Einzelnen Beitrag anzeigen
  #18  
Alt 10.04.2009, 19:38
GoerenBilir
 
Beiträge: n/a
Standard

Es stimmt schon, dass Liebe durch den Magen geht. Ich kann schon kochen, so ist das ja nicht. Ich bin auch kein Unmensch, der seiner schwangeren Frau sowas zumuten würde. Ich würde es ihr auch nicht zumuten, wenn sie krank im Bett läge. Ich wollte einfach nur damit sagen, dass meine "Kochkünste", wenn sie denn welche wären, relativ gewöhnungsbedürftig sind. Sarma, sulu köfte, dolma, cesitli börek cesitleri sind so paar Gerichte, die mir auf Anhieb einfallen, auf die man während dieser Zeit verzichten möchte
Annem bize mutfakta hep görevler verirdi. Bir kac seyler ögrendik yani öyle de degil. Bir keresinde, 8 yasimdayim, anneme sormustum, anne ben niye yemek yapmasini ögreniyim ki? Evlendikten sonra karim yapmayacak mi zaten? Annem bana söyle bir öfkeli bakis bakti ve demisti ki. Oglum bir kadinin iki eli varda erkeklerin elleri kirik mi? Yemek yapmasini bileceksin, tutugun banaysa ögrendigin kendine demisti. Gercekten de öyle oldu. Annem icin ev isleri yapmastim ama ögrendiklerim sonradan bana bayagi yararli cikti. Anneler iste, cennet bosuna onlarin ayakarinin altinda degil.

Geändert von GoerenBilir (10.04.2009 um 20:24 Uhr).