Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #11  
Alt 08.08.2013, 11:18
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard Armes Volk!

Was für ein gestörtes Volk wir doch sind.

Hey ihr gestörten menschen da draußen, keiner hat das recht, einem anderen sein krankes Weltbild aufzudrängen. Jeder kann so leben wir er/sie möchte.
  #12  
Alt 08.08.2013, 11:22
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Murrro Beitrag anzeigen
wieso? im prinzip gehts darum ,dass du deiner family gegen den strich gehst . jede gottverdammte organisation , jeder bund hat nun mal gewisse merkmale . und wenn du dich dann immer mehr veränderst in einige dingen , kanns sein dass du deinen eltern nunmal so fremd wirst , dass sie dich nicht mehr gerne in den eigenen vier wänden haben . sei es , dass man deinem vater oder bruder draussen andauernd sagt , dass man dich ´gesehen hat wie du in die kriche gehst , oder wie du jeden tag mit nem anderen typen am rumlecken bist...man sieht plötzlich nur noch die probleme die wegen dir entstehen ,und dass du die tochter/schwester bist , juckt keinen mehr

ich habs doh bei meiner cousine gesehen . die hat nen araber geheiratet , mein onkel war dagegen. das war vor 5 jahren ..die haben garkeinen kontakt mehr und der tut so als wäre seine tochter tot , den juckt das iwie garnicht .
Tja, in dem fall hat dein Onkel sich ins eigene Fleisch geschnitten.
  #13  
Alt 08.08.2013, 11:59
zerrecikler
 
Beiträge: n/a
Standard soru:

sizce yeni dogan bir bebegin, annesi müslümansa, babasida hiristiyansa, sizce hangi dini benimsemesi gerek!!??
  #14  
Alt 08.08.2013, 14:34
Cakabeyy
 
Beiträge: n/a
Standard

Ayrica, yine bazi art niyetli, firsatci insanlar görüyorum!!

nedir bu firsatcilik? Müslüman Türkiyeyi kötüye cikartmak veya Türkiye de Müslüman kimligine önem verenleri....

Biz iranli bir kadinin kizina; Bu eve alman getir ama Türk getirirsen seni evden kovarim tehditlerini unutmadik!!!!!!!!


kizi etkilendi ve basörtü takti, namaz kiliyor diye kizinin seccadesini sobaya atan, her gün dayak atan kemalist insanlari unutmadik!!!!!

Bir insan nasil bir kin ve düsmanlik icindedir ki, Kizi namaz kilarken namazi bitmeden tekme tokat ona girisir, seccadesini sobaya atar...


Dindar insanlara baski yapma diyen esine tokat atan Kemalistleri unutmadik!!

Herkes mutluluk pozu veriyor, kadin haklari falan diyor ama onu diyenler asil problem olan kisiler, biz bunu ortaya cikarinca da kuduruyor bazilari tabi
  #15  
Alt 08.08.2013, 15:27
BosphorusTaurus
 
Beiträge: n/a
Standard

Konu 'isteyen istedigiyle sevisir, size ne' konusu degil. Bir baslik var ve insanlar burada fikirlerini paylasiyor. Fikrimizi de mi 'paylasmiyah'? Kimsenin kimsenin sevismesine seksine zaten karistigi yok, bize ne. Herkes kendisinden sorumlu.




Zitat:
Zitat von zerrecikler Beitrag anzeigen
sizce yeni dogan bir bebegin, annesi müslümansa, babasida hiristiyansa, sizce hangi dini benimsemesi gerek!!??
Kadinlar asmilasyona daha kolay maruz kaliyor. Yahudilik'te oldugu gibi Islam'da kadinin gayri muslim ile evlenmesi bu yuzden yasaktir, cunku evlenirse cocugu musluman gibi yetistiremeyecek, baska dinden olan babanin dinine gore cocuk yetisecek, dolayisiyla asmilasyon daha kolay olacak. bunu, almanya'da yabancilarla evlenip soyadini degistiren, kimligini degistiren Turk kadinlarin orneginde gorebilirsiniz. Tamamen kendi kulturlerini kaybetmek uzereler, yillar gectikce noel'de evde cam agaci dikerler ama bayram kutlamazlar, Islam'la hic isleri olmaz. Cunku evde musluman olmayan babanin nufuzu daha gecerli oluyor, kadinda da teslimiyetci bir ruh hali. Eger musluman kadin yabanci erkekle evlenir de kimligini, dinini degistirmezse, dogacak cocugunu musluman gibi yetistirirse ne ala. Ama %90'i oyle olmuyor. Degisiyorlar. Ve bunu 'ask' adi altinda yapiyorlar. Sanki ask onlari kurtaracakmis gibi. Tugce Kazaz'i kurtarmadi.

