun kirvircik saclari beline kadar. Yüzü ayin ondördü gibi parliyor.
Isa peygamberin bir sözü var, aldaktmak kafada baslar diye. Ben müstakbel esimle aldatmek icin ciddi bir iliskiye girmiyorum. O benim adin üstüne Dilek'yim. Hem kontes ve hem köylü kizi..
Ama bu kadar özelde yeter ama degil mi simdi

Firsati kacirdin.




tabi tabi bende ciddi olduguna inanmamistim
  #30  
Alt 11.03.2013, 16:02
OnMyOwn
 
Beiträge: n/a
Standard

Wie schreibt man eigentlich fett?
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu