Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #11  
Alt 05.08.2013, 10:48
Benutzerbild von 1978salih
1978salih 1978salih ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 865
Standard SELAM ZAMANYOLCUSU kardesim

Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Du darfst dir keine Trügschlüsse ziehen, wenn du als Neuankömmling nicht gleich mit Antworten überhâufstwirst. Einfach zuviele Fake-Nix oder Nicks, die einfache Fragen stellen und nie wieder auftauchen.
Hem maydam herkezin cevabını istedin de neden almanca yazmadın? Yeni nesiller korkarlar benim gibi bozuk türkceyle yazarım diye...

Unabhângig davon dachte ich zuerst: Aha! Da könnte jemand eine Mark- und Rufanalyse betreiben. Vaybee ne kadar batı açaba? Satış parasına değer mi yoksa batiş gemisine benzer mi :-)

Schreibst du eine Arbeit über Die Messbarkeit von Forumİntelligenz oder -Dummheit? - İch bin noch nicht davorgestiegen und stelle mich mal als B-Obachter wieder hinten an.

Hem bazi trenler şöfersiz gidiyor. Önde olanlar ilk önçe eziliyor. Bazıları dişarda kalmak daha sağlıklıymış ;-)
Soviel zur Forumteilnahmslosigkeit.
Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Du darfst dir keine Trügschlüsse ziehen, wenn du als Neuankömmling nicht gleich mit Antworten überhâufstwirst. Einfach zuviele Fake-Nix oder Nicks, die einfache Fragen stellen und nie wieder auftauchen.
Sence benim burda fake bir nicke ihtiyacim varmi ??
Arti + haftasonumu genelde sosyal faliyetlerle gecirmeye calisiyorum.
Her dem burda bisiler yazma gibi bir derdim de yok...
Ne kimseyi yargiladim, veyahut AR US ve diger karakterik yapilarimdan dolayi ne küfr kullanirim,
ne de kullanana benim cevremde izin verrim.

Bir de KACMAK diye bir düsüncem yok güzel kardesim...
Hem KACACAK olsam da sadece adam gibi veda eder söylicemi söyler GIDERIM !


Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Hem maydam herkezin cevabını istedin de neden almanca yazmadın? Yeni nesiller korkarlar benim gibi bozuk türkceyle yazarım diye...
PARDON, TÜRKCE olan BIR PLATFORM da benim anlasilmam icin bazilarinin kolayina gitsin diye Almanca mi yazmam gerekiyor...

Ama bir sözün hosuma gitti, YENI NESILLER KORKARLAR, BENIM GIBI BOZUK TÜRKCEYLE YAZARIM DIYE.....

Bak güzel kardesim; Burda ki bozuklugun baslica sebeplerinden bir tanesi TÜRKCE NIN konusulmamasindan kaynaklandigini düsünüyorum.

Hem Bilmemek kötü degil, ÖGRENMEMEK kötü !!

Etwas nicht zu wissen ist leider nichts gutes aber sich weigern um etwas zu lernen ist nicht vorstellbar !!

Also falls du die türkische Sprache nicht gewachsen bist dann lerne es ..
Denn es ist leider deine Muttersprache!

Es Muss einfach peinlich sein wenn du deine Kinder irgendwann nur deutsch sprichst.

Dann in 30 JAHREN wunder dich nicht darüber, wenn deine Kinder vollständig ASSIMILIERT sind.

VIELE DUMME MENSCHEN VERWECHSELN ES MIT INTEGRATION !!





Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Unabhângig davon dachte ich zuerst: Aha! Da könnte jemand eine Mark- und Rufanalyse betreiben. Vaybee ne kadar batı açaba? Satış parasına değer mi yoksa batiş gemisine benzer mi :-)
Nein, ich führe hier keine Marktforschung, und Vaybee ist mir eigentlich EGAL.
Für mich seid IHR wichtig !! JUNGE-Menschen die sich einfach nur hier unterhalten versuchen!!

Bak kardesim, yazdiklarim iyi oku,
Bizler birbirimizi böyle kötüler isek, kim bizim iyi yanlarimizi yabancilara yani türk olmayanlara anlatabilir.

Ben son 2 aydir, buraya, uzun bir araliktan sonra tekrar bir arkadasin ricasin´dan dolayi biraz takildim.
Sadece burdaki kardeslerimizin durumunu ANALIZ etmek degil gelmemin sebebi,
gidisatin son noktasini bizzat yakindan görmek ti, asil benim niyetim.

Son durum ICLER ACISI !!! Ben benim durumumdan memnun degilim, eger benim kardesim burda aci cekiyorsa !!

"" Bizler kendini düsünen ASALAKLAR dan asla olmadik ""
"" IYI OKU !!! Bir INSANIN övünecegi tek seyi , insanlik icin yapmis veya yaptigi bir güzelliktir ""

BIR INSAN = HRISTIYAN, YAHUDI, MÜSLÜMAN, PUTPEREST, ATEIST, YUNAN, ALMAN ,TÜRK KÜRT, CINLI, RUS vssss.....

Biz simdiye kadar asla ayrimcilik yapmadik ....
Bizim kanimizda ayrimcilik asla olmadi....

BIR NAZI gibi düsünmemiz asla olmaz !!!

Benim üzüldügüm tek nokta ne biliyormusun ZAMAN-YOLCUSU kardesim !!
Burda bile Kutuplasmanin var oldugunu görmek.
Kizlarin erkek lere bakis acisinin ne kadar karamsar oldugunu ögrenmek.
Genc ve yasli türk erkeklerin ne kadar güvenirsiz olduklarini ögrenmek.

cok ACI !! dilim yandi





Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Schreibst du eine Arbeit über Die Messbarkeit von Forumİntelligenz oder -Dummheit? - İch bin noch nicht davorgestiegen und stelle mich mal als B-Obachter wieder hinten an.
Istersen Dr.Dipl.Dipl. Ing SALIH abi de bana ... Ich bin mit dem SCHREIBEN schon fertig !!

und deine Intelligenz oder Dummheit , werde ich nicht be- und oder verurteilen !!
Du musst ja als Türke, der mit seiner türkisch, sich nicht unbedingt hier trauet, paar sätze zu bilden und sich und seine Gefühle auf Muttersprache auszudrücken zu können, es aber selber schon erkannt hat und sich dafür auch leicht schämt, ist sehr zu loben !!!


Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Hem bazi trenler şöfersiz gidiyor. Önde olanlar ilk önçe eziliyor. Bazıları dişarda kalmak daha sağlıklıymış ;-)
Soviel zur Forumteilnahmslosigkeit.
Korkaklarin davranis bicimi gibi, gehe du schon mal vor ich komme nach !!!
Ama bunun Senin Terbiyeli bir genc oldugunun da göstergesi olabileceigini de düsündügümü belirtmek istiyorum.

selam ve selametle güzel kardesim

PS. Gecmiz KANDILINIZ MÜBAREK OLSUN !!


Selam ve saygilarimla
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu