Vaybee!
  |   Mitglied werden   |   Hilfe   |   Login
 
  #21  
Alt 17.07.2013, 16:57
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von benekalice Beitrag anzeigen
söz konusu degil, anlayamayanlar icin. Konu ÞÝDDET YANLISI PEDOFÝLÝ, ÝSTÝSMARCI'nin þimdi SERBEST olmasi. Ve AKP adaleti buraya kadar.
O simdi manyaga yatti, Allah bir desen inat edecek ve yok Allah yüzbir diyecek.. Kadinlara saygidan bahsediyor ve sana serefsiz diye hitap ediyor.. Kültür seviyesi belli. Eger ki, dünya görmüs belirli bir kültür almis olsaydi bir kadina böyle cirkef söylemler de bulunmazdi, ama yapacak birsey yok.. Kem söz sahibinin... O ancak "Soziolekt'inden" dolayi hangi kesime ve hangi malum zihniyete mensup oldugunu gösteriyor.. Yadirgamamak lazim. Bir itin hayasi (utanci) olsaydi don giyinirdi..

Geändert von the_last_time (17.07.2013 um 17:06 Uhr).
  #22  
Alt 17.07.2013, 21:06
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 1.595
Standard Devam et

Iste AKP'nin ve ona kör bir sekilde tapanlarin zihniyetini sen cok iyi sekilde buraya yansitiyorsun.


Zitat:
Zitat von Zulfiqar Beitrag anzeigen
kelekalice ben sana yalan söyleme demistim!!!!!!
yalan söylersen anladigin dilde konusurum.
Sapan CHPye aday degil. CHP üyesi ve CHP Milletvekili.

Hala CHP Milletvekili ve hala CHP üyesi!!!!!!! CHP onu atmadi ve kovmadi!!!!!!





sen salakmisin yoksa salak numarasi yaparak CHPyi korudugunu mu zannediyorsun?

Anayasa daha degismedi ve CHP anayasayi sabote ederek cikmamasini sagliyor. bu anayasa cikmadikca cok Sapan'lar CHPden Milletvekili olacak.





anayasadaki o kanun eklemelerin teklifini sevmedigin AK Parti yapti ve CHP ilk görüsmelerde bu maddeyi red etti. basina sizdiktan sonra zorla kabul etmek zorunda kaldi ama simdi yürürlüge girmesini engelliyor.


bak simdi yine bütün yalanlarini patlattim.

birak artik bu sirkefligi. sana düzgünce konusma firsati verdim ama yine icine ettin bu yalanlarinla.

varsa biraz seref ve onur dediklerini ispatla, ispatlamak oldugun konulari sayiyorum.

1. Yýldýray Sapan CHPye ADAYMIS
2. CHPliler bu angutu savunmayip partiden atti.
3. kabul edilen yasalarin önüne engel koyarak bir daha Sapan'in secilmemesi saglanmis oldu.

bunlari kanitlayamazsan seni sirkef kari burada serefsiz olarak ilan ediyorum.

ama hatani görüp özür dilersen sana affedip serefsizlikten kurtaririm.
  #23  
Alt 17.07.2013, 21:43
Zulfiqar
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von benekalice Beitrag anzeigen
Iste AKP'nin ve ona kör bir sekilde tapanlarin zihniyetini sen cok iyi sekilde buraya yansitiyorsun.
kelekalice ben senin yalanlarini cürütünce ispat et diye yalvariyordun. ben tek tek her dedigimi ispat ettim.

simdi sana cok basit iddialarini ispat et dedim ve kiviriyorsun.

cocuklarin bile yapabilecegi sekilde yapayim. 3 soru yerine tek tek soracagim.


senin iddian: Yýldýray Sapan CHPye adaymis

ben yalan söyledigini ortaya atiyorum ve Yýldýray Sapan hem CHP üyesi hemde CHP Milletvekili diyorum. üstelik CHP onu atmadi, kovmadi ve disipline bile vermedi diyorum.

lütfen simdi ilk iddani ispatla ve serefini kurtar.

(afsar karilari gibi kivirma yok)
  #24  
Alt 17.07.2013, 23:00
Benutzerbild von timeraiser
timeraiser timeraiser ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 3.142
timeraiser eine Nachricht über ICQ schicken timeraiser eine Nachricht über AIM schicken timeraiser eine Nachricht über Yahoo! schicken timeraiser eine Nachricht über Skype™ schicken
Standard

Da fäng aber einer immer öfter an, wie ein Kind großzuschreiben. Einen Sinn oder ein System sehe ich nocht dahinter.

@Z...