Ayni sey Yahudilik'te de var, Yahudilik de annelere cok onem verir, dogacak cocugun yahudi olarak yetistirilmesi icin.

Bir deist Turk bayan arkadasim vardi, israilli bir yahudiyle evlendi. Adam cok dindar olmasa da kadina surekli baski yapti dogan cocuklari uzerinden, yahudi gibi yetistirmek istedi. kadin bayagi prensipliydi, disliydi, buna direndi, sonunda ayrildilar, cocugun velayet davasi sonuclandi ve kadinda kaldi.

Demek istedigim Islam'da kadinin yabancilarla evlenmesi asmilasyon ve cocugun yetistirilmesi mantigindan dolayi yasaktir, erkegin yabanci ile evlenmesi yasak degildir cunku erkek asmile olmuyor, asmile ediyor. Evlendigi yabanci kisi onun dinine geciyor, musluman oluyor vb. bunun almanya'da ornegi cok var, musluman Turk adamla evlenen alman kadinlar ya musluman olmustur ya da Turk gelenegiyle yasiyordur cocuklarini da oyle yetistiriyordur.

Ben yine de yabanci evliliklere olumlu bakmiyorum cunku bir sekilde bozuluyor, anca bir kisi TAMAMEN kendinden fedakarlik edip kendi degerlerinden vazgecince isler yuruyor.



Cakabeyy'in asagida alinti yaptigim msji bu yuzden dogru. Konu ailede bitiyor, hem kizlarina dogru duzgun egitim vermemisler hem de konusuyorlar. Bakin yunan adama, ailesi oyle dindar yetistirmis ki, ''Ne olursa olsun benliginden, hristiyanliktan vazgecmeyeceksin, hatta yabanci bir kadinla evlenirsen onu hristiyan yapacaksin!'' mantigiyla adami egitmisler, adam da kendinden 1 GRAM TAVIZ VERMEYIP Turk kiza hristiyanlik sarti kosuyor.
Zitat:
Zitat von Cakabeyy Beitrag anzeigen
O Aile gitsin kendini dövsün....

Ben insanimizi az cok iyi tanirim. bu tür olaylarin oldugu ailelerde maalesef dogru düzgün dini egitim verilmiyor ama dindende vazgecmeyeceksin deniliyor... bu nasil mantik?

yillardir bu tip ailelerin problemlerini gözlemliyorum, halen biri kalkipta kendini suclamadi!

Anne Babalar o kadar suclu ki simdi ki zamanimizda, bunu zaten Pedadog kitaplarinda, gercek yasanmis olaylardan anlayabilirsiniz...

Tabii ki beni burada herkes iyi taniyor, Istegim herkesin IslamI tanimasi, Kur'an, Hadis, Peygamber efendimizin(sav) Hayatini, Islam Tarihini ve Risale-i Nurlari okumalari...

Okuyan tanir, taniyan mutlaka sever.

Sen hem dini dogru düzgün anlatma, Anne Babalik görevini yerine getirme, hem de kizini döv!

