Vaybee! Forum

Vaybee! Forum (http://localhost/forum/index.php)
-   Türkische Küche & Rezepte (http://localhost/forum/forumdisplay.php?f=411)
-   -   Deve eti (http://localhost/forum/showthread.php?t=13246)

01.03.2015 16:15

Deve eti
 
Hic hayatinda deve etti yiyen oldu mu? Cok merak ediyorum deve ettinin tadi nasil olur diye?
Malesef yapan bir yerde bilmiyorum. Yoksa bir kez olsun denem icin yerdim.

lafebesi 01.03.2015 16:21

Djerba'da yedim - pek sevmedim acikcasi. Sert ve pismesi zor bir et sanirim, veya bizim asci pek güzel yapamadi, bilemiyorum.

Ikinci bir sans veririm eger tekrar deneme sansim olursa.

01.03.2015 16:30

Tadi nasildi? Örnegin ben bir keresinde deve kusu etti yemistim, tadi bana biraz dana ettini animsattmisti. Kann man den Geschmack von Kamelfleisch mit einer uns vertrauten Fleischart vergleichen?

T9 01.03.2015 16:37

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108116)
Djerba'da yedim - pek sevmedim acikcasi. Sert ve pismesi zor bir et sanirim, veya bizim asci pek güzel yapamadi, bilemiyorum.

Ikinci bir sans veririm eger tekrar deneme sansim olursa.

ich hab das erste mal kamel in marrakesh gegessen. aber auch in diversen anderen arabischen ländern.

ein junger kamel schmeckt gut, je älter dein kamel desto zeher ist er und du musst minutenlang kauen bis du es runterschlucken kannst.

also demnächst darauf achten dass es ein junger kamel ist.

01.03.2015 23:08

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108114)
Hic hayatinda deve etti yiyen oldu mu? Cok merak ediyorum deve ettinin tadi nasil olur diye?
Malesef yapan bir yerde bilmiyorum. Yoksa bir kez olsun denem icin yerdim.


Sen cok ülke gezmiyormuydun? Misalen israele de cok gidiyordun, arap ülkelerinede, orda deve etti bulmak pek zor olmasa gerek.

01.03.2015 23:09

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108119)
ich hab das erste mal kamel in marrakesh gegessen. aber auch in diversen anderen arabischen ländern.

ein junger kamel schmeckt gut, je älter dein kamel desto zeher ist er und du musst minutenlang kauen bis du es runterschlucken kannst.

also demnächst darauf achten dass es ein junger kamel ist.


Deve etti yiyen erkek, cok kiskanc olurmus. Araplar öyle derler.
O yüzden bayanlar, kocalarina deve etti yedirmek isterlermis ki, kocasi onu kiskansin diye.

Sen kiskanc misin?

02.03.2015 07:26

Türkiye o oldugum siralar o bölgelere gitme imkanim olmustu ama zaman deve etine ilgim yoktu.
Ona bakarsan ben her iki güne bir Benelux ülkerinde sayilirim ama Hollanda özel matjes varmis yeme imkanim olmadi. Misir'da bir vakit tatil yapmak istiyorum, artik insallah orda deve eti tatma imkanim olur.

Zitat:

Zitat von feyzade (Beitrag 2108155)
Sen cok ülke gezmiyormuydun? Misalen israele de cok gidiyordun, arap ülkelerinede, orda deve etti bulmak pek zor olmasa gerek.


lafebesi 02.03.2015 09:17

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108118)
Tadi nasildi? Örnegin ben bir keresinde deve kusu etti yemistim, tadi bana biraz dana ettini animsattmisti. Kann man den Geschmack von Kamelfleisch mit einer uns vertrauten Fleischart vergleichen?

Man kann es am ehesten mit Rindfleisch vergleichen, wenn auch ein wenig heller und faseriger. Hmm.. hat aber mehr Eigengeschmack irgendwie.

Am besten du probierst es selbst :-) Es gibt sogar inzwischen Restaurants in Deutschland, in denen man Antilope essen kann, da sollte man auch an Kamelfleisch rankommen, vielleicht in einem Großmarkt? Metro oder so?

T9 02.03.2015 15:51

Zitat:

Zitat von feyzade (Beitrag 2108156)
Deve etti yiyen erkek, cok kiskanc olurmus. Araplar öyle derler.
O yüzden bayanlar, kocalarina deve etti yedirmek isterlermis ki, kocasi onu kiskansin diye.

Sen kiskanc misin?

yok degilim,

kiskanma ihtiyaci duymadim simdiye kadar. genelde kendisinden süphesi olan kiskanc olur. kendini bilen ve emin olan adamin kiskanc olmasina ihtimal vermiyorum.

02.03.2015 22:05

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108162)
Türkiye o oldugum siralar o bölgelere gitme imkanim olmustu ama zaman deve etine ilgim yoktu.
Ona bakarsan ben her iki güne bir Benelux ülkerinde sayilirim ama Hollanda özel matjes varmis yeme imkanim olmadi. Misir'da bir vakit tatil yapmak istiyorum, artik insallah orda deve eti tatma imkanim olur.

Ok, yersen eger anlatirsin..
hem bakalim, sende kiskanclik olayinda bi degisiklik olacak mi yedikten sonra :)

02.03.2015 22:06

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108181)
yok degilim,

kiskanma ihtiyaci duymadim simdiye kadar. genelde kendisinden süphesi olan kiskanc olur. kendini bilen ve emin olan adamin kiskanc olmasina ihtimal vermiyorum.


haklisin, ama bir yere kadar.. :)

T9 03.03.2015 09:06


03.03.2015 16:49

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108168)
Man kann es am ehesten mit Rindfleisch vergleichen, wenn auch ein wenig heller und faseriger. Hmm.. hat aber mehr Eigengeschmack irgendwie.

Am besten du probierst es selbst :-) Es gibt sogar inzwischen Restaurants in Deutschland, in denen man Antilope essen kann, da sollte man auch an Kamelfleisch rankommen, vielleicht in einem Großmarkt? Metro oder so?


Hört sich interessant an, seit dem ich mal in einem Jackie Chan Film gesehen habe, wie er "gedämpftes Höckerfleisch" vom Kamel gegessen hatte, lässt mich diese Neugier nicht mehr in Ruhe und du hast sie jetzt vergrössert.
Ich kann mir vorstellen, dass mal in einem Restaurant, falls es wirklich eins geben sollte in der Metropolregion Rhein-Ruhr also alles zwischen Köln und Dortmund, werde ich das mal ausprobieren.
Was bedeutet faserig im Zusammenhang mit seinem Geschmack? Also meine Kochkünste lassen relativ zu wünschen übrig. Und entsprechend meine Kenntnisse über für die in der Küche gebräuchlichen Vokabeln.
Grillen tue ich zwar gerne, Melemen und Spaghetti etc kann ich kochen. Aber an Kamelfleisch würde ich mich nicht rantrauen :)

T9 03.03.2015 16:53

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108349)
Hört sich interessant an, seit dem ich mal in einem Jackie Chan Film gesehen habe, wie er "gedämpftes Höckerfleisch" vom Kamel gegessen hatte, lässt mich diese Neugier nicht mehr in Ruhe und du hast sie jetzt vergrössert.
Ich kann mir vorstellen, dass mal in einem Restaurant, falls es wirklich eins geben sollte in der Metropolregion Rhein-Ruhr also alles zwischen Köln und Dortmund, werde ich das mal ausprobieren.
Was bedeutet faserig im Zusammenhang mit seinem Geschmack? Also meine Kochkünste lassen relativ zu wünschen übrig. Und entsprechend meine Kenntnisse über für die in der Küche gebräuchlichen Vokabeln.
Grillen tue ich zwar gerne, Melemen und Spaghetti etc kann ich kochen. Aber an Kamelfleisch würde ich mich nicht rantrauen :)

wenn man mit 45 noch bei der mama lebt ist es nicht ungewöhnlich dass man nicht kochen kann.

kamelfleisch wird genauso wie auch rind zubereitet. grillen-kochen- dämpfen-räuchern u.s.w.


mein tipp: lern kochen, wenn deine mama dich rauswirft kannst du dich nur noch von fast-food ernähren und das heisst du wirst weiter in die horizontale wachsen.

03.03.2015 16:59

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108262)

Bu da de? Bu devenin ettini mi bize tattirmak isteyenler var :) Her devenin etti de yenmez mis :D

lafebesi 04.03.2015 06:04

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108349)
Hört sich interessant an, seit dem ich mal in einem Jackie Chan Film gesehen habe, wie er "gedämpftes Höckerfleisch" vom Kamel gegessen hatte, lässt mich diese Neugier nicht mehr in Ruhe und du hast sie jetzt vergrössert.
Ich kann mir vorstellen, dass mal in einem Restaurant, falls es wirklich eins geben sollte in der Metropolregion Rhein-Ruhr also alles zwischen Köln und Dortmund, werde ich das mal ausprobieren.
Was bedeutet faserig im Zusammenhang mit seinem Geschmack? Also meine Kochkünste lassen relativ zu wünschen übrig. Und entsprechend meine Kenntnisse über für die in der Küche gebräuchlichen Vokabeln.
Grillen tue ich zwar gerne, Melemen und Spaghetti etc kann ich kochen. Aber an Kamelfleisch würde ich mich nicht rantrauen :)

Hmm.. faserig bedeutet, dass das Fleisch Konsistenz hat. Im Gegensatz dazu hat eine zarte Hähnchenbrust keine Fasern - ich bin jetzt auch keine Geschmacksbeschreiberin von Beruf, kann es nur versuchen :-D

Probiers einfach aus und erzähl mir davon.

04.03.2015 13:14

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108417)
Hmm.. faserig bedeutet, dass das Fleisch Konsistenz hat. Im Gegensatz dazu hat eine zarte Hähnchenbrust keine Fasern - ich bin jetzt auch keine Geschmacksbeschreiberin von Beruf, kann es nur versuchen :-D

Probiers einfach aus und erzähl mir davon.

Dafür dass Du keine Geschmacksbeschreiberin bist, wie du es zu sagen pflegst, hast Du das aber sehr schön beschrieben. :)
Ich glaube, ich habe jetzt verstanden was Du mit faserig meinst. Ich werde mal bei der ersten Gelegenheit Kamelfleisch kosten.
Du wirst dann die erste sein, der ich von dieser Erfahrung berichten werde:)

04.03.2015 23:15

Siyasi hazımsızlıktan, kıçında çıban çıkacak
 
Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108353)
Bu da de? Bu devenin ettini mi bize tattirmak isteyenler var :) Her devenin etti de yenmez mis :D

Siyasi partilerin çatısı altında ne kadar siyaset okulu açılırsa açılsın, partililere ne kadar eğitim verilirse verilsin, Türk siyasetcisini Avrupa Birliği Ülkeleri standardına taşıyabilmek zor.
Zor, çünkü Türk siyasetcisinin “hazmetme kapasitesi” çok düşük.

Bu nerden çıktı diyenlere hemen örnek olayımızı aktaralım.

AKP Genel Başkanı ve Başbakan Erdoğan, 10 Ağustos 2014 gecesi yüzde 52 oy alarak halk tarafından seçilen ilk cumhurbaşkanı sıfatını kazandı.

Halkın kararı böyleydi.
Bu oran yüzde 50.01 olabilirdi.

Bu demokratik sonucu hazmedemeyenlerin başında CHP Lideri Kılıçdaroğlu ve milletvekilleri Geliyor nedense.
CHP, seçilen kişinin yasalar ve anayasaya göre siyaset gömleğini çıkarması, parti genel başkanlığı ve başbakanlıktan ayrılması gerektiğini vurgulayan açıklamalar yaptı. Bu konuda geniş bir tartışma başlattı..
Aslında yanlış bir savunma ve tartışma değil.
Anayasanın maddeleri, siyasi partiler ve seçim yasasının maddeleri ortada.
Ancak buna benzer bir olay da yaşanmış değil.
Yani 12. cumhurbaşkanının halk tarafından seçilmiş olması bir ilk.

AKP kurmayları ve hukukcuları ise Erdoğan'a “gaz verip” aksi bir tezle ortaya çıkıp, siyasi parti liderliğinden istifa etmemesi gerektiğini savundular.
Ta ki TBMM'deki yemin törenine kadar bu tartışma sürdü.

Yemin töreninde ne oldu?

CHP'liler, hukuk dışılığı ve anayasaya aykırılığı meclis zabıtlarına geçirmek için harekete geçtiler, ve tam da yemin töreninin başlayacağı en önemli bir anda, TBMM başkanından kendilerine söz verilmesini istediler.

TBMM, sadece yemin töreni için toplandığından TBMM Başkanı Cemil Ççek söz vermeyince CHP Grup Başkanvekili Engin Altay, TBMM içtüzüğü ve anayasa kitapcığını kürsüye fırlattı.

Nahoş bir fotoğrafa neden oldu.
Tartışmalara ve yakışıksız fptpğraf karelerine girmek istemiyorum.
Sonra tüm CHP'liler meclis salonunu terkettiler.

Ne oldu?
Kim kazandı?
Kim kaybetti?

Denebilir ki, her eylem kaybetmek veya kazanmak için yapılmaz.
Çünkü bu bir siyasi duruştur..


İyi de, bu siyasi duruş halk nezdinde yerini buldu mu?
Bunun bir karşılığı var mı?

Sanırım bu eylem çoğunluk tarafından doğru bulunmadı.
Muhalefetin bu biçim eylemi, demokrasi deneyimi olmayan üçüncü dünya ülke parlamentolarında görülebilir.
Ama 70 yıllık bir demokrasi deneyimi olan ülkemizde olmaması gerekirdi.

Muhalefetin iktidara gelme yollarından biri de, işbaşındakileri eleştirmek, yanlışlarını ortaya koymak, hatalarını çıkartmak varsa yolsuzluklarını halkın önüne sermektir.

Muhalefetin eleştiri ve halka vaatlerinin bir karşılığı varsa, halk seçim sandığına gittiğinde oylarıyla muhalefeti iktidara taşıyabilir.
Ancak bu şekilde iktidar olunabilir.

Yoksa “ucuz muhalefet”, “hazımsız eylem”, “çocukça davranış” hiç bir muhalefet partisini iktidara taşımaz.
Aksine daha fazla oy kaybettirir.

Özetle halk, gelecek seçimlerde sandığa giderek gözden düşen CHP'yi dibe vurdurabilir.
Ha deniyorsa ki : “Her dibe vuruşun, bir de suyüzüne çıkışı vardır”
Buna bir şey diyemem.
Zaten dibe vurmaya da az kaldı.

05.03.2015 05:09

SeyranGay , beyinsiz amele RTE nin cükünü ye Hödük
 
Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108353)
Bu da de? Bu devenin ettini mi bize tattirmak isteyenler var :) Her devenin etti de yenmez mis :D

https://www.youtube.com/watch?v=oFWM9GWtdAA

T9 05.03.2015 09:11

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108436)
Dafür dass Du keine Geschmacksbeschreiberin bist, wie du es zu sagen pflegst, hast Du das aber sehr schön beschrieben. :)
Ich glaube, ich habe jetzt verstanden was Du mit faserig meinst. Ich werde mal bei der ersten Gelegenheit Kamelfleisch kosten.
Du wirst dann die erste sein, der ich von dieser Erfahrung berichten werde:)

ob fleisch faserig ist oder nicht hat nichts mit dem geschmack dessen zutun.

manchmal denke ich entweder ihr könnt kein deutsch oder ihr seid einfach nur ungebildet :D


ps. frauen stehen nicht auf schleimer ;)

lafebesi 05.03.2015 12:53

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108508)
ob fleisch faserig ist oder nicht hat nichts mit dem geschmack dessen zutun.

manchmal denke ich entweder ihr könnt kein deutsch oder ihr seid einfach nur ungebildet :D


Sagt jemand, der die Groß- und Kleinschreibung nicht beachtet :rolleyes:

Imamin söyledigini yap, yaptigini yapma hesabi olmus yine :D

T9 05.03.2015 13:15

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108530)
Sagt jemand, der die Groß- und Kleinschreibung nicht beachtet :rolleyes:

Imamin söyledigini yap, yaptigini yapma hesabi olmus yine :D

das ist ja wohl ein unterschied ob man bewusst die grossschreibung ignoriert oder unwissend die bedeutung eines wortes nicht kennt.

bedank dich mal dass ich dir permanent soviel beibringe.

lafebesi 05.03.2015 16:08

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108544)
das ist ja wohl ein unterschied ob man bewusst die grossschreibung ignoriert oder unwissend die bedeutung eines wortes nicht kennt.

bedank dich mal dass ich dir permanent soviel beibringe.

Schade nur, dass du dich weigerst von anderen zu lernen. Nur Gott alleine weiß alles, kann alles - du scheinst dich selbst als göttlich zu betrachten.

Dass jemand mit Größenwahn permanent klein schreibt ist ziemlich lustig :-)

05.03.2015 19:00

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108599)
Schade nur, dass du dich weigerst von anderen zu lernen. Nur Gott alleine weiß alles, kann alles - du scheinst dich selbst als göttlich zu betrachten.

Dass jemand mit Größenwahn permanent klein schreibt ist ziemlich lustig :-)

Esek yularindan erkek sözünden tutulur. Onlarin talihsiz aciklamalarinin sebebinin kaynagi cok farkli bir yerde.
Lafa bakarim laf mi? Söyleyene bakarim adam mi demisti Mevlana! O bakimdan deyip es gececeksin!

T9 05.03.2015 19:11

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108599)
Schade nur, dass du dich weigerst von anderen zu lernen. Nur Gott alleine weiß alles, kann alles - du scheinst dich selbst als göttlich zu betrachten.

Dass jemand mit Größenwahn permanent klein schreibt ist ziemlich lustig :-)

nur weil du mir nichts beibringen kannst heisst es nicht dass ich nicht von anderen lerne.

bis jetzt hatten wir nur den fall dass ich dir was beibrinen musste, vllt kannst du mir auch was beibringen. z.b. fluchen, lügen, diffamieren und ähnliches...

nee lass mal sowas will ich nicht lernen.

lafebesi 06.03.2015 06:32

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108609)
nur weil du mir nichts beibringen kannst heisst es nicht dass ich nicht von anderen lerne.

bis jetzt hatten wir nur den fall dass ich dir was beibrinen musste, vllt kannst du mir auch was beibringen. z.b. fluchen, lügen, diffamieren und ähnliches...

nee lass mal sowas will ich nicht lernen.

Nee.. das brauchst du wahrhaftig nicht zu lernen, denn das beherrschst du wie kein anderer.

:rolleyes:

T9 06.03.2015 09:04

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108693)
Nee.. das brauchst du wahrhaftig nicht zu lernen, denn das beherrschst du wie kein anderer.

:rolleyes:

yine iftira atiyorsun lafebesi.

cok karaktersiz ve iftiracisin. niye bu kadar seviyeyi düsürmek istedigini anlamiyorum.

bu sekilde davrandikca CHPye en büyük zarari siz veriyorsunuz. bu kadar kin ve nefret duygunuzu piskoljik tedaviyle gidermeni tavsiye ederim.

06.03.2015 09:06

Zitat:

Zitat von lafebesi (Beitrag 2108693)
Nee.. das brauchst du wahrhaftig nicht zu lernen, denn das beherrschst du wie kein anderer.

:rolleyes:

Nokta! Imzami atarim!

06.03.2015 09:16

Kenan, ben bana yakisani yapmadim karsimdakine yakisir seyi yaptim! Anlayacagin senin seviyene indim. Bazen insan bilerekte olsa lades yapiyor. O an dogrusu buydu.
Sen ettigin küfürleri unuttun mu? Insanin annesini oropcu cocugu dersen, hangi reaksyon bekledin benden?

Gel, pispis gel pispis :D Cöplüklerde daha ne buldun bakalim?

06.03.2015 09:22

Was denkst du was du damit erreichen kannst, in dem du die Dinge aus ihrem Kontext heraussreisst und in völlig andere Zusammenhänge einbettest? Hmmm??
Was es auch sein soll, du wirst es nicht schafften. Looser :D


Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108712)
daha dün birbirlerine küfür edenler simdi dost olmus


T9 06.03.2015 09:24

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108713)
Was denkst du was du damit erreichen kannst, in dem du die Dinge aus ihrem Kontext heraussreisst und in völlig andere Zusammenhänge einbettest? Hmmm??
Was es auch ist, du wirst es nicht schafften. Looser :D

birisi bir kere hata yaparsa sorun degildir.

ikinci defa hata yaparsa durgun akillidir ama

ücüncü defa ayni hatayi yaparsa aptaldir.


bülent s. loser wird mit einem 'o' geschrieben.

die hauptschule macht sich wieder bemerkbar :D

06.03.2015 09:28

Kenan, das war eine spezielle Beschreibung für Dich.
Lass uns wie erwachsene Menschen mal unterhalten? Ich will dich treffen, aber damit ich dich erkennen kann erwarte ich, dass du ein foto von dir reinstellst.
Zeig mir dass du ein Mann bist, sonst werde ich das Gefühl nicht los, das Du eine Frau bist, die mir nachstellt!

06.03.2015 09:37

Ben seninle adam adama, erkek erkekge, yigitce, mertce görüsmek istiyordum. Eger senin de niyetin ciddiyse sartlari yerine getir. Gerisi tangur tungur bos teneke gürültü kirliligi, ya da gerisi artik Ankara'nin baglari...

Kenan'cigim senin yaran baska. Hadi neyse aslamin seni gözlerinden öpüyorum. Bu konuyu da icine ederek kapattin ya, helal olmasin sana. Ama sana kizmiyorum da cünkü fitratinin geregini yapiyorsun.

T9 06.03.2015 09:59

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108719)
Ben seninle adam adama, erkek erkekge, yigitce, mertce görüsmek istiyordum. Eger senin de niyetin ciddiyse sartlari yerine getir....

Kenan'cigim ... seni gözlerinden öpüyorum...

hört sich wie eine liebeserklärung an :D

ich wusste ass irgendetwas hinter deiner homophobie steckt ;)

06.03.2015 10:03

Das hört sich für dich nur deswegen so an, weil du das so haben willst. Du musst mal zwischen den Zeilen den Subkontext lesen.
Und, und noch was, keiner fällt auf deine billigen Ablenkungtaktiken rein..

Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108723)
hört sich wie eine liebeserklärung an :D

ich wusste ass irgendetwas hinter deiner homophobie steckt ;)


T9 06.03.2015 10:27

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108725)
Das hört sich für dich nur deswegen so an, weil du das so haben willst. Du musst mal zwischen den Zeilen den Subkontext lesen.
Und, und noch was, keiner fällt auf deine billigen Ablenkungtaktiken rein..

und weshalb willst du dich dann mit dem kenancigim treffen?

scheint so als ob du schon länger den focus auf ihn gerichtet zu haben.


dombili du homophober schlingel ;)

06.03.2015 10:31

Sapina kadar erkek oglu erkegim elhamdüllilah. Dedesin bababasi Pehlivan Deli Mehmet Yemen'de sehit olan, diger dedesinin iki kardesi de Canakkale de sehit düsen yigitlerin yigit torunuyuz biz. Bizler Bursalilar gibi olmayiz! Bizler Ankara'da seymen, Ege de Efe, Erzurum'da Dadasiz!

Höt degince göt anlama! Sende bir kivilcim erkeklik varsa, geregini yaparsin!



Zitat:

Zitat von T9 (Beitrag 2108727)
und weshalb willst du dich dann mit dem kenancigim treffen?

scheint so als ob du schon länger den focus auf ihn gerichtet zu haben.


dombili du homophober schlingel ;)


T9 06.03.2015 10:34

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108730)
Sapina kadar erkek oglu erkegim elhamdüllilah. Dedesin bababasi Pehlivan Deli Mehmet Yemen'de sehit olan, diger dedesinin iki kardesi de Canakkale de sehit düsen yigitlerin yigit torunuyuz biz. Bizler Bursalilar gibi olmayiz! Bizler Ankara'da seymen, Ege de Efe, Erzurum'da Dadasiz!

Höt degince göt anlama! Sende bir kivilcim erkeklik varsa, geregini yaparsin!

dombili escinseller erkek degilmi?

ben sana erkek degilsin demedim. dediklerim acikca ortada.

- sen benimle ciddi sekilde bulusmak istiyorsun.

- bana kenancigim ile hitap ediyorsun.

- biryerlerinden öpüyorum diyorsun.

- sende escinsellikfobisi var.


bunlari göz önünde tutarak herkesi degerlendirmeye cagiriyorum.

06.03.2015 10:37

Yemezler kocum yemezler, ben escinselere bir sey demedim benim sözüm meclisten disari sanaydi.. Kendine yandas arama! Yandas medya yok burda!
Ehh? Ne yapacagiz simdi?

T9 06.03.2015 10:40

Zitat:

Zitat von seyrangah (Beitrag 2108735)
Yemezler kocum yemezler, ben escinselere bir sey demedim benim sözüm meclisten disari sanaydi.. Kendine yandas arama! Yandas medya yok burda!
Ehh? Ne yapacagiz simdi?

cok cabuk sinirleniyorsun.

sen escinsellere hakaret edenlerdensin. simdi escinsel dostumu oldun?

irgendwas stimmt mit dir nicht. nickini degistirince kisiligindemi degisti???



iste büllo ben insanlarin yapisini bile böyle degistiririm.


Alle Zeitangaben in WEZ +2. Es ist jetzt 21:34 Uhr.