Na, eine neue Funktion entdeckt? Die Mama könnte jetzt Fragen: Schon Bubu gemacht heute?
  #25  
Alt 17.07.2013, 23:04
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 1.595
Standard Kein Bubu an den letzten Tagen

Scheint nicht so als hätte er an den letzten Tagen Bubu gemacht. Daher ist er wohl etwas überdreht würde ich sagen

Zitat:
Zitat von timeraiser Beitrag anzeigen
Da fäng aber einer immer öfter an, wie ein Kind großzuschreiben. Einen Sinn oder ein System sehe ich nocht dahinter.

@Z...

Na, eine neue Funktion entdeckt? Die Mama könnte jetzt Fragen: Schon Bubu gemacht heute?
  #26  
Alt 18.07.2013, 12:13
xAurumx
 
Beiträge: n/a
Standard

Das uns unser Forumtroll.

Ich will dies ich will das, ich habe immer recht, ich bin der grösste, seht ihr dass denn nicht?! Ich schreibe auch extra gross! Ich will aufmerksamkeit. Die frauen sind alle böse zu mir :-( Denn ich habe sie alle gehabt, jawohl! Du da, dich hatte ich auch! Und ein reicher Geschäftsmann bin ich auch. Ich habe Kühe auf der weide und lastwagen auf den strassen. Die muss ich bewachen. Das müsst ihr doch endlich sehen! Heul... So jetzt kriegt ihr alles wieder zurück!

Geändert von xAurumx (18.07.2013 um 12:15 Uhr).
  #27  
Alt 19.07.2013, 01:28
Murrro
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Das uns unser Forumtroll.

Ich will dies ich will das, ich habe immer recht, ich bin der grösste, seht ihr dass denn nicht?! Ich schreibe auch extra gross! Ich will aufmerksamkeit. Die frauen sind alle böse zu mir :-( Denn ich habe sie alle gehabt, jawohl! Du da, dich hatte ich auch! Und ein reicher Geschäftsmann bin ich auch. Ich habe Kühe auf der weide und lastwagen auf den strassen. Die muss ich bewachen. Das müsst ihr doch endlich sehen! Heul... So jetzt kriegt ihr alles wieder zurück!

dich muss dringend jemand vergewaltigen
  #28  
Alt 19.07.2013, 13:55
Benutzerbild von benekalice
benekalice benekalice ist offline
Erfahrener Benutzer
 
Registriert seit: 06.05.2008
Beiträge: 1.595
Standard

Sapan cezasini almis, Karisi ondan ayrilma geregi duymamis. Hatta 600 AKP'li CHP'ye üye olmus 4.500 de üyelik icin sirada bekliyor.

Sapan olayi böylece coktan kapanmistir.
  #29  
Alt 28.07.2013, 21:33
the_last_time
 
Beiträge: n/a
Standard

Zitat:
Zitat von xAurumx Beitrag anzeigen
Das uns unser Forumtroll.

Ich will dies ich will das, ich habe immer recht, ich bin der grösste, seht ihr dass denn nicht?! Ich schreibe auch extra gross! Ich will aufmerksamkeit. Die frauen sind alle böse zu mir :-( Denn ich habe sie alle gehabt, jawohl! Du da, dich hatte ich auch! Und ein reicher Geschäftsmann bin ich auch. Ich habe Kühe auf der weide und lastwagen auf den strassen. Die muss ich bewachen. Das müsst ihr doch endlich sehen! Heul... So jetzt kriegt ihr alles wieder zurück!
Wie kommt er eigentlich darauf zu behaupten ihr hättet miteinander geschlafen..
Also Aurum ganz ehrlich mir erschließt sich nicht, warum du mit so einem spastischen Mutanten dich getroffen hast. Du weist es es kategorisch von dir dass zwischen euch auf sexueller Ebene was gelaufen ist, daran glaube ich dass da nichts war, aber für den Fall das dem so wäre, wüsste ich nichts mehr dazu zu schreiben.
Das er ein sehr grosser Lügner und Verleumder ist, dass habe ich ja persönlich auch erlebt, aber du bist eine Frau, du darfst solch einen Abschaum nicht mal von hundert Metern anschauen..
  #30  
Alt 28.07.2013, 22:58
Cakabeyy
 
Beiträge: n/a
Standard

Dogru, Dünyaya Ünlü Futbolcu Messi de Ak partiliymis, gecenlerde vergi kacakciligindan suclanmisti, o bakimdan diyorum yani
Antwort


Themen-Optionen Thema durchsuchen
Thema durchsuchen:

Erweiterte Suche

Forumregeln
Es ist Ihnen nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Anhänge anzufügen.
Es ist Ihnen nicht erlaubt, Ihre Beiträge zu bearbeiten.

vB Code ist An.
Smileys sind An.
[IMG] Code ist An.
HTML-Code ist Aus.
Gehe zu