Geändert von BosphorusTaurus (08.08.2013 um 15:46 Uhr).
  #16  
Alt 08.08.2013, 21:11
Murrro
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von tatlibela_84 Beitrag anzeigen
Aaaa ich verstehe.. man soll also nicht selbst entscheiden mit wem man sein leben verbringt. . Welchen glauben man ausübt... sondern danach leben was die famie will?
Ich kann nachvollziehen was du meinst.. ist bei vielen türken so...
Jedoch denke ich... ich entscheide mit wem ich heirate... ich entscheide neben wem ich tag täglich ein bett teile... sex habe... kinder kriege... und auch ich entscheide ob und wenn ja welchrn glauben ich ausübe... es ist immerhin mein leben... und eine gute familie akzeptiert es und lebt sein leben nicht nach dem prinzip.... aaa millet ne diycek...
Sondern nimmt rücksicht auf die wünsche der Kinder. ...
wer sagt denn dass deine familie das zu akzeptieren hat? das ist genauso behindert , wie wenn du sagst , dass du nach den Wünschen deiner Familie leben musst . Dieses Gerede der anderen Leute ist nur ein Vorwand , weil die Familien selber auch kein Bock mehr auf diesen Menschen haben. Und daran ist nichts verwerflich. Ich kann ja schließlich entscheiden , mit wen ich in vier wänden leben will und mit wen nicht . Und selbst wenn es mein Kind ist , wenn der Mensch mir so fremd wird und ich seine Art nicht mag , wars das mit dem Zusammenleben ...dann geht jeder seine eigenen Wege..
  #17  
Alt 08.08.2013, 21:13
Murrro
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von zerrecikler Beitrag anzeigen
Was für ein gestörtes Volk wir doch sind.

Hey ihr gestörten menschen da draußen, keiner hat das recht, einem anderen sein krankes Weltbild aufzudrängen. Jeder kann so leben wir er/sie möchte.
Ja aber dann auch bitte , ohne von einem Anderen zu erwarten , dass er das miterlebt
  #18  
Alt 08.08.2013, 22:08
tatlibela_84
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von Murrro Beitrag anzeigen
wer sagt denn dass deine familie das zu akzeptieren hat? das ist genauso behindert , wie wenn du sagst , dass du nach den Wünschen deiner Familie leben musst . Dieses Gerede der anderen Leute ist nur ein Vorwand , weil die Familien selber auch kein Bock mehr auf diesen Menschen haben. Und daran ist nichts verwerflich. Ich kann ja schließlich entscheiden , mit wen ich in vier wänden leben will und mit wen nicht . Und selbst wenn es mein Kind ist , wenn der Mensch mir so fremd wird und ich seine Art nicht mag , wars das mit dem Zusammenleben ...dann geht jeder seine eigenen Wege..

nein ist es nicht... !

es hat nunmal niemand zu entscheiden , mit wem ich zusammen lebe und welchen glauben ich ausübe...
ok ... evtl. können sie den kontakt abbrechen... jedem das seine.. aber sein kind deswegen zu schlagen ist ein no go !
  #19  
Alt 08.08.2013, 23:54
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Das ist das denken, dass einem irgendjemand gehört und man über jene person bestimmen kann. Ein Objekt ohne eigenen willen, das wird oft erwartet. Man hat zu gehorchen und nicht zu wollen, zum wohl der gesellschaft und der familie. So ein denken ist ziemlich egoistisch, wenn man da mitmacht und sich opfert, muss man sich nicht wundern. Es ist zwar schwer, jemanden zu enttäuschen, aber vieles wird gesagt und es wird später trotzdem akzeptiert, weil man eh nichts daran ändern kann. Ausser man ist wirklich recht kopflos und gewalttätig.

Murro ist ein fake, kein mensch kann so eine hinterweltliche denkweise haben, es ist ziemlich überzogen.

Geändert von xAurumx (08.08.2013 um 23:57 Uhr).
  #20  
Alt 09.08.2013, 01:53
Murrro
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Das ist das denken, dass einem irgendjemand gehört und man über jene person bestimmen kann. Ein Objekt ohne eigenen willen, das wird oft erwartet. Man hat zu gehorchen und nicht zu wollen, zum wohl der gesellschaft und der familie. So ein denken ist ziemlich egoistisch, wenn man da mitmacht und sich opfert, muss man sich nicht wundern. Es ist zwar schwer, jemanden zu enttäuschen, aber vieles wird gesagt und es wird später trotzdem akzeptiert, weil man eh nichts daran ändern kann. Ausser man ist wirklich recht kopflos und gewalttätig.

Murro ist ein fake, kein mensch kann so eine hinterweltliche denkweise haben, es ist ziemlich überzogen.

hallo liebe assimilierte vorzeigemigrantin aurum .hat nur noch gefehlt , dass du am ende schreibst ,,sarrazin hat recht" .
es ist das normalste auf der welt , wenn ich mit einem menschen nich zusammen in einer wohnung leben will , der eine komische art hat in meinen augen . nur so welche medienmanipulierte menschen wie du machen daraus direkt wieder eine integrationsdebatte aq.
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu