Einzelnen Beitrag anzeigen
  #2179  
Alt 16.12.2004, 16:09
unknown
 
Beiträge: n/a
Standard sen de cok akilli gecinenlerden olmalisi

sag ich dir, dass ist ganz einfach, warum werden die gesetze in der Türkei geändert, nachdem die Eu uns darauf aufmerksam macht, dass ist es nämlich was mich hier ganz aus der Fassung bringt..

meinergleichen bringen nichts in Zweifel, ganz im gegensatz, wir sind dafür da um den blinden die augen zu eröffnen, brauchst sicherlich nicht mit mir dieselbe meinung zu tragen, denn wärst du langweilig)

eine frage an dich kenst du die statistiken, wievile Mord- und Totschläge es vor dem Jahre 1989 und vorallem 1997 gibt, und wie viele danach nachdem das Todesurteil aufgehoben wurde, wenn du den drastischen uNterschied kennen würdest, würdest du heute ganz anderst hier beurteilen

Sana su kadarini söylemek istiyorum, eger biryerlerde bazi islemler kacak yapiliyorsa, ne bileyim bizim türkler sahte para basmak gibi sagliya önem vermemek gibi, yiyecek icecek maddelerinde böyle seylere özellikle insan kacirma gibi suc lara karsi egimlidir, bence ev arama karari polislik tarafindan alinabilinseydi herhangi bir süphe durumunda bazi kimseleri yakalamak suc üstü yapmak yargilamak daha kolay olacakti
neden bizim türkler almanyanin BGB`sinin (bürgerlichesgesetzbuch) in sachen Zivilrecht, yarisindan fazlasini kopyalayip kanun olarak kullanmak zorundalar, bakarsak gecmise osmanlilar dünyanin ücte birine sahip olabilecek güc te ve akilldalar, peki almanyanin gecmisinde ne görebiliyorsun???

istersen önce kendi gelistir

sonsuz saygilarimla)